וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "זו הייתה סוג של הצהרה - עשינו צעד קדימה"

16.10.2018 / 23:20

מאמן מכבי תל אביב פרגן לקבוצתו לאחר ההפסד לצסק"א מוסקבה בהיכל. עם זאת הוסיף: "איבדנו המון כדורים טפשיים". טאריק בלאק: "חפרנו לעצמנו את הבור". מאמן צסק"א איטודיס: "שינינו את המנטליות ברבע האחרון"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ספגה הערב (שלישי) את ההפסד השני הרצוף שלה ביורוליג. זאת לאחר שנכנעה 89:86 לצסק"א מוסקבה. הקבוצה של נבן ספאחיה נתנה פייט גדול אך נכנעה לערב אדיר של ננדו דה קולו שצלף 27 נקודות. אנג'לו קוליארו סיים כקלע המוביל של הצהובים עם 21 נקודות. בעוד יומיים מצפה למכבי תל אביב משחק יורוליג נוסף מול בודוצ'נוסט.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה סיכם: "במחצית הראשונה היו לנו המון איבודים טיפשיים. במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים, היו לנו רק שלושה איבודים שזה מצוין נגד קבוצה כזו. אם לפשט את הדברים, בסיום הם קלעו ואנחנו החטאנו. לא הופתעתי מהיכולת שלנו הערב. הבטחתי לכולם שנעשה צעד קדימה - זו הייתה סוג של הצהרה ובאמת עשינו צעד קדימה לעומת המשחק נגד פנאתינייקוס".

טאריק בלאק שסיים עם 15 נק' עם 7 מ-10 מהשדה אמר: "חפרנו לעצמנו בור בתחילת המשחק. היינו צריכים לטפל בכדור טוב יותר ואז אולי התוצאה הייתה טובה. היה לנו ביטחון עצמי, לא משנה מי היריבה, אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. אני לא נכנסתי לפאניקה, קלעתי נקודות ואני בא כדי לעזור לנו לנצח וזו מטרה שלי".

עוד בנושא

הפסד בכבוד: מכבי תל אביב נכנעה לצסק"א מוסקבה 89:86
ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 67:81 את ליטקבאליס פוניבז'
דיוויד בלאט: "כדי לנצח את באסקוניה בחוץ נצטרך להיות בשיאנו"

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נבן ספאחיה/ברני ארדוב

מנגד מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס אמר: "שינינו את המנטליות שלנו ברבע האחרון. היינו יותר החלטיים והיו לנו רעיונות מוצקים מה לעשות על הפרקט. עשינו את העבודה בריבאונד. למכבי תל אביב היו אחוזים מעולים בחצי הראשון והצלחנו לשנות גם את זה".

ננדו דה קולו שהצטיין הוסיף: "לא היינו הכי טובים. קשה לשחק מול קהל שנותן כאלו אנרגיות למכבי תל אביב. אבל אני שמח שבסופו של דבר השגנו את תוצאה שרצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully