וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע גליל ניצחה את הפועל ירושלים 99:101 בתום דרמה

27.10.2018 / 22:10

הקבוצה מהבירה כבר הוליכה ב-12 הפרש ברבע האחרון, אבל המארחת רשמה קאמבק גדול. נהריה ניצחה את נס ציונה 76:85

לילך וייס רוזנברג

המחזור הרביעי בליגת העל נמשך הערב (שבת) עם שני משחקים נוספים. במוקד עמד הניצחון של הפועל גלבוע גליל 99:101 על הפועל ירושלים בתום דרמה גדולה. לפני כן עירוני נהריה גברה על עירוני נס ציונה 76:85.

שחקן הפועל גלבוע גליל, חואקין שוכמן. לילך וייס רוזנברג
ניצחון מרשים. חואקין שוכמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל גלבוע/גליל - הפועל ירושלים 99:101

דרמה מרתקת בגן נר, שם הקבוצה המקומית הנחילה לאורחת שלה הפסד ליגה ראשון. ירושלים הוליכה בהפרשים דו ספרתיים בכמה הזדמנויות, אבל גלבוע ביצעה שתי ריצות מרשימות - אחת מהן ברבע האחרון (4:18) - בדרך לניצחון נהדר. איאן מילר שקלע שלשה גדולה במאני טיים, בלט עם 31 נקודות, כולל 6 מ-9 מחוץ לקשת.

ירושלים פתחה את המשחק בסערה וכריס ג'ונסון המצוין הוליך אותה ל-4:12, אבל בשלב הזה המארחת יצאה לריצה נהדרת וחבסות ה-אין הגנה של יריבתה סיימה רבע ראשון ביתרון 26:30. וויטינגטון, מיר וקרופורד המשיכו להפציץ מכל בלטה וגלבוע הוליכה שמרה על יתרון, אבל ירושלים הקפידה להישאר באזור, ביצעה מהפך וסיימה את המחצית ביתרון 50:53.

כשהיא בפיגור 61:60, ירושלים פתחה בריצת 0:10 שסייעה לה לעלות ליתרון שיא עד אותו רגע. גלבוע הצליחה להתקרב, אבל פלדין דאג לשמור את האורחת בפער, כשבתום שלושה רבעים התוצאה היא 78:86 לזכותה.

ברבע האחרון החבורה של עודד קטש כבר עלתה ל-83:95, אבל גלבוע הגיבה נהדר וחזרה בעקביות עם הגנה טובה. שלשה של איאן מילר קבעה 99:100 למקומיים, 1:01 דקות לסיום. כאן הדרמה הגיעה לשיאה. ג'וש אוואנס החטיא פעמיים מהעונשין, 13 שניות לסיום ובצד השני וויטינגטון קלע פעם אחת מהקו. הכדור האחרון של ירושלים הלך לפלדין שזרק שלשה, אבל שוכמן חסם אותו ובסיום 99:101 לגלבוע.

עוד באותו נושא

הפועל חולון ניצחה 70:72 את הפועל באר שבע ועלתה זמנית לפסגת ליגת העל

לכתבה המלאה
סטטיסטיקה גלבוע. צילום מסך
סטטיסטיקה גלבוע/צילום מסך
סטטיסטיקה הפועל ירושלים. צילום מסך
סטטיסטיקה הפועל ירושלים/צילום מסך

עירוני נהריה - עירוני נס ציונה 76:85

שתי הקבוצות הגיעו לקבוצה אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, אבל נהריה הייתה זו שהצליחה לעצור את הרצף השלילי בזמן. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות וזה הספיק כשבצד השני יותר מדי שחקנים קולעים באחוזים רעים.

נהריה פתחה היטב ובעזרת דקות טובות של יפתח זיו ואיגור נסטרנקו, עלתה ל-4:11. נס ציונה התעוררה וכפתה משחק צמוד, ובסיום הרבע הראשון זה 20:20. גם הרבע השני היה צמוד, כשהיתרון עובר מצד לצד כמה פעמים ובסיום המחצית 39:41 לנהריה.

נדנדת הסלים נמשכה במחצית השנייה, ולקראת סיום הרבע השלישי נהריה סוף סוף הצליחה לברוח ולעלות ל-57:65 אחרי 30 דקות. הרבע האחרון נפתח בשליטה של נהריה, שעשתה עבודה טובה בשני צדי המגרש ועלתה ליתרון דו ספרתי. נס ציונה עוד הצליחה להוריד ל-77:72, אבל לא יותר ובסיום 76:85 למקומיים.

סטטיסטיקה עירוני נהריה. צילום מסך
סטטיסטיקה עירוני נהריה/צילום מסך
סטטיסטיקה נס ציונה. לילך וייס רוזנברג
סטטיסטיקה נס ציונה/לילך וייס רוזנברג
שחקן הפועל גלבוע גליל, איאן מילר. לילך וייס רוזנברג
שלשה גדולה במאני טיים. איאן מילר/לילך וייס רוזנברג
שחקן הפועל ירושלים, כריס ג'ונסון. לילך וייס רוזנברג
סיים עם 18 נקודות. כריס ג'ונסון/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully