וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות: מקגרגור ונורמגומדוב יושעו לכל החיים מזירת ה-UFC

בפגישה שנערכה בנבאדה הובהר לפרקליטיהם של המתאבקים שייתכן כי יושעו לצמיתות. בדצמבר: השניים יגיעו לשימוע שבו ייקבע עונשם

עריכת וידאו: מתן חדד

קרב המאה בין קונור מקגרגור לחביב נורמגומדוב כבר חלף מזמן, אך המהומה שפרצה בסיום נחקרת גם שבועיים וחצי אחריו וההשלכות שלו עלולות לגבות מחיר כבד מאוד משני המתאבקים. החדשות האחרונות שמגיעות מארה"ב גורסות שהשניים עלולים לקבל השעיה לצמיתות ולא יוכלו יותר לחזור לזירה בעקבות התקרית ביניהם לאחר הקרב.

בפגישה שנערכה אמש בנבאדה בין בכירים בענף, שבה נכחו גם עורכי דינם של שני המתאבקים, היתה דרישה שהם לא יזכו להתאבק יותר בזירת ה-UFC. ובנוסף, השניים צפויים לקבל קנס בגובה 100 אחוז מהמענק הכספי האדיר שהם היו אמורים לקבל בעקבות השתתפותם בקרב הזה.

"עדויות הוידאו מוכיחות שמקגרגור טיפס על הכלוב בניסיון להמשיך את הקרב שנמשך מחוץ לכלוב", כך נמסר בפגישה, שם נקבע גם כי השניים חייבים להגיע לשימוע נוסף שייערך בדצמבר, שם ייחרץ גזר דינם הסופי. האם הם יושעו לכל החיים? ייתכן מאוד שכן, וזו תהיה מכה אנושה לענף הזה שצובר יותר ויותר פופולאריות בשנים האחרונות.

עוד בנושא:

"חשבתי שהולכים להרוג את קונור מקגרגור, לא התכוונתי לתת לזה לקרות"
חביב נורמגומדוב ממשיך להסתכסך, והפעם: הראפר פיפטי סנט
נורמגומדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא ייתקע לכם בגרון"

חביב נורמגומדוב, קונור מקגרגור. GettyImages
יושעו לכל החיים? מקגרגור ונורמגומדוב/GettyImages

כזכור, אחרי שתקף את מארגני ה-UFC וטען שהאירי הוא זה שצריך להיענש בחומרה רבה יותר מאחר שהוא יזם את תקרית האוטובוס, חביב הספיק כבר להתנצל בעקבות תגרת הענק הזו והוא מבחינתו כבר מסתכל קדימה ודוחף לקרב יוקרתי נוסף שעשוי לשבור עוד שיאי צפייה עם המתאגרף האגדי פלויד מייוות'ר. המילה האחרונה תהיה של ראשי הארגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully