וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות פיזי בין בן ביטון ללואי טהא, ברק בכר: "חטפנו סטירה גדולה"

27.10.2018 / 21:14

הבלם, שלא שותף, דיבר עם ביטון ונעמד מולו בצורה מאיימת, האחרון דחף אותו פעמיים. המאמן אמר על ה-1:0 בנתניה: "יצאנו בזול"

בן ביטון שחקן הפועל באר שבע מול אביב אברהם שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בן ביטון התעמת עם טהא בסיום/קובי אליהו

לא שקט בהפועל באר שבע אחרי ההפסד 1:0 למכבי נתניה. מיד עם סיום המשחק הערב (שבת) היה עימות בין שניים משחקני האלופה, בן ביטון ולואי טהא. האחרון, שבכלל לא שותף, נראה אומר משהו למגן הימני, שהגיב עם שתי דחיפות. טהא רצה להחזיר ולהמשיך להתעמת עם טהא, אבל שחקני באר שבע חצצו והפרידו בין השניים ובכך מנוע עימות גדול יותר. בבאר שבע טענו כי כל העימות נוצר עקב אי הבנה. טהא רצה לתת לביטון יד, הוא לא שם לב ומשם התפתח עימות.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "לפי המחצית השנייה, עוד יצאנו בזול. אפשר להפסיד, זה חלק מהמשחק, אבל להיראות ככה - זה משהו שלא קרה הרבה זמן. לא נראינו כמו קבוצה, זה מה שמדאיג אותי ואת זה נצטרך לתקן. אחרי הגול עשינו דברים שלא תרגלנו, זו לא הקבוצה שלנו וזה מה שהכי כואב לי במשחק הזה. חשבתי שאנחנו ממשיכים את המומנטום כי התחלנו טוב, אבל זה לא קרה. נדאג שזה יקרה במשחק הבא. בפער כזה גדול אתה צריך לחשוב איך לייצר יציבות. חשבתי שזה קורה במשחקים האחרונים, אבל חטפנו סטירה גדולה ונצטרך לקום ממנה". על העימות בין בן ביטון ללואי טהא, אמר המאמן: "לא ראיתי מה היה. אם היה משהו, נבדוק את זה".

עוזר מאמן מכבי נתניה שי ברדה: "עשינו משהו פשוט אדיר, שיחקנו מול קבוצה מעולה שעשתה שלוש אליפויות. מה שניצח זה משמעת טקטית נפלאה של השחקנים. אנחנו מאוד שמחים על הניצחון והפנים הלאה לרעננה. הפציעות המוקדמות? זו סיטואציה שאנחנו צריכים לבדוק את עצמנו, איך יכול להיות שקורות שלוש פציעות באותו מקום. אנחנו כצוות צריכים לתת את הדעת על הדבר הזה. מגיע שאפו לשחקנים שהצליחו להביא מעצמם את האנרגיות האלה. היום גם הגענו להמון מצבים, בניגוד לניצחון בחיפה. החמצנו המון, ואלה דברים שצריך לעבוד עליהם. הנה, יש עוד משהו לעבוד עליו השבוע".

גיא מלמד, כובש שער הניצחון מול האקסית, אמר: "זה ניצחון של אופי. היה כאן משהו שעוד לא ראיתי - שלושה חילופים במחצית אחת. זה גרם לנו לתת את כל הלב ואני שמח שזה נגמר ככה. כיך לי לכבוש בכל משחק, גם נגד ליגה א' בגביע. היה שער מתוק, גול ראשון בבית, ואני שמח שהבאתי נקודות לקבוצה שלי. ההשתלבות שלי חלקה מאוד, אנשים פה עטפו אותי מהשנייה הראשונה ונתנו לי הרגשה שאני שחקן בית פה. כל הכבוד להם על זה. זה שונה מאשר באר שבע, פה הגעתי כשחקן חשוב שיש ממנו ציפיות. אני אוהב את הלחץ הזה ומקווה שכל החיים תהיה לי הפריבילגיה הזו. אני מקווה להחזיר לקבוצה ולכבוש כמה שיותר".

עוד בנושא:

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל באר שבע
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully