וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו איקרדי: "מסי הוא חיסרון משמעותי". ג'ורדי אלבה: "אין אחד שיכול להחליף אותו"

חלוץ אינטר בטוח שאפשר לנצח בקאמפ נואו, ברצלונה מנסה להסתגל למציאות החדשה (22:00, ספורט 5), קבאני פוגש את האקסית (ד', 22:00, 5+), דורטמונד הלוהטת מארחת את אתלטיקו מדריד (22:00, 5GOLD)

עריכת וידאו: מתן חדד

הסיבוב הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות יינעל מחר (רביעי), עם מספר מפגשים יוקרתיים. נאפולי תצא לפריס למשחק גדול, ברצלונה ללא ליאונל מסי תחכה לאינטר ומאורו איקרדי ובורוסיה דורטמונד הנפלאה תארח את אתלטיקו מדריד. בסבב המוקדם, פ.ס.וו איינדהובן תארח את טוטנהאם, מונאקו ותיירי הנרי יוצאים למשחק חוץ מול קלאב ברוז'.

עוד בנושא
איסקו על רונאלדו: "לא נבכה על מי שלא רוצה להיות פה"
כריסטיאנו רונאלדו מתייחס לפרשיית האונס: "בסוף האמת תצא לאור"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פאקו אלקאסר שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
בתנועה מוכרת. פאקו אלקאסר/רויטרס

בית א'

בורוסיה דורטמונד - אתלטיקו מדריד (22:00, 5GOLD)

מוליכת הבונדסליגה בשיאה והיא מארחת את הקולצ'ונרוס למבחן מאתגר. שתי הקבוצות יש יאמרו, מייצגות אסכולות שונות של כדורגל, שמן הצד האחד הגרמנים משחקים התקפי במיוחד וכובשים בממוצע יותר משלושה שערים למשחק בחמישה האחרונים שלהם, ואילו הגנה וקשיחות הפכו שם נרדף לאתלטיקו של צ'ולו סימאונה. המנצחת במפגש תבטיח כמעט בוודאות עליה לשמינית הגמר ומקדמה משמעותית בקרב על המקום הראשון. הספרדים יצטרכו להיזהר בעיקר מבן ארצם, פאקו אלקאסר, שהצטרף רק הקיץ בהשאלה לגרמנים ומאז לא מפסיק לחורר רשתות. גם מרקו רויס וגיידון סאנצ'ס, מהבולטים בשורות דורטמונד עד כה העונה, עשויים לעורר בעיות לסימאונה ושחקניו.

קלאב ברוז' - מונאקו (19:55, ערוץ הספורט)

תיירי הנרי החל את העידן שלו בנסיכות עם הפסד לשטרסבורג, מחר הוא ינסה דווקא במסגרת האירופית לרשום ניצחון ראשון כמאמן וגם להביא לקבוצה שלו נקודות ראשונות בליגת האלופות העונה. המארחת גם היא עדיין עם אפס עגול במאזנה תחפש ניצחון ביתי, במשחק שעשוי להתברר כמשמעותי בקרב על הכרטיס לליגה האירופית בתום שלב הבתים. הצרפתים נמצאים עמוק במשבר כשהם סופרים כבר תשעה משחקים ללא ניצחון, כשחניכיו של איבן לקו במגמה הפוכה, ניצבים במקום השני בליגה הבלגית ועדיין לא נוצחו העונה במסגרת המקומית.

עוד באותו נושא

"ריאל מדריד נגד ברצלונה? כבר מזמן לא צופה בזה, זה חרא משחק"

לכתבה המלאה
ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. רויטרס
יודע שיהיה קשה יותר בלי ליאונל מסי. ג'ורדי אלבה/רויטרס

בית ב'

ברצלונה - אינטר (22:00, ערוץ הספורט)

שחזור חצי גמר ליגת אלופות 2010 עשוי להיות גם המשחק שיכריע את זהות הראשונה בבית המאתגר הזה. שתי הקבוצות שמרו על מאזן מושלם עד כה, הנראזורי בזכות הרבה מזל והקטאלונים בהופעות מרשימות. ברצלונה תיאלץ להסתדר ללא ליאונל מסי לראשונה מאז נפצע מול סביליה. אינטר בונה על מאורו איקרדי שנמצא בשיאו וכבש את שער הניצחון הדרמטי בדרבי המילאנזי בראשון. החלוץ, בן ארצו של מסי, אמר: "חבל שמסי לא משחק, היה יכול להיות נחמד לפגוש אותו. הוא יחסר להם מאוד וזה בהחלט יסייע לנו. יש לנו את האיכויות כדי לנצח". האיטלקים רוצים להמשיך את רצף הניצחונות שלהם, שנכון לעכשיו עומד על שבע.

ג'ורדי אלבה התייחס במסיבת העיתונאים של ברצלונה להיעדרות של מסי: "אין שחקן אחד שיכול להחליף אותו. מסי הופך את כולנו לטובים יותר, הוא תמיד שם כדי לפתור את הבעיות במשחק. איתו אני מרגיש חזק יותר, הוא שונה מכולם ויש דברים על המגרש שרק הוא רואה. נצטרך לנשוך שיניים ולתת יותר מתמיד כדי לנצח בלעדיו. אני סומך על הקבוצה, נעשה הכול כדי להתגבר על זה".

פ.ס.וו איינדהובן - טוטנהאם (20:00, 5LIVE)

באחד הבתים הקשים שסיפקה ההגרלה העונה, טוטנהאם סומנה כמועמדת להיאבק עם ברצלונה ואינטר על העלייה לשמינית הגמר, אלא ששני הפסדים ליריבות הישירות הרחיק אותה מהמטרה, וכל תוצאה מלבד ניצחון בהולנד עשוי לגמור את הסיכויים של האנגלים להעפלה. ההולנדים גם ספגו כבר שני הפסדים, אך מלכתחילה אף אחד לא ציפה מהם לשחק תפקיד משמעותי במאבק, זאת למרות פתיחת עונה נהדרת בליגה המקומית עם מאזן מושלם של תשע ניצחונות מתשעה משחקים ומאזן שערים 3-36. הירווינג לוזאנו, המקסיקני המצוין, מוליך את טבלת מלך השערים בליגה ההולנדית וינסה להמשיך את הכושר הנפלא שלו גם באירופה.

מאורו איקרדי שחקן אינטר כובש מול ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. רויטרס
יעשה את זה גם בקאמפ נואו? מאורו איקרדי/רויטרס

בית ג'

פריס סן ז'רמן - נאפולי (22:00, 5+)

איזה קרב צפוי לנו בסטאד דה פראנס. אדינסון קבאני פוגש את הפרטנופיי, שם שיחק במשך שלוש עונות בין 2010 ל-2013 והפך לכוכב כדורגל עולמי. ג'יאנלואיג'י בופון לראשונה יפגוש יריבה איטלקית שלא במדי יובנטוס, הגם שהוא לא ישחק זכר להרחקה השערורייתית ברבע הגמר בעונה שעברה. השוער סיפר לפני המשחק: "הכדורגל באיטליה לפעמים טקטי מדי, כך שהצופה עשוי לסבול. באתי לפריס כדי ללמוד, ואשמח לזכות בליגת האלופות". נאפולי כרתה לעצמה בור כשאיבדה נקודות חשובות מול הכוכב האדום במחזור הפתיחה, ותנסה להפתיע את פ.ס.ז' ששומרת על מאזן מושלם בליגה הצרפתית.

ליברפול - הכוכב האדום בלגרד (22:00, 5STARS)

המייטי רדס עדיין בעניינים בבית הזה בעיקר הודות לשער מאוחר של רוברטו פירמינו שהעניק ניצחון דרמטי מול פריס סן ז'רמן במחזור הפתיחה. המשחק מול נאפולי הסתיים הפוך, כשספגו שער מאוחר שנתן לנאפולי שלוש נקודות מוצדקות. ליברפול פייבוריטית ברורה מול הסרבים, וכל תוצאה שהיא לא ניצחון תסבך אותה במאבק מול נאפולי והצרפתים על הכרטיס לשמינית הגמר.

בית ד'

גלאטסראיי - שאלקה (22:00, 5LIVE)

הגרמנים חולקים את ראשות הבית עם פורטו, ורוצים לנצל את ההגרלה הנוחה שקיבלו כדי להעפיל שלב כי בבונדסליגה הם לא ממש מלקקים דבש, ונמצאים במקום ה-16 בלבד. הטורקים עם נקודה אחת פחות משאלקה, פתחו את העונה בצורה חיובית ומוליכים את הליגה המקומית, אך תוצאת התיקו במחזור האחרון מול בורסאספור בבית שברה רצף של 16 משחקים ביתיים שהסתיימו בניצחון.

לוקומוטיב מוסקבה - פורטו (22:00, 5LIVE)

הקבוצה של יורי סמין פתחו את הקמפיין האירופי שלהם עם שני הפסדים, אך בליגה המקומית הם דווקא נמצאים במגמת התאוששות עם ארבעה ניצחונות רצופים. פורטו הפסידה לבנפיקה בקרב צמרת בפורטוגל במשחק ליגה האחרון שלהם וממוקמת במקום השלישי בטבלה, אך בצ'מפיונס הם במצב טוב עם ארבע נקודות כשניצחון יציב אותם בעמדת זינוק נוחה להעפלה שלישית ברציפות לשלב שמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully