וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריס פול הוא השחקן הכי מלוכלך בהיסטוריה של ה-NBA"

הקרב התקשורתי בין רייג'ון רונדו לכריס פול נמשך: בארה"ב מנסים לברר מי שחקן בעייתי יותר, יש עיתונאים שטוענים שאין בכלל תחרות

שחקן לוס אנג'לס לייקרס רייג'ון רונדו. רויטרס
התקרית נמשכת. רונדו מול פול/רויטרס

הקרב בין כריס פול לרייג'ון רונדו נמשך, ימים ארוכים אחרי הקרב הפיזי שלהם על המגרש. כזכור, בתחילת השבוע שני הגארדים התקוטטו במהלך המשחק בין לוס אנג'לס לייקרס ליוסטון רוקטס, והורחקו. בין השניים ישנה איבה ארוכת יומין, עוד מהימים שבהם פול הועדף על פני רונדו בנבחרת ארה"ב, ואתמול (שלישי) רונדו הוסיף עוד קצת שמן לקלחת. "כולם רוצים להאמין שכריס פול הוא בחור טוב", אמר רונדו, "אבל הם לא יודעים שהוא חבר לקבוצה נוראי. הם לא יודעים איך הוא מתנהג לאנשים".

רונדו, שהכחיש שירק על פול בתקרית, אמר ש"ברור ה-NBA הולכת עם הצד שלו, כי אני קיבלתי שלושה משחקים והוא קיבל שני משחקי הרחקה... תראו מה הוא עשה בפעם הקודמת שהוא היה בלוס אנג'לס, הוא ניסה להיכנס לחדר ההלבשה של הקליפרס. הם לא רוצים להאמין שהוא מסוגל להקניט ולהצית את האירועים. הוא בא ואומר שירקתי, וכולם מאמינים לו".

עוד בנושא
רייג'ון רונדו ירק על כריס פול? "אפילו ברחוב זה לא קורה"
בעקבות התגרה: הרחקות לברנדון אינגרם, רייג'ון רונדו וכריס פול
רונדו תקף את פול: "הוא חבר רע לקבוצה, הוא לא בחור טוב"

כריס פול, רייג'ון רונדו. AP
כריס פול, רייג'ון רונדו/AP
לברון ג'יימס מחזיק את כריס פול במשחק בין לוס אנג'לס  לייקרס מול יוסטון רוקטס. AP
לברון ג'יימס מחזיק את כריס פול במשחק בין לוס אנג'לס לייקרס מול יוסטון רוקטס/AP

המתקפה של רונדו על פול עוררה דיון לא קטן בליגה, לנוכח העובדה שגם רונדו לא ידוע כשחקן נטול בעיות. הוא הסתכסך עם ריי אלן בתקופה של בוסטון הגדולה, ולמעשה, מאז ימיו היפים בבוסטון, הוא בעיקר עבר מקבוצה לקבוצה כשהוא מתקשה להתייצב ומיצב את עצמו כשחקן בעייתי. זה לא מפליא שדריל מורי, הג'נרל מנג'ר של יוסטון, צייץ אחרי המשחק ציור של קומקום וסיר, כשהוא מתכוון לפתגם "The pot calling the kettle black", שמשמעותו היא שהאדם ששולח ביקורת, לא שם לב שהיא חלה גם כלפיו.

מנגד, גלן "ביג בייבי" דייויס, ששיחק עם שניהם, כתב בתגובה לידיעה ב"בליצ'ר ריפורט" ש"שיחקתי עם שניהם, כריס פול הוא חבר רע מאוד לקבוצה". ריאן הולינס, ששיחק גם הוא פול, אמר ש"כריס צריך להתבגר. לא כל הנוצץ זהב".

בכתבה ב"בליצ'ר ריפורט", שכותרתה היא "מי חבר לקבוצה גרוע יותר: רונדו או פול?", ניתחו לעומק את ההיסטוריה הבעייתית של השניים, והזכירו ש-CP3 עזב את הקליפרס אחרי שהסתכסך עם לא מעט שחקנים בקבוצה: היו לו בעיות עם דוק ריברס בגלל היחס שלו לבנו, ריבים עם בלייק גריפין, וגם דיאנדרה ג'ורדן כמעט עזב רק בגללו.

דוק ריברס כבר רמז בעבר שפול לא יודע לקבל ביקורת, וברגעי לחץ נוטה להפנות את האשמה כלפי אחרים. "אני חושב שהפעמים שבהם כריס נזף בצורה הכי קשה בחברים, זה היה כשהוא עשה טעות, כי כשאתה טועה, אתה חייב לקבל את זה", אמר ריברס בראיון, "אבל הוא לא ידע לעשות את זה". יש לציין, אגב, שביוסטון פחות מתלוננים עליו, ולמרות ויכוח קולני מפורסם אחד, ג'יימס הארדן ומייק דאנטוני משבחים אותו.

ב-"undisputed" ניתחו את האירועים, והעיתונאי סקיפ בייליס אמר בנחרצות: "אהבתי שרונדו התנפל על התדמית הציבורית של כריס פול, כי הוא השחקן הכי אוברייטד והכי מוגן בהיסטוריה של ה-NBA. האמת היא שכריס פול, כשאתה מנתח את ההיסטוריה של המכות המלוכלכות שלו, הוא השחקן הכי מלוכלך בדור שלו, ואולי בהיסטוריה של הליגה, לאור המסורת שלו של המכות מתחת לחגורה והתפיסות במפשעה. זה התחיל עוד בווייק פורסט, שם הושעה עם מכה מלוכלכת, ונמשך עם מתקפה על מארק גאסול, קווין גארנט, כריס קיימן, וזה הבחור שמככב בפרסומות כבחור הטוב, ויושב ראש ארגון השחקנים".

העיתונאי כריס ברוסארד הוסיף ש"שוחחתי עם חבר הנהלה בקליפרס, ושאלתי אותו אם פול אכן חבר לקבוצה גרוע, והוא אמר לי 'כן, זה נכון'. הבעיה היא שפול תמיד מאשים חברים לקבוצה, אבל הוא בעצמו מעולם לא לוקח אחריות על ההתנהגות שלו".

מנגד, כמובן שרונדו הוא לא טלית שכולה תכלת. בעלי בוסטון סלטיקס, וייק גרוסבק, תיאר אותו כ"עקשן", דוק ריברס (שאימן את רונדו שבע שנים בוסטון) אמר שבאיזשהו שלב הוא ורונדו רצו "לחנוק אחד את השני", וכמובן ריי אלן, שביקש לעזוב את בוסטון כי רונדו הפסיק למסור לו.

אחר כך בדאלאס הוא הסתכסך עם מונטה אליס ונדחק מחוץ לרוטציה, בשיקגו הוא לא הסתדר עם וייד ובאטלר וביקר את המנהיגות שלהם, וגם בסקרמנטו העביקר ביקורת על המועדון. אבל ההערכה היא שרונדו הוא שחקן בעייתי בעיקר עבור המאמנים שלו, ולא לחבריו לקבוצה. מנגד, אין ספק ששיאו של רונדו מאחוריו. כריס פול, מנגד, אומנם לא הגיע מעולם לגמר, אבל כפי ששחקן ששיחק איתו בעבר אמר: "מבחינת כריס הוא אף פעם לא טועה, אבל אם הייתי צריך לצאת למלחמה, הייתי בוחר בכריס ללא ספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully