וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב גברה על בודוצ'נוסט 68:78 בחוץ

הצהובים התקשו לאורך שלושה רבעים והחזיקו מעמד בזכות הופעת יחיד אדירה של סקוטי ווילבקין (28 נק'). ברבע הרביעי ריצת 2:20 סגרה סיפור והעניקה ניצחון יורוליג ראשון העונה

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
שיא קריירה לרכז האמריקאי. סקוטי ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

עם מאזן של שני הפסדים בשני משחקים, מכבי תל אביב התארחה הערב (חמישי) אצל בודוצ'נוסט המונטנגרית בדרך לניצחון יורוליג ראשון העונה, 68:78. הצהובים, שעלו הערב בכחול, לא הציגו את אותה היכולת שהראו מול פנאתינייקוס וצסק"א, אך הודות לחולשתה של היריבה ולערב נהדר של סקוטי ווילבקין, הצליחה להימנע מהפסד שלישי ברציפות. האורחים רדפו אחרי בודוצ'נוסט דקות ארוכות והרבו לאבד כדורים, עד הרבע האחרון, אז המארחים קפאו ומכבי תל אביב רצה ל-2:20. יובל זוסמן שהיה מצוין בשני המשחקים הראשונים המשיך לקבל קרדיט, אבל הפעם הוא לא הצליח להצדיק אותו והיה חלש.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 28 נקודות (10 מ-16 מהשדה), 4 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 איבודים, מייקל רול 12, טאריק בלאק 10 ו-6 ריבאונדים, אלכס טיוס 7, אנג'לו קלויארו 7 ו-5 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 7, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'וני אובריאנט 4, ג'ון דיברתולומאו 3. יובל זוסמן (09:23 דקות) ונמרוד לוי (1:19) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לבודוצ'נוסט: אדווין ג'קסון 13 נקודות, נמניה גורדיץ' 12, אלן אומיץ' 12 ו-7 ריבאונדים, סואד סחוביץ' 9, קוטי קלארק 9, ארל קלארק 8 ו-6 ריבאונדים, פיליפ בארוביץ' 2, דנילו ניקוליץ' 2, פטאר פופוביץ' 1. ארון קראפט (19:07 דקות) שותף, אך לא קלעו.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
ווילבקין: "חייבים להישאר חיוביים", ספאחיה: "לא מזלזלים בבודוצ'נוסט"
גאים ומאוכזבים: תחושת פספוס בחולון אחרי ההפסד הדרמטי בוונציה

שחקן מכבי תל אביב מייקל רול מול שחקן בודצ'נוסט ארל קלארק. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
קלע סלים חשובים ברגעי מפתח. מייקל רול/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

הצהובים, שעלו הערב בכחול, פתחו בחמישייה עם סקוטי ווילבקין, מייקל רול, אנג'לו קלויארו, טאריק בלאק ודיאנדרה קיין. בודוצ'נוסט עלו עם ארל קלארק, נמניה גורדיץ', אלן אומיץ', ארון קראפט וקוטי קלארק. המשחק נפתח בצורה מבולבלת מצד שתי הקבוצות שהרבו לאבד, ואחרי חמש דקות זה 5:7 למארחת. פעולות אישיות של ווילבקין השאירו את מכבי קרוב למרות משחק מבולבל במיוחד, 14:16 למונטנגרים בסיום הרבע.

רבע 2

שתי שלשות של אדווין ג'קסון העלו את המונטנגרים ליתרון 21:22, שתי דקות לתוך הרבע השני. המשחק ממשיך לדשדש והמארחים ניצלו זאת כדי לעלות ל-25:30. האורחים הציגו כדורסל לא טוב לכל אורך הרבע, ובכל זאת הצליחו להישאר יחסית קרוב למונטנגרים, 34:41 עם הירידה לחדר ההלבשה.

רבע 3

המחצית השנייה נפתחה בצורה איכותית יותר מהקודמת, ווילבקין קלע שתי שלשות וצימצם את התוצאה ל-43:45. מכבי תל אביב שוב איבדה קצב, דקות לא טובות של זוסמן וקיין איפשרו למארחת לעלות ל-46:51. ווילבקין עם שתי שלשות ועוד נקודה מהקו הביא את הצהובים מרחק נקודה, 53:54. סל של ג'קסון רגע לפני הבאזר חתם את הרבע ביתרון מקומי, 58:62.

רבע 4

הרבע האחרון נפתח כולו בצהוב, או כחול ליתר דיוק, כשדאנק מהדהד של בלאק קבע יתרון ראשון מזה זמן רב, 62:64. הצהובים ברחו ל-62:70, אחרי שלשות של קלויארו ו-ווילבקין שחתמו ריצת 0:12. מכבי המשיכה בשלה, המונטנגרים קפאו והריצה כבר עמדה על 2:20 דקה לסיום, 64:78. המארחים עוד הוסיפו שני סלים כדי לקבוע את תוצאת הסיום, 68:78 למכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

גאים ומאוכזבים: תחושת פספוס בחולון אחרי ההפסד הדרמטי בוונציה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק מול שחקן בודצ'נוסט אלן אומיץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רבע רביעי טוב שלו סייע לריצה. טאריק בלאק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully