וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין: "חייבים להישאר חיוביים", ספאחיה: "לא מזלזלים בבודוצ'נוסט"

הצהובים ינסו לרשום את ניצחון היורוליג הראשון העונה. ספאחיה: "אם נשחק כמו ששיחקנו מול צסק"א, סיכוי גדול שננצח" (ה', 21:00, ספ' 5)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עם מאזן של שני הפסדים בשני משחקים, רוצה מכבי תל אביב להשיג מחר (חמישי, 21:00, ספורט 5) את הניצחון הראשון שלה בעונת היורוליג 2018/19. הצהובים, שנוצחו בשלישי 89:86 בבית על ידי צסק"א מוסקבה והפסידו במחזור הראשון 89:84 לפנאתינייקוס, יפגשו אולי את הקבוצה החלשה במפעל שבעצמה הפסידה בשני משחקי הפתיחה מול מילאנו ודרושאפקה בחוץ. שתי הקבוצות, גם בודוצ'נוסט וגם מכבי תל אביב, הובילו במהלך הרבע הרביעי של המשחקים שלהן במחזור השני, אבל הפסידו בסופו של דבר.

המפגש הזה יהיה הראשון בין שני הצדדים ביורוליג מאז 2003, אז ניקולה וויצ'יץ' קלע 17 נקודות וקלט 7 ריבאונדים כשהוא מוביל את מכבי תל אביב ל-80:89 במונטנגרו. לקוטי קלארק מבודוצ'נוסט יש זיכרונות טובים ממכבי תל אביב כיוון שרשם שיא קריירה של 7 ריבאונדים מולה בינואר 2017 כשהיה שחקן קאזאן הרוסית. גם נמניה גורדיץ' רשם מול מכבי תל אביב שיא קריירה של 4 מ-6 לשלוש כששיחק בצדביטה זאגרב בנובמבר 2014. עוד שחקן שמכבי תל אביב מכירה היטב הוא הסנטר הסלובני אלן אומיץ', שפתח את העונה שעברה בהפועל ירושלים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 89:86 לצסק"א מוסקבה
ספאחיה אחרי המשחק: "זו הייתה הצהרה, אנחנו בהתקדמות"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

מאמן מכבי תל אביב, נבן ספאחיה, עם סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
סקוטי ווילבקין עם נבן ספאחיה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר לקראת המשחק: "בודוצ'נוסט היא הקבוצה החדשה ביורוליג, אני מכיר טוב מאוד את המאמן שלה ואת הסגל. זו תחילת העונה ואי אפשר אף פעם לדעת לאן תלך העונה שלהם, אבל האווירה שם חמה מאוד. אם נשחק באותה רמת כדורסל בה שיחקנו מול צסק"א, יש לנו סיכוי גדול מאוד לנצח. אנחנו לא מזלזלים בבודוצ'נוסט".

סקוטי ווילבקין אמר: "היינו מעדיפים לא להיות במאזן 2:0, אבל זה מה שזה, אנחנו חייבים להישאר חיוביים. אנחנו חייבים לחזור לעצמנו ויש לנו את בודוצ'נוסט בחמישי, כך שאנחנו מנסים לשים מאחורינו את המשחק מול צסק"א ולהיות מוכנים למשחק הבא. בודוצ'נוסט הפסידה, אז השחקנים שלה יגיעו במטרה להשיג את הניצחון הראשון בדיוק כמונו, אנחנו צריכים להיות מוכנים".

מאמן בודוצ'נוסט אלכסנדר ג'יקיץ' הססגוני אמר: "המשחק נגד מכבי הוא הרביעי שלנו בשבעת הימים האחרונים. היו לנו את ההזדמנויות שלנו בשני המשחקים ביורוליג, אבל לא השתמשנו בהן. היריבה שלנו היא קבוצה טובה עם שאיפות גבוהות העונה. אנחנו יודעים שמכבי תל אביב קבוצה כישרונית יותר מאיתנו, אבל אנחנו צריכים לעבוד קשה יותר. זה הסיכוי שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully