וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה 70:72 את הפועל באר שבע ועלתה זמנית לפסגת ליגת העל

הקבוצה של דן שמיר לא התרגשה מחסרונם של וויאט וג'ונס, חזרה מפיגור דו ספרתי במחצית וגירדה ניצחון דחוק בקונכייה. וולדן הצטיין

one

עם או בלי כוכבה הגדול, הפועל חולון נראית העונה עוצמתית ובעיקר עמוקה. היום (שישי) עלתה הקבוצה של דן שמיר למקום הראשון של ליגת העל לפחות באופן זמני, אחרי שגירדה ניצחון 70:72 מותח על הפתעת העונה הפועל באר שבע במשחק שפתח את המחזור הרביעי.

לחולון היו לא מעט נסיבות מקלות: קאליף וויאט ושון ג'ונס, שניים מספקי הנקודות הבולטים בקבוצה, נעדרו בשל פציעה, ומנגד הופיעה הקבוצה של רמי הדר בסגל מלא. לרגעים זה אכן נראה היה כמו ניצחון נוח יחסית של באר שבע, אך חולון מחקה פיגור דו ספרתי במחצית והשיגה בסופו של דבר ניצחון שלישי העונה עם קצת עזרה מהשופטים, שאישרו את מה שהתברר כסל הניצחון של דריון אטקינס שתי דקות לסיום, למרות שנקלע אחרי סיום שעון ה-24. אך בסופו של דבר הקרדיט מגיע בעיקר לקורי וולדן (20 נקודות) וטי ג'יי קליין (17, שיא קריירה) שנכנסו לוואקום של הפצועים.

במהלך הרבע השני התפתח עימות בין אוהדי חולון למאבטחים, כאשר כמה אוהדים סגולים התקרבו לפרקט לאור אי שביעות רצון מהשיפוט, והמאבטחים התעמתו עמם. לאחר מספר דקות נרגעו הרוחות והאוהדים הושבו ליציע.

טי ג'יי קליין שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
שיא קריירה. טי ג'יי קליין/לירון מולדובן
seperator

מהלך המשחק

באר שבע החטיאה לא מעט זריקות פנויות מחוץ לקשת ברבע הראשון, אבל מהלכי האסל של חנן קולמן השאירו אותה ביתרון קל. מנגד, חולון התבססה בפתיחה בעיקר על טי ג'יי קליין וקורי וולדן, שעזרו לה לסיים את הרבע הראשון בשוויון, 22:22. המשחק המאוזן נמשך גם בפתיחת הרבע השני עם כמה פעולות יפות של גיא פניני, אבל סמאג' כריסטון השתלט על העניינים והוביל בריחה של באר שבע ליתרון דו ספרתי, עם ריצת 0:12. שלשה של גיא פניני ועוד ארבע נקודות של המצטיין בחולון במחצית הראשונה טי ג'יי קליין צמצמו נזקים, אבל המחצית נחתמה עם שלשה של סמאג' כריסטון הלוהט, שקבעה 37:47 לבאר שבע בהפסקה.

חולון חזרה מחדר ההלבשה חדה יותר. וולדן וקליין המשיכו להצטיין בצד ההתקפי, ויחד עם הגנה טובה של שלומי הרוש על כוכב באר שבע כריסטון, האורחים נגסו לאט לאט בהפרש והרבע השלישי הסתיים ב-60:61 להפועל באר שבע.

קורי וולדן המצוין קבע בפתיחת הרבע האחרון יתרון ראשון לחולון מאז הדקה השישית, אבל באר שבע השיבה מלחמה, ועם שלשות של סווינג וקולמן עלתה שוב ליתרון שלוש. טי ג'יי קליין קבע שיא קריירה והעלה את חולון לפלוס שתיים ארבע דקות לסיום, אבל כריסטון השיב באותו מטבע. שתי דקות לסיום דריון אטקינס קלע ליי אפ, ומנגד כריסטון החטיא שלשה פנויה. הבלבול בשני הצדדים נמשך, כשקורי וולדן קולע פעם אחת מהקו 16 שניות לסיום, ולמזלו הרב באר שבע לא מצליחה להשוות או לנצח. 70:72 לחולון בסיום.

טיילור ברון שחקן הפועל באר שבע עם סמאג' כריסטון. דני מרון
לרגעים זה נראה טוב. כריסטון עם ברון/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 20 (10 ריבאונדים), טי ג'יי קליין 17 (7 ריבאונדים, 5 אסיסטים), שלומי הרוש ודקוואן ג'ונס 10 כל אחד, דריון אטקינס 9, גיא פניני 6. עמית שמחון ורועי הובר שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל באר שבע: סמאג' כריסטון 24, חנן קולמן 12 (7 ריבאונדים), ג'אקים דונלדסון 10 (13 ריבאונדים), טיילור ברון וג'ורדן סווינג 8, עמית גרשון וטראוויס ווריק 3 כל אחד, רם אליאספור 2.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully