וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן לורנסו דורשת מההתאחדות: אל תקבעו לנו יותר משחקי בית בלילה

אוהדי הקבוצה סובלים כבר שנים מאלימות ומעשי שוד בסביבת האצטדיון, ההנהלה הגישה מכתב בהול: "אוהדינו חשופים למרות אנשי האבטחה"

אוהדי סן לורנסו. רויטרס
אוהדי סן לורנסו/רויטרס

סן לורנסו, אחת הקבוצות הכי גדולות בארגנטינה, הגישה אתמול (חמישי) בקשה יוצאת דופן להתאחדות הכדורגל הארגנטינאית שבה היא דורשת שמשחקי הבית שלה יתקיימו רק ביום ולא בלילה. הסיבה: האלימות ממנה סובלים אוהדי הקבוצה ברחבי האצטדיון לאחר המשחקים.

בהודעה שהגיש המועדון נכתב: "אנחנו דורשים שוב ושוב שלא תקבעו לנו משחקי בית יום. האוהדים שלנו לא יכולים להמשיך להיות חשופים לאלימות ששוררת ברחבי האצטדיון".

האצטדיון של סן לורנסו ממוקם בשכונה דרומית בבירה בואנוס איירס. הנהלת המועדון כבר הזהירה בפני המצב הבלתי נסבל שבו האוהדים של הקבוצה סובלים מאלימות של גנבים מקומיים, אבל בהתאחדות לא עשו דבר. "כמה מהאוהדים שלנו סבלו ממעשי שוד ברחבי האצטדיון, בכמה מקרים זה נעשה למרות הנוכחות של אנשי אבטחה במקום", נכתב, "כבר שנים שאנחנו מזהירים בפני הדברים האלו".

סן לורנסו, שזכתה בגביע הליברטדורס היוקרתי ב-2014, פתחה לא טוב את העונה ואחרי שמונה מחזורים היא ממוקמת רק במקום ה-17, אך אצטדיונה הביתי הוא מבצר בו היא לא הפסידה בליגה מאז אפריל.

  • עוד באותו נושא:
  • סן לורנסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully