וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מפנה את הבמה ללברון ומודה: הגיע הזמן לחילופי משמרות בלייקרס

הבלאק ממבה הגיע לביקור נדיר בסטייפלס סנטר, קינג ג'יימס גנב את הפוקוס והראה כימיה משופרת עם החברים החדשים לקבוצה. וגם: מה עובר על ווסטברוק ואוקלהומה סיטי?

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. AP
פעם זו הייתה הקבוצה של קובי, ועכשיו היא שלו. לברון הלילה/AP

לברון ג'יימס מתחיל להתאקלם בלייקרס. הלילה (בין חמישי לשישי) השיג קינג ג'יימס טריפל דאבל ראשון בקבוצתו החדשה עם 28 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים והצעיד אותה ל-114:121 מרשים על דנבר החזקה, שהייתה בלתי מנוצחת עד כה. ג'יימס אמנם זוכה לסיקור תקשורתי בלתי פוסק, אבל חלק מאוהדי הלייקרס עדיין מתייחסים אליו בחשדנות, במיוחד כשלייקר אגדי אחר - קובי בריאנט - יושב על הפרקט.

הבלאק ממבה הגיע לצפות בלברון מקרוב לראשונה העונה, החליף איתו מבטים וחיוכים, וראה איך אלפי האוהדים בסטייפלס סנטר קוראים בשמו ומריעים לו. את התשואות לקובי עצר לברון בעצמו עם שלשה שהחזירה את הפוקוס אליו, וסימלה את העידן החדש בקבוצה. אחרי הכל, לברון עומד אחרי חמישה משחקים בלייקרס על 129 נקודות - הרבה יותר ממה שקובי בקלע במשחקיו הראשונים בקבוצה (רק שלושה שחקנים של הלייקרס - ג'ורג' מיקן, קארים עבדול ג'באר ושאקיל אוניל - קלעו יותר בחמשת המשחקים הראשונים).

"קובי הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות הלייקרס, ומה שהוא עשה עבור הארגון הזה ב-20 השנים שלו כאן מדבר בעד עצמו", אמר ג'יימס בסיום. "אני מרגיש בר מזל שהתמודדתי מולו כל השנים האלה עד שפרש, ושעכשיו אני חולק איתו את אותה גופייה, באותה קבוצה. זה מיוחד".

מנגד, גם קובי סמך את ידו על לברון, בירך אותו ואמר ש"הוא כבר חלק בלתי נפרד ממשפחת הלייקרס, אני שמח שהוא לוקח את הקבוצה לידיים ושהפוקוס מופנה אליו עכשיו. הוא שחקן נפלא, כוכב גדול, והוא יהיה הפנים של הלייקרס מעכשיו".

עוד בנושא

הלייקרס התגברו על דנבר, טריפל דאבל ללברון ג'יימס
עוד הלילה: בוסטון השאירה את הת'אנדר ללא ניצחונות
מחקה את ג'ורדן ומכוון ל-MVP: סטף קרי "האמן" בשיאו

קובי בריאנט עם מג'יק ג'ונסון, נשיא לוס אנג'לס לייקרס. AP
לברון השתיק את הקהל שהריע לו. קובי עם מג'יק ג'ונסון הלילה/AP

לצד ההתרגלות למדים החדשים ולאווירה החדשה, לברון מתחיל להרגיש בנוח גם עם החברים החדשים לקבוצה. במהלך הרבע האחרון, שבו הלייקרס רצו 2:15 כדי להבטיח את הניצחון, הוא לקח צעד אחורה ובעיקר פיטם את חבריו במסירות משובחות. הנהנה העיקרי עד כה משיתוף הפעולה הוא קייל קוזמה, שסיים הלילה עם 22 נקודות.

"נראה שהם מפתחים כימיה טובה, יהיה מעניין לעקוב אחרי זה במשך העונה", אמר מאמן הנאגטס מייקל מאלון. "לברון עושה מה שלברון תמיד עושה. כשהוא נמצא באזור, כל השחקנים שלצידו מקבלים זריקת עידוד ומלאים בביטחון".

גם הכימיה עם לונזו בול הולכת ומשתפרת. הרכז הצעיר קלע 12 נקודות, הוסיף 8 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, אבל עיקר התרומה שלו הייתה בצד ההגנתי, עם 5 חטיפות והגנה אישית מרשימה. גם לברון שיבח את בול בסיום ואמר ש"יש לו את הידיים הכי מהירות ב-NBA, אולי. הרבה אנשים ממעיטים בערכו בצד ההתקפי, אבל לא נותנים לו מספיק קרדיט על היכולת ההגנתית", אמר.

ובזמן שהלייקרס מתחברים, לא ברור מה קורה באוקלהומה סיטי. הת'אנדר פתחו את העונה במומנטום רע שלא השתנה גם כשראסל ווסטברוק חזר. הלילה הם צנחו למאזן 4:0 עם הפסד 101:95 לבוסטון, במשחק שבו כבר הובילו ב-16 הפרש בירידה למחצית. ווסטברוק נראה עדיין חלוד ושוב לקח על עצמו יותר מדי (13 נקודות עם 5 מ-20 מהשדה, לצד 15 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-5 איבודים), כשאת הרבע האחרון המפוזר במיוחד שלו הוא מסיים עם 0 מ-7 מהשדה ושלושה איבודים.

"ההפסד הזה עליי", אמר ווסטברוק, "אני לוקח אחריות מלאה, ואדע מה לעשות במשחק הבא כדי שננצח. אין ספק, אנחנו צריכים ללמוד לסגור משחקים בצורה הרבה יותר טובה, וזה בעיקר העבודה שלי. זה לא יקרה שוב".

ווסטברוק טען ש"אנחנו בסדר גמור, הכל יהיה טוב אצלנו", ואמר שעדיין מוקדם מדי לשפוט את הקבוצה. "יש לי ביטחון מלא בי וביכולות שלי, וגם ביכולות של חבריי לקבוצה. אין צורך להיכנס לפאניקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully