וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי התלבטויות רבות: סקוטי ווילבקין בסגל מכבי תל אביב לדרבי

27.10.2018 / 16:08

הצהובים החליטו להלביש את הגארד למשחק הביתי נגד הפועל תל אביב (א', 21:05, ספ' 5). האדומים מקווים לצאת מהתקופה הרעה

שחקן מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
יחזור לדרבי. ווילבקין/ברני ארדוב

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם הדרבי התל אביבי בו תארח מכבי את הפועל (21:05, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, עופר מנהיים וניר מאירסון). זהו המשחק ה-118 בכל הזמנים בין הקבוצות בליגה הסדירה כשהמאזן עומד על 30:68 לטובת הצהובים. בעונה שעברה ניצחה הפועל תל אביב בשניים משלושת המפגשים, כולל הראשון ביד אליהו, 73:77.

מכבי תל אביב מגיעה להתמודדות לאחר שערכה אימון מלא אחד בשעות הצהריים מאז ההפסד לאולימפיאקוס ביום חמישי האחרון. הצהובים סובלים מבעיית פציעות כשמלבד ג'רמי פארגו שלא משחק מתחילת העונה בשל בעיות בגב, גם סקוטי ווילבקין נעדר משני המשחקים האחרונים בגלל מכה בידו. לאחר מספר ימים של התייעצויות, הוחלט לרשום את ווילבקין לדרבי, ושוב לא לרשום את קנדריק ריי למשחקי הליגה, כשהתקווה היא שהגארד יוכל להשתתף במשחק.

תקופה רעה עוברת על הפועל תל אביב מפתיחת העונה. האדומים הודחו מליגת האלופות כבר בסיבוב המוקדמות הראשון, רשמו ניצחון אחד בשלושה מחזורים בליגה, למרות הגרלה יחסית נוחה, ונראים לא מחוברים. בשבוע שעבר הקבוצה של דני פרנקו פתחה טוב את המשחק נגד, אך אז החלה לרשום איבודים רבים ובמחצית השנייה הייתה חלשה מאוד ושוב הפסידה. לרשותו של פרנקו צפוי לעמוד סגל מלא, כשגם רפי מנקו שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר ישחק. עם זאת, לאור חוסר שביעות הרצון מצמד הגארדים האמריקאים של הקבוצה, לא בטוח שזה הסגל שיעמידו האדומים גם בשבועות הבאים. בהפועל תל אביב מקווים שלמרות המצב הלא נעים, ידעו להתעלות ולהפתיע במקום בו ניצחו מספר פעמים בשנים האחרונות.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
הפועל חולון ניצחה בבאר שבע ועלתה זמנית אל הפסגה
אודי הירש טוען: למכבי תל אביב דרושים 12 שחקני יורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully