וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבו יונס הטיח האשמות קשות בבן זקן, ביקורת על השחקנים

28.10.2018 / 6:50

יושב הראש נכנס לחדר ההלבשה בסיום המשחק וצעק על המאמן: "קח אחריות". מחלוקות בהנהלה בנוגע להישארותו כאשר מימר ותורג'מן על הכוונת. אברהם פאס נכח במשחק ועודד את השחקנים בסיום

בני בן זקן מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? בני בן זקן/אדריאן הרבשטיין

בסיום המשחק אמש (שבת) בו בני סכנין הפסידה לעירוני קרית שמונה 3:0, יושב ראש הקבוצה, מוחמד אבו יונס, ניהל שיחה קשה עם המאמן בני בן זקן. אבו יונס, כך מעידים גורמים במועדון, נכנס עם השריקה לחדר ההלבשה כשהוא עצבני וצעק מילים קשות לעבר בן זקן, כשבין היתר אף ביקש ממנו לקחת אחריות, אך לא ברור למה בדיוק התכוון. המאמן מיהר לצאת להתראיין בפני כלי התקשורת, אך היו"ר המשיך לזרוק לחלל האוויר מילים קשות, ולאחר מכן עזב את האצטדיון בזעם ונסע לביתו. "אבו יונס היה עצבני מאוד", סיפר גורם בקבוצה, "הוא צעק המון דברים. זה ידוע שהוא אמוציונלי, אבל הפעם הוא לקח את הדברים ללב".

עוד בנושא
בית"ר ירושלים הושפלה: עימות בין ורד לקריאף, משה חוגג זעם
עימות פיזי בין בן ביטון ללואי טהא, ברק בכר: "חטפנו סטירה גדולה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זעם בסיום המשחק. מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

כידוע, מעמדו של בן זקן מעורער, אך למרות הדברים של אבו יונס, בהנהלה ישנם גורמים המעוניינים בהישארותו של בן זקן. מחר תיערך שיחה בין חברי ההנהלה בנושא. "אבו יונס אמר את הדברים מכעס", אמר גורם בהנהלה. "הוא יירגע וינשום עמוק ורק אז יקבל החלטות. יש הרבה שרוצים לראות את בני נשאר, ביניהם גם המנכ"ל חאלד דוכי".

דוכי עצמו אישר שהוא מעוניין בהישארותו של בן זקן אך כאמור ההחלטה תתקבל בימים הקרובים. מי שהוזכרו כמועמדים לתפוס את מקומו של בן זקן במקרה ויפוטר, במקרה ויפוטר, הם שרון מימר ועמיר תורג'מן. שמו של מרקו בלבול הוזכר כמועמד, אולם המאמן נוטה להישאר בתפקידו כמאמן הנבחרת הצעירה, שגם שחרורו מההתאחדות יעלה לסכנין 250 אלף שקלים. בעניין אחר, בלמה של הקבוצה בעונה שעברה אברהם פאס, ששוהה בארץ לעסקים פרטיים, נכח במגרש ובסיום אף עודד את השחקנים. פאס שמע קריאות מהאוהדים שהיו רוצים לראות אותו בתפקיד המאמן, אך היחסים העכורים שהיו לו עם אבו יונס בעונה שעברה ועזיבתו בטונים צורמים, הופכים את הסיכוי שדבר כזה יקרה, לקטן במיוחד.

עוד באותו נושא

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: צ'יקו אופואדו לא ישחק, יואב כץ נזקק לליווי שוטרים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully