וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים איבדה יתרון והפסידה, עודד קטש: "לא שיחקנו הגנה כל המשחק"

28.10.2018 / 0:20

האדומים הובילו לאורך רוב שלבי המשחק, אך נחנקו בסיום. המאמן אמר: "אי אפשר לנצח שסופגים 100 נקודות בחוץ". בית הלחמי: "משחק יוצא מן הכלל, החסימה של שוכמן היא לפנתיאון"

לילך וייס רוזנברג

הפועל ירושלים רשמה אמש (שבת) את הפסדה הראשון העונה בליגה כשנכנעה להפועל גלבוע/גליל 99:101. החבורה מהבירה התפרקה בדקות הסיום ואיפשרה לצפונים לרוץ 4:18 בדרך לניצחון על חודו של סל.

עוד בנושא
הפועל גלבוע גליל ניצחה את הפועל ירושלים 99:101 בתום דרמה
אחרי התלבטויות רבות: סקוטי ווילבקין בסגל מכבי תל אביב לדרבי
הפועל חולון ניצחה את הפועל באר שבע 70:72
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש. לילך וייס רוזנברג
"לא שיחקנו הגנה". עודד קטש/לילך וייס רוזנברג

עודד קטש המאוכזב אמר בסיום: "בדרך כלל במשחקים מהסוג הזה נוהגים לייחס את המהלכים האחרונים כמכריעים, אבל 40 דקות פשוט לא שמרנו. ידענו מה לוח המשחקים שלנו, שצפויים לנו משחקי חוץ קשים, ואולי אחרי משחק החוץ בנס ציונה הרגשנו יותר מדי טוב. לספוג בשני משחקי חוץ יותר מ-100 נקודות, לא ציפינו לזה, ואי אפשר לשחק ככה ולצפות לנצח. צריך לבדוק מה הוביל לזה. איבדנו את הראש דווקא בהגנה, התקפית עשינו את הדברים, אבל הגנתית אנחנו צריכים לעשות שיפורים מיידיים".

המאמן הוסיף: "ההחלטה להכניס את ג'ייקובן בראון הייתה החלטה של אינטואיציה. הוא רצה לשחק בכל המחצית השנייה, אבל אני פחדתי לסכן אותו. הוא אמר שיש לו דקה או שתיים לשחק, והוא ישב לי על האוזן, אני אוהב שחקנים שרוצים לעלות ולקחת אחריות. החלטתי החלטה, לא יודע להגיד אם היא נכונה או לא. יש נטייה להתסכל על הדקה האחרונה, אבל לקלוע 99 נקודות, הייתי קונה את זה, פשוט הגנתית לא היינו שם".

המאמן המנצח, אריאל בית הלחמי, אמר: "משחק יוצא מן הכלל. היה משחק בקצב, אני שמח לראות פה כל כך הרבה קהל שזכו לראות משחק כזה. הפועל ירושלים היו הרבה יותר טובים מאיתנו, חוץ מ-6 הדקות האחרונות שנכנסנו לסוג של טירוף ועשינו עצירות גדולות בהגנה, כולל החסימה בסוף של שוכמן שזה משהו לפתניאון. האופי של הקבוצה, זה משהו שרץ במועדון הזה הרבה שנים, זה החזון של הבעלים שלנו, יש לצעירים מקום לטעות, אנחנו עושים הרבה טעויות אבל זה חלק מהכיף, נמשיך לעשות את זה הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully