וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאים ומאוכזבים: תחושת פספוס בחולון אחרי ההפסד הדרמטי בוונציה

18.10.2018 / 8:45

הסגולים היו קרובים להפתיע את אחת הקבוצות החזקות בליגת האלופות בחוץ. דן שמיר: "מהלך או שניים יכלו להביא לנו את הניצחון". קאליף וואייט שהפציץ 35 נקודות: "גאה בקבוצה שלי, באנו ונלחמנו. סיימנו בצד הלא נכון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חולון הייתה קרובה מאוד לרשום הפתעה גדולה אמש (רביעי) אך הפסידה 111:104 לוונציה האיטלקית לאחר שתי הארכות במחזור השני בשלב הבתים של ליגת האלופות. הקבוצה של דן שמיר שלטה במשחק החל מאמצע הרבע הראשון, אך ראתה את הקבוצה האיטלקית חוזרת בדקות האחרונות של הזמן החוקי.

במהלך האחרון של 40 הדקות החמיץ דריון אטקינס הזדמנות לנצח את המשחק שנכנס להארכה ראשונה. ונציה ברחה והייתה קרובה לניצחון, אלא שחולון השיבה מלחמה, כשקורי וולדן שולח את המשחק להארכה שנייה מקו העונשין, 0.2 שניות לסיום. בהארכה השנייה יצאו ארבעה שחקנים של חולון בחמש עבירות, והקבוצה לא יכלה לוונציה.

חולון קיבלה משחק מפלצתי מקאליף וואייט שקלע 35 נקודות כולל 8 מ-15 השלשות של הסגולים. לצידו הצטיינו גיא פניני עם 14 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, דריון אטקינס עם 13 נקודות ו-16 ריבאונדים ודקוואן ג'ונס עם 16 נקודות.

עוד בנושא
לאחר שתי הארכות: הפועל חולון הפסידה 111:104 לוונציה בליגת האלופות של פיב"א
ווילבקין: "חייבים להישאר חיוביים", ספאחיה: "לא מזלזלים בבודוצ'נוסט"

דן שמיר, מאמן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
"הפסד שנלמד ממנו". דן שמיר בוונציה/אתר רשמי, אתר פיב"א

"אני גאה בקבוצה שלי, גאה בכולנו", אמר וואייט בסיום המשחק, "באנו ונלחמנו מול קבוצה טובה במגרש שקשה מאוד לשחק בו, אני חושב שבאנו ונתנו את כל מה שיש לנו. הייתה פה אווירה נהדרת, כל הכבוד לכל האוהדים שלנו שעשו את הדרך מישראל, הם נתנו לנו דחיפה ואנרגיה, אווירה טובה, אנחנו סיימנו בצד הלא נכון של המשחק הזה". הגארד הוסיף על היכולת המרשימה שלו: "ניסיתי להשאר אגרסיבי, לקלוע כמה שיותר זריקות, כל מה שרציתי זה להיות אגרסיבי".

המאמן דן שמיר סיכם במסיבת העיתונאים שקולו הצרוד מהמשחק בולט: "משחק גדול, אני בטוח שהאוהדים נהנו מזה, אנחנו מאוד מאוכזבים. זה מקום נהדר לשחק בו, החמצנו כמה דברים שנצטרך ללמוד מהם, מהלך אחד או שניים בסוף יכלו להביא לנו את הניצחון, נלמד מהטעויות כדי שבעתיד נדע לנצח משחקים כאלה. עדיין מוקדם לדעת איך העונה תתפתח, יש תחרות טובה מהצמרת לתחתית, משחק קשה בכל שבוע. אנחנו במאזן 1:1, בשבוע הבא יש לנו את פאוק, אבל לפני זה משחק קשה בליגה בשבת. אנחנו רוצים להיות תחרותיים בשתי המסגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully