וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד נעצרה בתוספת הזמן מול הרטה, באיירן מינכן נצמדה אליה

פנדל של סלומון קאלו בדקה ה-91 קבע 2:2 דרמטי והותיר את הצהובים-שחורים מרחק שתי נקודות בלבד מהבווארים, שניצחו 0:2 במיינץ

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רויס מאוכזב בסיום/רויטרס

המחזור התשיעי בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-1:3 של פרייבורג על בורוסיה מנשנגלדבאך. בשבת באיירן מינכן ניצחה 1:2 בחוץ את מיינץ, בורוסיה דורטמונד החמה איבדה שתי נקודות אחרי 2:2 ביתי מול הרטה ברלין, הופנהיים הביסה 0:4 את שטוטגרט והשאירה אותה עמוק עמוק במקום האחרון.

עוד בנושא:

"אסון דורטמונד": בספרד קוטלים את אתלטיקו מדריד
בורוסיה דורטמונד הביסה 0:4 את אתלטיקו מדריד
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

חלוץ פרייבורג נילס פטרסן. GettyImages
פרייבורג מושלמת בבית. פטרסן/GettyImages

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:3

דווקא אחרי ה-0:4 הביתי על מיינץ (שהגיע אחרי ה-0:3 הענק על באיירן מינכן בחוץ), הסייחים ירדו לקרקע ופספסו צ'אנס גדול להיצמד לבורוסיה דורטמונד שבמקום הראשון. מנגד, הקבוצה של דיטר הקינג שומרת על מאזן מושלם בבית, לאחר שעלתה ליתרון כבר בדקה הראשונה, מפנדל של נילס פטרסן. טורגן הזאר השווה בפנדל משלו (20), אולם לוקה וולדשמידט חגג את שער הבכורה שלו במועדון בדקה ה-57, עם בעיטה נהדרת בנגיעה אחת מקצה הרחבה. הדובדבן הגיע ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, כשיאן זומר יצא והרחיק לא טוב ולוקאס הולר ניצל זאת כדי לבעוט פנימה כמעט מחצי מגרש ולקבוע את תוצאת המשחק.

ג'יידון סאנצ'ו שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג עם מרקו רויס. רויטרס
סאנצ'ו חוגג עם רויס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - הרטה ברלין 2:2

היה ברור שאחרי שישה ניצחונות ברציפות ושלושה ימים בלבד אחרי ה-0:4 הענק נגד אתלטיקו מדריד, יהיה לצהובים-שחורים קשה מאוד לנצח את הרטה ברלין המסוכנת. וכך אכן היה בגלל פנדל של סלומון קאלו בדקה ה-91. דורטמונד שומטת נקודות ראשונות העונה בבית. דורטמונד כבשה בדקה ה-19 עם עקב יפהפה של ג'יידון סאנצ'ו, אבל זה נפסל בגלל נבדל. זה לא ייאש את האנגלי הצעיר ובדקה ה-27 הוא כבש אחרי בישול יפה של מריו גצה וקבע 0:1. מיינץ השוותה בדקה ה-41 מרגליו של סלומון קאלו וזה 1:1. דורטמונד העייפה הצליחה בכל זאת ללחוץ על הדוושה ולהשיג את השני בדקה ה-61 אחרי שאשרף חכימי העביר מסירת רוחב, רויס לא הצליח לבעוט אבל זה הגיע לסאנצ'ו שמול שער ריק בעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-91 קיבל הרטה פנדל אחרי שזדאגו הכשיל ברחבה את דייבי זלקה. קאלו בעט פנימה וקבע 2:2 דרמטי.

בגיל 18 ו-216 ימים, סאנצ'ו הפך לזר הצעיר ביותר שכובש צמד בבונדסליגה אחרי יונג מין סון (18 ו-135 ימים), שהיה צעיר ממנו כשעשה את זה בפעם הראשונה. סאנצ'ו הוא גם האנגלי הראשון שמעורב בעשרה שערים באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה העונה (ארבעה בישולים ושישה שערים). הוא גם השחקן הראשון שנולד אחרי שנת 2000 ומגיע למעורבות ישירה בעשרה שערים באחת מחמש הליגות הבכירות באירופה. אחריו ריאן ססניון מפולהאם (2).

טיאגו אלקנטרה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
טיאגו אלקנטרה חוגג ניצחון שלישי ברציפות/רויטרס

מיינץ - באיירן מינכן 2:1

זה עדיין לא הכי מרשים או הכי יפה, אבל הקבוצה של ניקו קובאץ' עם ניצחון שלישי בתוך שבוע. אחרי 1:3 בחוץ מול וולפסבורג ו-0:2 נגד א.א.ק אתונה בליגת האלופות, הגיע ניצחון ליגה נוסף שהקפיץ את באיירן מינכן עד למקום השני, לפחות באופן זמני וצימק את הפער שלה מדורטמונד המוליכה לשתי נקודות בלבד בשל איבוד הנקודות של הצהובים-שחורים. לאון גורצקה, שפתח בהרכב, כבש בדקה ה-39 שער גדול מהאוויר אחרי כדור רוחב של יוזואה קימיש. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-48 עם שער של ז'אן פול בואטיוס, אבל כעבור 14 דקות הגיעה דחיקה מקרוב של טיאגו אלקנטרה אחרי כדור רוחב של רוברט לבנדובסקי וקבעה את תוצאת המשחק, 1:2 באיירן מינכן.

משחקים נוספים:

פורטונה דיסלדורף - וולפסבורג 3:0
לוולפסבורג: וואט וחהורסט (41, פנדל), יוסיפ ברקאלו (73), דניאל גינצ'ק (80)

האנובר - אוגסבורג 2:1
להאנובר: אילאס בבו (72), לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (63, פנדל), רני חדירה (8)

הופנהיים - שטוטגרט 0:4
להופנהיים: ג'ושוע ברנט (48), ג'ואלינגטון (51), איסחק בלפודיל (57 ו-60), לשטוטגרט: אמיליאנו אינסואה (הורחק, 8)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully