וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה לא נלהבת מההצעה של יוסטון על ג'ימי באטלר, מיאמי חזרה לתמונה

הרוקטס מוכנים להעביר ארבע בחירות סיבוב ראשון בצירוף כריס ונייט, אך הטימברוולבס מסרבים כרגע. ההיט חידשו את השיחות

ג'ימי באטלר מינסוטה. רויטרס
הרוקטס מוכנים לוותר על הרבה בשבילו. באטלר/רויטרס

יוסטון מקרטעת בפתיחת העונה, ונראה שהיא מנסה להגיב מהר ככל האפשר. הלילה (בין חמישי לשישי) דווח בארצות הברית על נסיון מחודש של הרוקטס לבצע טרייד עם מינסוטה על ג'ימי באטלר, שבמסגרתו סגנית אלופת המערב מציעה חבילה מקורית משהו, שכוללת לא פחות מארבע בחירות סיבוב ראשון עתידיות בדראפט, בצירוף מרקיז כריס וברנדון נייט שהגיעו במהלך הקיץ. מדובר במספר הגבוה ביותר של בחירות סיבוב ראשון שתקנון הליגה מאפשר להעביר בטרייד, והוא בוודאי מוכיח שהרוקטס מוכנים למשכן את העתיד על מנת להתחרות על אליפות כאן ועכשיו.

כמובן שאם הרוקטס יוותרו על כל כך הרבה נכסים במסגרת הטרייד, הם יצפו לקבל מבאטלר התחייבות בעל פה לכך שיחתום בסיום העונה - אז חוזהו הנוכחי יסתיים - על חוזה חדש וארוך טווח. אלא שעל פי דיווחים, מינסוטה לא נלהבת מההצעה, וממשיכה לבחון אופציות אחרות.

בו בזמן, מיאמי חזרה לתמונה. לאחר שדווח כי פאט ריילי בישר לשחקניו כי החליט לרדת מבאטלר, טוענים כעת בארצות הברית שההיט פתחו מחדש את השיחות עם הטימברוולבס. באטלר רשם עד כה ממוצעים של 24.8 נקודות, 5.3 ריבאונדים, 3.5 אסיסטים ו-3.8 חטיפות.

היוזמה של יוסטון מגיעה על רקע מכת פציעות קטנה ברוקטס. ג'יימס הארדן, שנחבל במהלך ההפסד ליוטה, יחמיץ שני משחקים לפחות - כך על פי הודעת המועדון - אחרי שאובחן עם מתיחה בדרגה 1 בשריר הירך האחורי. גם ג'יימס אניס פצוע ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים, בעוד ננה בחוץ לשבועיים לכל הפחות. הקבוצה פתחה את העונה במאזן 3:1.

עוד בנושא

קובי מפנה את הבמה ללברון ומודה: הגיע הזמן לחילופי משמרות בלייקרס
הלייקרס התגברו על דנבר, טריפל דאבל ללברון ג'יימס
מחקה את ג'ורדן, מדביק את ריי אלן: סטף קרי בשיאו
כריס פול הוא השחקן הכי מלוכלך בתולדות ה-NBA"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully