וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו על רונאלדו: "לא נבכה על מישהו שלא רצה להיות כאן"

ריאל מדריד מתכוננת למפגש מול פלזן בצ'מפיונס, איסקו: "בניגוד למה שאנשים אומרים, אנחנו לא גמורים". לופטגי: "מי שמחפש מאמן שוקע, שלא יסתכל עליי"

ג'ולן לופטגי, מאמן ריאל מדריד. רויטרס
קראתי, התעלמתי. לופטגי/רויטרס

מאמן ריאל מדריד ג'ולן לופטגי טוען שקבוצתו "עדיין בחיים" והבטיח שה-DNA של המועדון עוד יחזור, ובקרוב. המאמן הלחוץ של אלופת אירופה, שממשיך לקרטע בליגה, לא ניצח כבר חמישה משחקים ברציפות, ומתכונן עם חניכיו למפגש מול ויקטוריה פלזן בליגת האלופות מחר (שלישי, 22:00, 5 פלוס).

"הקבוצה עדיין בחיים, ואנחנו מתרגשים לקראת המשחק מחר", אמר במסיבת העיתונאים, "יש פה סגל חזק, מלא בווינרים סדרתיים ואלופים גאים, וזה לא בא להם במקרה. אלופים מתעלים ברגעים קשים. ה-DNA של המועדון זה להילחם ולהיאבק, וכולנו נעשה את זה, שחקנים ומאמנים, כי כולנו יודעים שצריך להשתפר".

לופטגי נשאל על מעמדו ואמר: "אם אתם מחפשים מאמן שוקע, אל תסתכלו לכאן. אני לא מתייחס למה שמדווחים, התפקיד שלי הוא להכין את הקבוצה למשחק הבא, וזה מה שאני עושה. חושבים רק על ההווה".

איסקו נשאל על בעיית הכיבושים של הקבוצה ועל העזיבה של רונאלדו, ואמר: "אנחנו לא מתכוונים לבכות על מישהו של רצה להיות כאן". איסקו התייחס גם הוא למצב בריאל, ואמר: "אני מאמין מאוד בקבוצה הזאת, ואני בטוח שעוד נעשה את הדברים טוב. גם אם יש אנשים שמנסים להציג את זה ככה - אנחנו לא גמורים. ועם זה אסיים".

ג'ולן לופטגי, איסקו, ריאל מדריד. רויטרס
באים להילחם. איסקו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully