וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין: "בשנים האחרונות אני רק שומע כמה אני גרוע, זה כואב"

כוכב דטרויט סגר חשבון עם המבקרים אחרי הערב ההיסטורי שלו מול פילדלפיה, אמביד הקניט את דראמונד: "הוא לא יכול לשמור עליי". רונדו תקף את פול: "הוא חבר רע לקבוצה, הוא לא בחור טוב"

שלושה משחקים בלבד נערכו הלילה (בין שלישי לרביעי) ב-NBA, אבל זה הספיק כדי לקבל תצוגת ענק אחת, אולי אפילו היסטורית של בלייק גריפין שרשם שיא קריירה מדהים של 50 נקודות אבל חשוב מכך גם קלע את הסל שהוליך להארכה ואת סל הניצחון בהארכה עצמה ב-132:133 המשוגע של דטרויט על פילדלפיה.

למרות היכולת המצוינת שלו אמש והמספרים הטובים שלו, גריפין, שעזב את הקליפרס אחרי כמה שנים קבוצתיות מאכזבות, ספג לא מעט ביקורת מהתקשורת על חוסר היציבות שלו והוא ניצל את המשחק הזה כדי להשתיק את המבקרים.

עוד בנושא:

בעקבות התגרה: הרחקות לברנדון אינגרם, רייג'ון רונדו וכריס פול
ביוסטון טוענים שרייג'ון רונדו ירק על כריס פול: "אפילו ברחוב זה לא קורה"
הלילה: בלייק גריפין קלע 50 וסל ניצחון: דטרויט ניצחה את פילדלפיה

בלייק גריפין לוס אנג'לס קליפרס. AP
הצגה היסטורית. בלייק גריפין/AP

"בשנתיים שלוש האחרונות כל מה שאני שומע זה כמה גרוע אני, וזה פוגע, היו לי כמה משחקים לא טובים", אמר גריפין שנאבק עם מספר פציעות טורדניות. "אבל דיברנו על זה, בשלוש השנים האחרונות עבדתי קשה בקיץ כדי להיות בריא ולהיות כשיר לשחק. הקיץ הזה הצלחתי סוף סוף להקדיש זמן כדי לעבוד על המשחק שלי, לעבוד על הגוף שלי, ואני מאמין גדול בכך שעבודה קשה משתלמת בסופו של דבר".

עד כמה ההישג של גריפין נדיר? ובכן, הפעם האחרונה שבה שחקן של הפיסטונס קלע מעל 50 נקודות במשחק היתה ב--2006, אז ריפ המילטון עשה זאת במדי הניקס. כדי למצוא שחקן שקלע מעל 40 ו-10 ריבאונדים במשחק במדי הפיסטונס צריך ללכת עד פברואר 1983, אז אייזאה תומאס רשם טריפל דאבל נדיר של 46 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים מול הניקס. גריפין גם השווה את שיא הקריירה שלו עם חמש שלשות.

דווין קייסי מאמנו של גריפין שיבח: "הוא משחק ברמה גבוהה מאוד כרגע. מבחינה התקפית והגנתית, הוא לוקח החלטות ומשחק נהדר ומבין כל השחקנים הנהדרים שעבדתי איתם, נוביצקי, לאורי, גארנט ושון קמפ, הוא ברמה הזו כרגע. זה מה שאנחנו מצפים מבלייק, כי זו הרמה שהוא מסוגל להגיע אליה".

ואיך אפשר בלי קצת טראש טוק? ג'ואל אמביד כוכב פילדלפיה אומנם הפסיד לדטרויט, אבל הוא מבחינתו חגג את הניצחון הפרטי מול אנדרה דראמונד ששמר עליו. "הפסדנו, אז אני לא אמור להתעסק בטראש, אבל הוא (דראמונד) יודע טוב מאוד שהוא לא יכול לשמור אותי. זה היה מאמץ קבוצתי. לבלייק היה משחק טוב, אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר בהגנה".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס רייג'ון רונדו. רויטרס
ירק או לא? רונדו במהלך התקרית עם פול/רויטרס

רונדו תוקף את כריס פול

ב-NBA עדיין לא נרגעו מהתקרית המכוערת שאירעה בין רייג'ון רונדו לכריס פול במהלך המפגש בין הלייקרס ליוסטון בליל שבת. כזכור, ביוסטון תקפו את רונדו וטענו שהוא ירק על פול, אחרי שהוא תועד במצלמות כשהוא מכה את הרכז של הרוקטס. רונדו מצידו הצביע על העובדה שהוא היה עם מגן שיניים, מה שמנטרל את האפשרות שלו לירוק על מישהו ואמש הוא תקף את הליגה על כך שמנסים ליצור לפול תדמית של "בחור טוב", למרות שלטענתו הוא ממש לא כזה.

"זו הפעם היחידה שאני מתכוון לדבר על זה", אמר רונדו ל-ESPN, "היה לי מגן שיניים בפה והייתי עצבני, רציתי להגיד לו שיעוף לי מהפנים. תראו את שפת הגוף שלי בסרטון. הידיים שלי על המתניים. הסתובבתי לשנייה. תראו את אריק (גורדון) וכרמלו בסרטון. אם הם ראו שירקתי הם היו צריכים לסובב את הפנים או משהו, אבל הם לא הגיבו".

רונדו קיבל השעיה של שלושה משחקים בעקבות התקרית הזו בעוד שפול הורחק משני משחקים. אנשי ה-NBA צפו בסרטון שוב ושוב לפני שהעניקו את העונשים ורונדו אמר על זה: "ברור שהם הלכו עם הגרסה של פול בגלל שאני הורחקתי משלושה משחקים והוא משניים. כולם רוצים להאמין שפול הוא בחור טוב. הם לא יודעים שהוא חבר נורא לקבוצה. הם לא יודעים איך הוא מתנהג לאנשים. תראו מה הוא עשה בשנה שעברה כשהוא היה בלוס אנג'לס. הוא ניסה להגיע לחדר ההלבשה של הקליפרס. בליגה לא רוצים להאמין שהוא הקניט והצית את התקרית. הוא פשוט בא ואמר שירקתי והתקשורת הלכה עם זה".

מי שחיזק את גרסתו של רונדו היה גלן דייויס, ביג בייבי, ששיחק עם רונדו וזכה איתו באליפות בבוסטון ושיתף פעולה גם עם כריס פול בקליפרס. דייויס, שכמעט חתם בזאדאר הקרואטית במהלך הקיץ, הגיב לפוסט אינסטגרם של בליצ'ר ריפורט וכתב: "שיחקתי עם שניהם. CP3 הוא חבר רע לקבוצה שלך".

טבלת NBA 24.10.18. עיבוד תמונה
טבלת NBA 24.10.18/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully