וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג עשר הקבוצות הטובות באירופה השבוע, לפי פודקאסט "הפודיום"

מדי שבוע בוחרים אורן יוסיפוביץ ודור הופמן את הקבוצות החזקות ביבשת. לא מסכימים? היכנסו כדי להשפיע בעצמכם על הטופ 10

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
ספוילר: הוא וחבריו מדורגים מאוד גבוה/רויטרס

מדי שבוע, יבחרו בפודקאסט "הפודיום" איש וואלה! ספורט אורן יוסיפוביץ ואיש "ישראל היום" דור הופמן את עשר הקבוצות החזקות בכדורגל, נכון לאותו השבוע. הנה הדירוג שהתפרסם בפרק החדש של "הפודיום", כולל הסבר קצר על כל קבוצה. מסכימים? לא מסכימים? אתם יותר ממוזמנים לגלול למטה ולדרג את הקבוצות בעצמכם, באמצעות החצים.

עוד בנושא:

דיווח: אלכסיס סאנצ'ס בונה על מעבר לפריס סן ז'רמן בינואר
פרס רצה לפטר את לופטגי אחרי לבנטה - עד ששחקני ריאל התערבו
סן לורנסו דורשת מההתאחדות: אל תקבעו לנו יותר משחקי בית בלילה
דאבור מועמד לשחקן השבוע בליגה האירופית: "זו היתה הופעה נהדרת"

להאזנה לפרק המלא באפליקציית סאונדקלאוד

10. פ.ס.ו/אייאקס

שתי הולנדיות שכנראה ראויות לדירוג, כל אחת לחוד, אבל ביחד אין ספק. פ.ס.ו בראש הליגה ההולנדית, ניצחה את אייאקס 0:3 וההפסדים שלה העונה נרשמו מול ברצלונה, אינטר וזהו; אייאקס, עם טאדיץ' המבריק, מרשימה עד עכשיו בליגת האלופות ולא הפסידה העונה… חוץ מלפ.ס.ו.

9. צ'לסי

המשחק מול יונייטד, למרות השוויון המאוחר של בארקלי, הוריד את הקבוצה של סארי למקום התשיעי. בדירוג שבועי זה, צ'לסי תהיה תלויה בליגה העונה, כשאין צ'מפיונס, והנקודה בה הבלוז צריכים להשתדרג היא בתרומת החוד - מוראטה עם שני שערי ליגה בלבד; ז'ירו, כמו במונדיאל, עם אפס.

8. פ.ס.ז'

כן, בצרפת זה ממשיך להיות קל, קל מאוד, בדרך לעוד אליפות אי שם בפברואר, והחמישיות נערמות. א-ב-ל: אז פוגשים את נאפולי ופתאום הכול קשה יותר. תודות לדי מריה טוכל סחט שוויון מאוחר, ועדיין, כדי לזכות בגביע היחיד שחשוב בפריז, אמבפה, ניימאר ובעיקר ההגנה של סן ז'רמן יצטרכו לעלות רמה.

7. נאפולי

כשאתם מסתכלים על ההרכב של נאפולי, נכון, יש מציאות, ועדיין - הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב מהשמות שרשומים בסגל שלה. די מריה, ההוא מלמעלה, מנע ניצחון נהדר של החבר'ה, ועדיין, נאפולי מלהיבה כמעט בכל משחק.

6. ארסנל

עשרה. ניצחונות. רצופים. אמרי נותן לאוהדי ארסנל, בינתיים, אתה מה שהם רוצים - אם לא תארים, לפחות יכולת שתכניס גאווה. אוזיל שוב מוצא את כל מי שחופשי והגולים באים, ובצבע. הדירוג התבצע לפני המשחק של התותחנים בליגה האירופית ביום חמישי.

5. ברצלונה

השבוע ראינו משהו מרענן: ברצלונה בלי מסי. מול אינטר זה עבד, ועדיין, הקטלאנים לא ממש מרשימים ביותר מדי רגעים העונה. למה במקום החמישי? כי זה עדיין מספיק לרמה טובה יותר מרוב הקבוצות בעולם.

4. ליברפול

סלאח חזר עם צמד ראשון מאז אפריל ואפילו בלי חיוך - באנקר. ליברפול פחות נוצצת אבל הרבה יותר רעה ויעילה, ובעיקר - לא סופגת. ברביעייה הקלילה מול בלגרד אפילו שרדאן שאקירי הצטרף לחגיגה.

3. בורוסיה דורטמונד

נכון, לכולם די ברור שבאיירן בסוף תתעורר ובסוכנויות ההימורים עדיין לא סופרים את דורטמונד במרוץ לאליפות הבונדסליגה. אבל בינתיים הצהובים-שחורים פשוט דורסים. שביעיות ורביעיות, האחרונה מול אתלטיקו מדריד - התבוסה הגדולה בקריירה של סימאונה - ודורטמונד חייבת טופ-3.

2. מנצ'סטר סיטי

מוליכת הליגה האנגלית והמובילה ביחסי ההימורים לזכייה בצ'מפיונס העונה פשוט נראית חזקה מדי, וכל עוד החבר'ה מרוכזים - לא מול ליון, למשל - קשה למצוא יריבה שתוכל לשחק כדורגל טוב יותר מהבחורים של פפ. ועכשיו דה בראונה חזר. נו, באמת.

1. יובנטוס

במקום הראשון בטופ-10 של "הפודיום", שבוע שני ברציפות, קבלו את הגברת הזקנה. עם 0:1 ושליטה די מוחלטת באולד טראפורד, ולמרות פנצ'ר מול גנואה, ההרכב של יובנטוס פשוט חזק מדי. ככה זה כשלוקחים הרכב נהדר ומוסיפים לו את כריסטיאנו רונאלדו.

עוד באותו נושא

דיווח: אלכסיס סאנצ'ס בונה על מעבר לפריס סן ז'רמן בינואר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully