וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי שיחות ויציאה לדרך חדשה: כך ברצלונה סגרה את "תיק וידאל"

ב"ספורט" הקטלאני שפכו אור על הפעולות שננקטו על ידי אלופת ספרד. ואלוורדה טיפל בצ'יליאני, ההנהלה בסוכנו ושיחות השלום צלחו

AP

אחרי שהשבועות הראשונים של ארתורו וידאל בברצלונה לוו בהרבה רעש וצלצולים, נראה שכעת הסערה חלפה. הצ'יליאני שנרכש מבאיירן מינכן בקיץ, לא היה מרוצה מדקות המשחק שלו ודאג להשמיע זאת היטב.

בברצלונה לא אהבו את ההתנהלות של וידאל והמנהל המקצועי פפ סגורה התבטא בחריפות כשאמר: "התלונות שלו הן חוסר כבוד כלפיי חבריו לקבוצה. אני משוכנע שהוא עוד יתנצל". ואז, כפי שיווחו הערב ב"ספורט" הקטלאני, נערכו שתי שיחות שלום מוצלחות.

לפני המשחק נגד אינטר בליגת האלופות, ארנסטו ואלוורדה ערך שיחה אישית עם וידאל כדי ליצור תיאום ציפיות. המאמן דרש מהקשר הסברים להתנהלות שלו, ואילו זה השיב שמעולם לא הייתה לו כוונה לנהוג בחוסר כבוד כלפי חבריו לקבוצה. ב"ספורט" כתבו ש"השיחה הייתה לבבית" ושאחריה הצדדים יצאו לדרך חדשה. במשחק עצמו וידאל נכנס ל-20 דקות וגילה יכולת טובה.

הנושא טופל במישור נוסף. לפי הדיווח, התנהלה שיחת הבהרה בין ראשי ברצלונה לסוכנו של וידאל, פרננדו פליסביץ', בה הובהר לו שפעולות נוספות של השחקן שיבהירו את חוסר שביעות רצונו בפומבי, לא יתקבלו בסובלנות. פליסביץ' הבטיח לאנשי המועדון שזה לא יקרה שוב ובבברצלונה מקווים שבכך תם "תיק ארתורו וידאל".

לעומת ההצלחה בגזרת וידאל, בברצלונה זועמים על עוסמאן דמבלה. על פי דיווח בספרד, הצרפתי הצעיר איחר להתכנסות של הקבוצה לפני המשחק נגד אינטר ועורר את כעסם של ואלוורדה ואנשי המועדון.

עוד בנושא:

ריאל מדריד בראש טבלת המרוויחות מליגת האלופות
דורטמונד נלהבת:: "לא זכורה פתיחת עונה כזו"
מרצ'לו ליפי: "יובנטוס יכולה לזכות בטרבל העונה"

ארתורו וידאל, ברצלונה. AP
הבין שטעה. וידאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully