וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 89:86 ביורוליג

הצהובים הצליחו למתוח את הרוסים ולכפות משחק צמוד עד הרגע האחרון, אבל לבסוף נכנעו במה שהיה ההפסד התשיעי שלהם ברציפות לצסק"א. קלויארו הוביל עם 21 נקודות, דה קולו צלף 27 בצד השני

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) 89:86 לצסק"א מוסקבה במחזור השני ביורוליג וירדה למאזן 2:0. בניגוד לשנים עברו, הפעם הצהובים מתחו את הרוסים עד הסיום, היוו יריב של ממש ולפרקים ארוכים היו עדיפים. בדומה לשנים עברו, צסק"א שוב סיימה כשידה על העליונה וזה היה הניצחון התשיעי ברציפות שלה על מכבי תל אביב.

מייקל רול ושחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תחושת החמצה. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

המחצית הראשונה הייתה נטולת הגנות מצד שתי הקבוצות והיא הבליטה את היכולות ההתקפיות של כמה מהשחקנים. בצד אחד ננדו דה קולו עשה כמעט כל מה שרצה (19 נקודות במחצית הראשונה) ובצד השני הרוסים לא מצאו תשובות לניהול המשחק של סקוטי ווילבקין. הצהובים והאדומים קלעו באחוזים טובים ואחרי 20 דקות זה 46:50 לאורחת.

הרבע השלישי היה כולו של מכבי תל אביב, שביצעה מהפך בעזרת ערב קליעה גדול של אנג'לו קלויארו והסבה עוד ועוד נזקים לצסק"א. באותן דקות היה נראה שמכבי מסוגלת לקטוע את הרצף השלילי מול הרוסים, אבל ברבע האחרון האורחים התעוררו והצליחו לנצח.

עוד באותו נושא

נבן ספאחיה: "זו הייתה סוג של הצהרה - עשינו צעד קדימה"

לכתבה המלאה
סטטיסטיקה מכבי. צילום מסך
סטטיסטיקה מכבי/צילום מסך
סטטיסטיקה צסק"א. צילום מסך
סטטיסטיקה צסק"א/צילום מסך

רבע 1

צסק"א פתחה טוב יותר ועם פעולות טובות של ננדו דה קולו, עלתה ל-3:9 כשעל השעון 6:37 דקות לסיום הרבע. מטווח שלשות שוהביל מייקל רול, קבע מהפך לזכות הצהובים (11:12) וההמשך היה צמוד, כאשר בסוף הרבע זה 21:24 לרוסים.

שחקן מכבי תל אביב, מייקל רול. ברני ארדוב
8 נקודות ברבע הראשון. רול/ברני ארדוב

רבע 2

איבודי כדור של מכבי תל אביב בפתיחת הרבע השני, אפשרו לצסק"א לעלות ל-24:31. הצהובים הצליחו להוריד עם מהלכי כדורסל טובים של ווילבקין ובלאק, אבל ההגנה שלהם לא עבדה והרוסים עלו ל-31:40, 4:40 דקות לסיום המחצית. מכבי התעוררה ובעזרת ניהול משחק פנטסטי של ווילבקין הצליחה לפצח את ההגנה האדומה ולהוריד ל-50:46 בסיום המחצית.

שחקן מכבי תל אביב, מייקל רול שומר על ננדו דה קולו, צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
בלתי ניתן לעצירה. דה קולו/ברני ארדוב

רבע 3

דקות מצוינות של מכבי תל אביב בפתיחת המחצית השנייה ויכולת מזהירה התקפה, סייעה לה לבצע מהפך ולעלות ליתרון (54:55) אחרי דקות ארוכות של פיגור. הצהובים המשיכו לרוץ ומהלך של 4 נקודות של קלויארו העלה אותם ל-59:63. צסק"א התאוששה ובסיום הרבע זה 67:68 למכבי תל אביב.

אנג'לו קלויארו עם שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפציץ מכל טווח. קלויארו/ברני ארדוב

רבע 4

אחרי רבע שלישי בו בשליטה של מכבי תל אביב, צסק"א מוסקבה עלתה לרבע האחרון מרוכזת וחדורת מטרה. ההגנה חזרה לתפקד והרוסים טיפסו ל-71:78. בפיגור 80:75 וכשעל השעון 4:06 דקות, ווילבקין ביצע עבירה חמישית ויצא מהמשחק. שלשה של היגינס נענתה בשלשה של קיין (79:85) בדרך לסיום צמוד. הרוסים איבדו כמה כדורים, אבל קיין פספס מחוץ לקשת, קלויארו החטיא מהקו וזה נגמר.

קלעו למכבי תל אביב: אנג'לו קלויארו 21 (7 מ-8 מהשדה), מייקל רול 15 ו-7 אסיסטים, טאריק בלאק 15 ו-7 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 14, סקוטי ווילבקין 10 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 איבודים, יובל זוסמן 6, ג'וני אובריאנט 5. אלכס טיוס, ג'ייק כהן וג'ון דיברתולומאו שיחקו ולא קלעו.

קלעו לצסק"א מוסקבה: ננדו דה קולו 27 נקודות (11 מ-16 מהשדה), 5 אסיסטים ו-4 חטיפות, קייל היינס 14, קורי היגינס 13, וויל קלייבורן 11 ו-10 ריבאונדים, אות'לו האנטר 10, סמיון אנטונוב 5, ניקיטה קורבנוב וסרחיו רודריגס 4 כ"א, אלק פיטרס 1. איבן אוחוב, אנדריי וורונצביץ' ודניאל האקט שיחקו ולא קלעו

שחקן מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
ניהול משחק מצוין. ווילבקין/ברני ארדוב
נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול להיות מעודד למרות ההפסד. ספאחיה/ברני ארדוב
טאריק בלאק, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלאק במהלך אופייני/ברני ארדוב
יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי. ברני ארדוב
שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully