וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים הושפלה: עימות בין ורד לקריאף, משה חוגג זעם, אוחנה צעק על השחקנים

27.10.2018 / 23:31

הנהלת בית"ר זועמת אחרי ההשפלה מול בני יהודה ושוקלת צעדים נגד השחקנים: "יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת". חוגג עזב את האצטדיון בזעם תוך שהוא מסנן: "שערורייה". אוחנה צרח על השחקנים: "בושה וחרפה". ורד נזף בקריאף: "אתה פוגע בקבוצה"

ברני ארדוב

ערב עגום עבר על בית"ר ירושלים הערב (שבת) בטדי, כשהקבוצה הובסה 1:5 מול בני יהודה, בתוצאה שכצפוי גררה תגובות נסערות ושורה של תקריות. הקבוצה מהבירה שקועה עמוק במקום האחרון בטבלת ליגת העל, הבעלים משה חוגג נצפה עוזב בזעם את אצטדיון טדי, ובפעם הראשונה לא עבר בחדרי ההלבשה על מנת לשוחח עם השחקנים. חוגג נשמע אומר: "בושה, שערורייה, לא ייאמן שאנחנו נראים ככה".

בהנהלת בית"ר זועמים על היכולת של השחקנים הערב ושוקלים לנקוט בצעדים כנגד חלק מהם. גורם בקבוצה הוסיף: "אם היינו עכשיו בתקופת החלון, היינו מחליפים חצי קבוצה. יותר נמוך מזה אי אפשר לרדת, שחקנים ביזו את המועדון ב-11 וב-10 שחקנים. כולם ידעו להתחבא מאחורי המאמן וברחו מאחריות. יש פה פנטזיות על צמרת, חוגג דיבר ביום שישי על מקומות 1-3 אבל המציאות היא שצריכים לראות איך לא מסתבכים ונקלעים למאבקי הישרדות".

אלי אוחנה ירד במחצית לחדר ההלבשה וצרח על השחקנים: "לא משנה כמה שחקנים יש לנו על המגרש, אם יש או אין מאמן, זאת בושה וחרפה. ככה לא יכולה להיראות בית"ר ירושלים!".

עוד בנושא
בני יהודה השפילה את בית"ר ירושלים 1:5
מכבי נתניה גברה על הפועל ב"ש 0:1

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים עם אופיר קריאף. ברני ארדוב
עימות עם ורד. קריאף/ברני ארדוב
דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
דוד קלטינס שחקן בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

במהלך המשחק נראה אופיר קריאף בדין ודברים עם אחד האוהדים שקילל אותו מהיציע. בנוסף, קריאף ועידן ורד התווכחו במהלך המחצית, כשהאחרון אמר: "אם אתה פצוע, למה עלית לשחק? זה פוגע בקבוצה". הקשר לא לקח חלק באימון המסכם בגלל כאבים בקרסול ולא היה אמור לעלות בהרכב. ההחלטה לעלות עם קריאף, שקיבל זריקה, התקבלה רגע לפני המשחק.

בית"ר עלתה למשחק עם דוד מרטן על הקווים במקומו של גיא לוזון שפוטר, אך גם הוא לא הביא ישועה. החבורה של יוסי אבוקסיס עשתה ככל העולה על רוחה, וכבשה חמישה שערים בקלילות מול ההגנה המחוררת שניצבה מולה. דן איינבינדר הורחק באדום ישיר אחרי גלישה פראית והקהל המקומי שרק בוז בדקות ארוכות של המשחק.

ערן לוי, שעלה כמחליף בצל הסערה שעוררו דבריו של לוזון בתום המשחק באשדוד, אמר: "היינו בעשרה שחקנים מדקה 30 או משהו כזה. זה לא פשוט וקשה. ברור שלא צריך לקבל חמישייה, אבל זה קשה. צריך להתרומם מפה, לעבוד קשה יותר גם אנחנו השחקנים ומי שמעלינו. אין מה להגיד, כולם ראו מה שקרה. אין ספק שאי אפשר לברוח מאחריות. אנחנו חלק גדול מזה, גם אם החליפו מאמן וגם אם לא. כרגע מה שאנחנו נותנים זה לא מספיק, אז ניתן אפילו יותר".

לגבי גיא לוזון אמר לוי: "שאלה הבאה, אחי. עברתי הרבה בכדורגל ועברתי בשבע-שמונה שנים הראשונות בקריירה דברים הרבה יותר קשים. זה חלק מהקריירה וזה עצוב, אבל אני לא אתייחס לזה כי אני לא חושב שזה שווה יחס. זה מאחוריי, זה לא רלוונטי, אני הרבה יותר חזק וגדול מזה".

דוד מרטן עוזר מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"יש תקופות בכדורגל ששום דבר לא הולך". דוד מרטן/ברני ארדוב

המאמן הזמני, מרטן, אמר בסיום: "לבית"ר אסור להיראות כך ואסור להפסיד 5:1 בבית ולא משנה לאיזו קבוצה. אני מתנצל בפני האוהדים, למרות שאנחנו במקום האחרון הם הגיעו ותמכו בקבוצה. הם נשארו עד סוף המשחק ואין מילים חוץ מלבוא ולהתנצך על ההופעה המבישה הזו. לא היה קל להרים את השחקנים במחצית, אבל חזרנו ל-2:1 ואז הם כבשו את ה-1:3 מההתקפה הראשונה אחרי השער שלנו וזה שבר את השחקנים. אין הסבר למה שקרה על המגרש. לקבל אדום בדקה ה-20 או ה-30 לקבוצה שהיא מקום אחרון ועברה פיטורי מאמן, זה יותר מדי".

על עתידו אמר מרטן: "אני לא יודע מה יהיה בעתיד. יש פה סגל שחקנים טוב, קשה לומר את זה אחרי 5:1, אבל יש סגל טוב. יש תקופות בכדורגל ששום דבר לא הולך. אני מאמין ובטוח שבית"ר ירושלים תעמוד על הרגליים בקרוב מאוד".

יוסי אבוקסיס. וידאו תגובות בית"ר ירושלים - בני יהודה. ברני ארדוב
"ניצחון גדול". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

בצד השני, יוסי אבוקסיס נשמע מרוצה: "אני חושב שזה ניצחון גדול, היה משחק מצוין שלנו לאורך כל המשחק, אולי חוץ מכמה דקות בפתיחת המחצית השנייה. אבל היה לנו מזל שכבשנו את ה-1:3 ממש אחרי שספגנו. השחקנים שמחים ומגיע להם לשמוח, גם לקהל מגיע לשמוח אחרי שעודדו אותנו כל המשחק. אני לא מדבר על בית"ר, אני שמח מאוד מאיך שנראינו. לכבוש חמישה שערים, אפילו כשבית"ר בעשרה שחקנים זה לא פשוט. יש בבית"ר הרבה שחקנים טובים, הרבה שחקנים שיכולים להעניש. הצלחנו לנטרל אותם. מגיע שאפו גדול לשחקנים. הם נלחמו ולא הורידו את הרגל מהגז. אני פשוט נהניתי מהם. אני חושב שכל שחקני ההגנה שלנו עושים עבודה טובה, ובשבילי זה כל הקבוצה כי ההגנה מתחילה מהחלוצים. גם קרלוס קוויאר שמח שהוא הגיע אלינו, הוא בחור מדהים, אינטליגנט וכיף להיות בחברתו. כל שאר שחקני ההגנה שלנו עשו עבודה יוצאת מן הכלל".

על עתידו אמר אבוקסיס: "אתם רואים איפה אני עומד, אחרי משחק נגד בית"ר אחרי שכולם כבר אמרו שאני בבית"ר באמצע השבוע. ביום כזה צריך להתעסק רק בשחקנים. אני תמיד מקבל את המחמאות, אבל אני חושב שהגיבורים האמיתיים פה הם השחקנים והצוות שלי. ביום כזה לא צריך לדבר עליי ועל העתיד שלי, אלא רק על השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully