וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ'לו ליפי: "יובנטוס יכולה לזכות העונה בטרבל, רונאלדו השחקן הטוב בעולם"

מאמנה האגדי של הקבוצה לשעבר משוכנע: "הגברת הזקנה ברמה של ברצלונה וריאל מדריד, זה הזמן להגיד שהם פייבוריטים במפעל הזה"

עריכת וידאו: מתן חדד

אליפות איטליה היא דבר שבשגרה עבור יובנטוס. הגברת הזקנה, שזכתה בסקודטו שביעי ברציפות בעונה החולפת, כבר התרגלה לאליפויות אבל יש תואר שמאוד חסר לה והוא כמובן ליגת האלופות, תואר שבו לא זכתה כבר 22 שנה מאז ימי ויאלי ורבאנלי. כדי לעשות את זה סוף סוף החתימו הקיץ במועדון את מלך השערים של המפעל בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו כמובן, כדי שאולי יהיה זה שישבור את הקרח אחרי שגרם ליובה כל כך הרבה סבל במפעל הזה כולל בשנתיים האחרונות. יובה הגיעה לגמר והובסה מול ריאל מדריד לפני שנתיים ולפני כן הפסידה לברצלונה בגמר.

עוד בנושא:

"אסון דורטמונד": בספרד קוטלים את אתלטיקו, ברצלונה חושבת רק על ריאל
אלופות: פ.ס.ז' סחטה 2:2 מנאפולי, 0:4 מדהים לדורטמונד על אתלטיקו

מרצ'לו ליפי מאמן נבחרת סין. רויטרס
מאמין שזו השנה של יובנטוס. מרצ'לו ליפי/רויטרס

מי שיודע דבר או שניים ומכיר את יובה לעומק הוא מרצ'לו ליפי, מאמנה לשעבר, שכיום מדריך את נבחרת איטליה. בראיון נרחב ל"גאזטה" האיטלקי ליפי אמר בביטחון: "יובנטוס יכולה לזכות בהכל השנה. ההרגשה היא שזו העונה שלה. אני אומר כבר שנים שהקבוצה, שהגיעה פעמיים לגמר האלופות בשנים האחרונות, הגיעה לרמה קרובה לשלושת המועדונים הבכירים: ברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן. עכשיו זה הזמן להגיד ששיובנטוס היא פייבוריטית במפעל הזה".

ליפי הוסיף: "זו טעות להגיד שיש רק פייבוריטית אחת, אבל הביטחון העצמי של יובה הוא המנוע שמניע אותה ברמות הכי גבוהות, והם גם הוסיפו את רונאלדו. הם הביאו מישהו שזכה חמש פעמים בכדור הזהב, חמש פעמים בליגת האלופות ומבקיע 50 שערים בממוצע כל עונה. מלבד מסי אין שחקן אחר שיכול לשפר את ההופעה של קבוצה כמו רונאלדו, השחקן הכי טוב בעולם".

יובנטוס איבדה נקודות ראשונות ב-1:1 הביתי מול גנואה במחזור החולף בסרייה א' אך עדיין מוליכה את הליגה בבטחה. בליגת האלופות היא עדיין מושלמת אחרי ה-0:1 על מנצ'סטר יונייטד ומקומה בשמינית הגמר כמעט מובטח. האם זו תהיה השנה של יובה גם בליגת האלופות? כרגע הסיכויים לכך נראים מאוד גדולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully