וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי הביסה, הרצף של ארסנל נעצר, יונייטד חזרה לנצח

הבלוז הסתדרו ללא הזאר ב-0:4 על ברנלי, קריסטל פאלאס כפתה על התותחנים 2:2 ופוגבה ומרסיאל העניקו למוריניו 1:2 על אברטון

עריכת וידאו: מתן חדד

המשחק המרכזי של המחזור ה-10 בפרמיירליג ייערך ביום שני ויפגיש את טוטנהאם עם מנצ'סטר סיטי, אך עוד לפני כן עקפה היום צ'לסי את האלופה ועלתה לפחות זמנית למקום השני עם 0:4 קליל בחוץ על ברנלי. ארסנל נעצרה אחרי 11 ניצחונות עם 2:2 בחוץ מול קריסטל פאלאס. מנצ'סטר יונייטד, הרחוקה מהחבורה המובילה, ניצחה 1:2 את אברטון ומדורגת שמינית.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ליברפול הביסה 1:4 את קרדיף סיטי בשבת ועלתה לפסגה
עכשיו תורו: אריק קאנטונה מבקר את ז'וזה מוריניו וקורא לשינוי
דירוג עשר הקבוצות הטובות באירופה השבוע, לפי פודקאסט "הפודיום"

שחקני צ'לסי חוגגים, למעלה דויד לואיז. רויטרס
טיול קל גם בלי אדן הזאר. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

ברנלי - צ'לסי 4:0

אחרי החמישייה שחטפה ממנצ'סטר סיטי, ברנלי ספגה רביעייה מצ'לסי, אותה הדהימה במחזור הפתיחה בסטמפורד ברידג' בעונה שעברה אך לא הצליחה לנצח בבית מאז 1973. אדן הזאר נעדר בגלל פציעה בגב ופדרו שהחליף אותו נפצע ונטש כבר בדקה ה-20, אבל גם בלעדיהם החבורה של מאוריציו סארי הסתדרה. רוס בארקלי היה כוכב המשחק, עם שני בישולים ושער. קשר נבחרת אנגליה הכניס כדור עומק חכם לאלברו מוראטה שכבש בדקה ה-22, ירה בשמאל מ-20 מטרים את השני בדקה ה-57 ומסר לוויליאן שסובב את השלישי בחלוף חמש דקות. המחליף רובן לופטוס צ'יק, שכבש שלושער ביום חמישי בליגה האירופית, חתם בתוספת הזמן. צ'לסי עדיין ללא הפסד, שתי נקודות מתחת לליברפול המוליכה.

עוד באותו נושא

לסטר סיטי: חקירת התרסקות המסוק נמשכת, המשחק בשלישי יידחה?

לכתבה המלאה
פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
הגיע לשבעה שערי ליגה, אבל ארסנל נבלמה. פייר אמריק אובמיאנג/רויטרס

קריסטל פאלאס - ארסנל 2:2

התותחנים קיוו להשיג את הניצחון ה-12 ברציפות בכל המסגרות, לראשונה מאז אוקטובר 2007, אבל דווקא קריסטל פאלאס, שהפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, הייתה זו שעצרה אותה. המארחת חששה להיות הראשונה זה 20 שנה שלא כובשת בחמשת משחקי הבית הראשונים שלה בפרמיירליג, אבל לוקה מיליבוייביץ', שהחטיא מהנקודה הלבנה בשבוע שעבר, עשה סוף לרצף העגום עם שער ביתי ראשון בפנדל בדקה ה-45. גרניט ג'אקה השווה בכדור חופשי מרהיב בדקה ה-51 ופייר אמריק אובמיאנג הפך עם כדור שעבר את הקו ממש במילימטרים בדקה ה-56 כדי לחגוג את השביעי שלו העונה, אך ג'אקה ביצע עבירה על ווילפרד זאהה ברחבה ואפשר למיליבוייביץ' להשוות עם פנדל שני בדקה ה-83.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד עם פול פוגבה. רויטרס
השילוב הצרפתי הכריע. אנתוני מרסיאל עם פול פוגבה/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אברטון 1:2

ב-14 המפגשים הקודמים בין הקבוצות באולד טראפורד ששודרו בשידור ישיר, מנצ'סטר יונייטד השיגה 11 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. גם המפגש ה-15 הניב ניצחון אדום שמעניק אורך רוח לז'וזה מוריניו אחרי ימים לא פשוטים. המאמן הפורטוגלי קיבל תמיכה מבן ארצו, מאמן היריבה מרקו סילבה, והחליט להשאיר את רומלו לוקאקו על הספסל אחרי בצורת של שמונה משחקים. אנתוני מרסיאל שוב היה זה שעשה את ההבדל, תחילה עם סחיטת פנדל בדקה ה-27. פול פוגבה רץ בצורה מגוחכת ונעצר אצל ג'ורדן פיקפורד שהדף פנדל גם במחזור הקודם, אבל קשר נבחרת צרפת היה על הריבאונד והמשיך פנימה. שיתוף הפעולה הצרפתי עבד גם בדקה ה-49, עם מסירה של פוגבה לעבר מרסיאל שסובב מצד שמאל לפינה הרחוקה של פיקפורד. אברטון צימקה עם פנדל של גילפי סיגורדסון בדקה ה-77 אחרי עבירה של כריס סמולינג ברחבה, אבל יונייטד עקפה אותה בטבלה. מרסיאל החמיץ הזדמנות להשלים צמד עם החטאה לבד מול פיקפורד בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully