וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוסטון טוענים שרייג'ון רונדו ירק על כריס פול: "אפילו ברחוב זה לא קורה"

הלייקרס מכחישים, אבל הרוחות עדיין סוערות לאחר המהומה. ד'אנטוני: "משוכנע שהיתה יריקה". לברון: "ניסיתי להרגיע את הרוחות"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס, יוסטון רוקטס. AP
בלגן בסטייפלס סנטר/AP

משחק הבית הראשון של לברון ג'יימס במדי לוס אנג'לס לייקרס ייזכר פחות בשל ההפסד 124:115 ויותר בגלל תגרת השחקנים הגדולים, בסיומה הורחקו כריס פול, רייג'ון רונדו וברנדון אינגרם, שצפויים לספוג השעיה ממספר משחקים. הליגה צפויה לפתוח בחקירה, אולם על פי מספר מקורות שונים בארצות הברית - כולל מייק ד'אנטוני - העניינים התלהטו לאחר שרונדו ירק על פול, שהגיב באגרוף. על פי אחד הדיווחים בארצות הברית, רכז הרוקטס לא נרגע גם אחרי המשחק ו"זעם בגלל שמישהו מהמשפחה של רונדו שלח הערות לא ראויות לאשתו של פול שישבה ביציע לאחר העימות".

עוד בנושא:

יוסטון ניצחה את לברון בבכורה הביתית, שלושה שחקנים הורחקו
הקול בראש: סימני השאלה הבולטים סביב גולדן סטייט המתחדשת

שחקן לוס אנג'לס לייקרס רייג'ון רונדו. רויטרס
רונדו בפעולה/רויטרס

הלייקרס מתעקשים שהרכז שלהם לא ירק, אולם ביוסטון חושבים אחרת. "זה בולשיט, אסור לקבל דברים כאלה", אמר כרמלו אנתוני העצבני. "כולנו יודעים מה קרה, זה לא היה צריך לקרות. לא עושים דברים כאלה, לא בספורט, לא ברחובות, אסור לשחק בצורה כזאת, לא רואים דברים כאלה אפילו ברחובות, אני לא יודע מה להגיד על זה".

"נאמר לי שהיתה יריקה, וכגבר, אתה צריך לעמוד על שלך", הוסיף הארדן. מאמנו, מייק ד'אנטוני, היה נחרץ יותר: "אני משוכנע שהיתה יריקה. כשאתה חוצה את הגבול, דברים כאלה קורים. ראיתי מה קרה מרחוק, אבל לא התכוונתי להיכנס לבלגן הזה".

עוד באותו נושא

יוסטון ניצחה את לברון בבכורה הביתית, שלושה שחקנים הורחקו

לכתבה המלאה

כרמלו עצבני

פי ג'יי טאקר סימן את ברנדון אינגרם כחלק הבעייתי בתגרה. כוכבה הצעיר של הלייקרס שעט מאחור ושחרר אגרוף שככל הנראה יביא לעונש הרחקה נכבד: "זה ממש מוגזם. אם שני משחקים מתעמתים זה מילא, אבל לבוא ככה מאחורה, בלי שאף אחד לא רואה אותך, זה מוגזם". אינגרם עזב את חדר ההלבשה בנוכחות משטרה.

"אני כלל לא מופתע", אמר שחקן העבר פול פירס, "רונדו וכריס פול מעולם לא אהבו אחד את השני".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם שחקן יוסטון רוקטס כריס פול. GettyImages
לברון מלווה את כריס פול בירידה מהפרקט/GettyImages

לאחר שפול הורחק, ליווה אותו לברון ג'יימס אל מחוץ הפרקט. "ניסיתי להרגיע את הרוחות ולשחק כדורסל", אמר קינג ג'יימס, ומעבר לזה סירב להתייחס לתקרית. על כך שהוא במאזן 2:0 בקבוצתו החדשה, אמר: "היינו קרובים, היינו בפיגור נקודה והיו לנו הזדמנויות לנצח. אני לא מאוכזב, ברור לי שיהיו לנו קשיים, אף אחד לא אמר שזה יהיה קל".

וכך הגיבו ברחבי הליגה

ההצגה של יוקיץ'

ובחזרה לכדורסל. ההצגה של הלילה היתה שייכת לניקולה יוקיץ'. כוכב דנבר שיחק 31 דקות, ושימו לב לשורה הסטטיסטית שלו: 35 נקודות (11 מ-11 מהשדה, 3 מ-3 ל-3, 10 מ-11 מהעונשין), 12 ריבאונדים, 11 אסיסטים, 4 חטיפות, חסימה אחת ואפס איבודים. כמובן שעם שורה כזאת הנאגטס לא התקשו לנצח את פיניקס, עם 91:119 קליל. "היה לו משחק מפלצתי", אמר מאמן המפסידה, איגור קוקושקוב.

יוקיץ' הצטרף לווילט צ'מברליין כשני השחקנים היחידים בכל הזמנים שרושמים טריפל דאבל עם 100 אחוז מהשדה. "בכל פעם שאתה באותה חברה עם ווילט, כנראה שעשית משהו נכון", פרגן מייק מאלון לכוכב שלו. "זה היה לילה מושלם", הוסיף ג'מאל מורי. "הוא לא יכול היה להיות טוב יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully