וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שהולכים להרוג את קונור מקגרגור, לא התכוונתי לתת לזה לקרות"

דייויד מרטין, אירי בן 41, פרץ לזירה בסיום הקרב עם חביב נורמגומדוב ונחלץ לעזרת בן ארצו המוכה: "הרגשתי שהמדינה שלי קוראת לי, זה היה רוסיה מול אירלנד. שמתי עליו יד והרגעתי אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

למעלה משבוע וחצי חלף, וברחבי העולם ממשיכים לעסוק בקרב הדרמטי בין קונור מקגרגור לחביב נורמגומדוב, ובעיקר - בצורה החריגה בה הסתיים. אחד האנשים שנחלצו לעזרתו של האירי בזמן שחטף מכות בתוך האוקטגון עם סיום הקרב הוא דייויד מרטין, אירי בן 41, שהבחין במה שקורה לבן ארצו ומיד פעל.

עוד בנושא:

חביב נורמגומדוב ממשיך להסתכסך, והפעם: הראפר פיפטי סנט
מקגרגור וחביב הושעו, הדאגסטני קיבל הצעה להצטרף ל-WWE
נורמגומדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא ייתקע לכם בגרון"

"חשבתי שהולכים להרוג אותו", סיפר ל-For The Win. "חשבתי שהוא הולך למות, ולא התכוונתי לתת לזה לקרות. אני מאוכזב שלא הצלחתי להגיע לזירה מוקדם יותר, אם היו מרביצים לקונור בראש זו היתה יכולה להיות מכה קטלנית. זה קורה כל הזמן במועדוני לילה. זה לא ממש אדרנלין, הפטריוטיות השתלטה עלי. חשבתי שרוסיה תוקפת את אירלנד, שיש חבורת רוסים שקופצים עליו והייתי צריך להתערב. הרגשתי שהמדינה שלי קוראת לי.

"הצלחתי להגיע ולדבר עם קונור, החזקתי אותו קרוב קרוב, שמתי עליו יד ואמרתי לו להירגע ולנשום. פשוט ניסיתי להרגיע אותו, הדבר האחרון שרציתי היה שקונור יתחיל להרביץ לכולם. כשמישהו מאיתנו יוצא לקרב, כולנו יוצאים לקרב".

אדם נוסף שעזר להרגיע את המהומה היה דניאל קורמייה, אחד מעוזריו של נורמגומדוב. "אם לא הוא", אמר מרטין, "חביב היה חוזר ומנסה לתקוף את קונור, אין שאלה בכלל".

עוד באותו נושא

חביב נורמגומדוב ממשיך להסתכסך, והפעם: הראפר פיפטי סנט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully