וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מתמוגגת: "עלי מוחמד עשה מה שהוא רוצה על המגרש"

28.10.2018 / 8:14

בקבוצה מוטרדים מהפציעות ויערכו בירור, אבל מאושרים מחזרתו של הקשר לכושר שיא. מחמאות להויבאך וגוזלן: "אין תחליף לרעב"

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה עם עוזרו שי ברדה. קובי אליהו
לא יעברו לסדר היום על הפציעות המוקדמות. דראפיץ' וברדה/קובי אליהו

במכבי נתניה מתכוונים לערוך בירור פנימי ולנסות להבין מדוע נאלצו להישאר ללא חילופים כבר בדקה ה-30 במשחק הניצחון 0:1 על הפועל באר שבע אמש (שבת). ברנקו ורגוץ', אביב אברהם ופאטוס בצ'יראי הוחלפו במהלך המחצית הראשונה - כולם בגלל מתיחות בשריר הירך - והם צפויים להיעדרות ממושכת. במועדון לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הסיפור.

"אנחנו צריכים להיות כנים ואמיתיים, כצוות נצטרך לבדוק את זה", אמר המאמן שי ברדה אמש, "אנחנו לוקחים את זה עלינו. אני מאושר שאנחנו יכולים לעשות את זה אחרי ניצחון, אבל זה נטו אנחנו כצוות". ברדה הדגיש כי מדובר בבירור שכל הצוות המקצועי צריך לערוך ולא רק מאמן הכושר יניב מדר, שנחשב לאיש מקצוע טוב ומוערך.

ללא קשר לפציעות, בנתניה היו מאוד מרוצים מהשחקנים שנכנסו כמחליפים ובראשם טים הויבאך שגילה יכולת גבוהה ושובל גוזלן שהיה מאוד מסוכן בחלק הקדמי וסייע לגיא מלמד. "אין תחליף לרעב", אמר ברדה. "זה הוכח היום. השחקנים האלה עובדים קשה וזה כמו קארמה. הויבאך לא היה איתנו נגד מכבי חיפה כיוון שהיה פצוע וחולה והנה, הוא נכנס כמחליף ונתן משחק אדיר".

עוד בנושא:

יובל נעים מתקרב לתפקיד מאמן הפועל חיפה
סערה בבני סכנין אחרי התבוסה לקרית שמונה
סימני השאלה בהפועל באר שבע אחרי ההפסד

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע מול ויקי כחלון שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
ניצחון יקר ויוקרתי. הצהובים חוגגים נגד הפועל באר שבע/קובי אליהו

בנתניה ציינו לטובה גם את סתיו פיניש שהשכיח אתמול את החיסרון של דן גלזר מהעונה שעברה ואת עלי מוחמד, עליו אמרו בקבוצה: "עלי חזר סופית לכושר הנפלא בו הוא היה לפני הפציעה הארוכה שלו בעונה שעברה. הוא שיחק היום כמו שני שחקנים. פשוט עשה כל מה שהוא רוצה במגרש".
על גיא מלמד שכבש את שער הניצחון, אמר ברדה: "אתם צריכים לבוא לאימונים ולראות איך הבחור הזה עובד ומתאמן. כבר ארבעה משחקים שהוא נותן לנו המון במגרש".

מלמד שהשתדל לא לחגוג את השער נגד הקבוצה ממנה הגיע לנתניה, אמר: "תמיד כיף לכבוש שערים אבל אני מאוד אוהב את הפועל באר שבע שנכנסה לי עמוק ללב עם אנשים כמו ברק ואלונה. אני מאחל להם תמיד הצלחה, חוץ מאשר נגד מכבי נתניה. אני מסופק מהמשחק שלי, אבל כואב לי מההחמצה שהייתה לי אחרי הגול. יכולתי להרוג את המשחק".

על מכבי נתניה אמר מלמד: " זו קבוצה עם פוטנציאל, יש כאן הון אנושי בריא. הכל מדויק בקבוצה הזו. כל הכבוד לשני המאמנים שלנו. גם כשהיינו במקום האחרון לא רבים זלזלו במכבי נתניה, אבל אם מישהו זלזל הוא הבין שהוא עשה טעות. אנחנו רוצים להמשיך את המומנטום המצוין שלנו גם מול הפועל רעננה במחזור הבא".

ברכות מיוחדות קיבל בסיום המשחק הבעלים אייל סגל שחגג שלשום יום הולדת וגם הולדת נכד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully