וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד נערכת לסופת גשמים: חשש מדחיית משחקים בליגות הבכירות

הכוננות הועלתה לקראת סופ"ש של ממטרים עזים. ויאריאל שינתה את תכנית האימונים, במאיורקה מקווים שניתן יהיה לקיים את משחק הבית

צילום: רויטרס

במזרח ספרד נערכים לסופת הגשם הכי קשה מזה עשור (בחודש אוקטובר) וגם הכדורגל המקומי עלול להיות מושפע. תחזית מזג האוויר מדברת על גשמים עזים באזור ים התיכון לאורך 3-4 ימים (חמישי עד שבת או ראשון) ובברצלונה, ולנסיה, פלמה דה מאיורקה, איביזה ועוד, כבר הוכרזה כוננות גבוהה.

בוולנסיה אמורים להתקיים שני משחקים ביום שבת: ולנסיה נגד לגאנס ולאחר מכן ויאריאל מול אתלטיקו מדריד. בספרד מקווים מאוד ששניהם יתקיימו כרגיל ושלא יהיה צורך לדחות אותם. ויאריאל בכל מקרה שינתה לחלוטין את תכנית האימונים שלה והאימון המסכם לא יתקיים באצטדיון מדריגל, זאת כדי לשמור על כר הדשא במצב סביר.

ברצלונה תארח את סביליה במשחק האחרון של יום שבת, אבל הצפי הוא שבשעה הזו הגשמים כבר ייחלשו. גם בליגה השנייה אמורים להתקיים כמה משחקים באזורי הסערה. מאיורקה תארח את אקסטרמדורה ביום ראשון בצהריים ושם מקווים שהמשטח לא יינזק יותר מדי.

סופת גשמים עזה כבר הביאה לשטפונות שגרמו למותם של 13 אנשים בפלמה דה מאיורקה בשבוע שעבר. שלשום נמצאה גופתו של ארתור רובינסון, ילד בן 5 שנעדר במשך כמה ימים.

עוד בנושא:

ראג'ה נאינגולן בהאשמות קשות נגד בעלי רומא: "עשה דברים מאחורי גבי"
תיירי הנרי: "היה הגיוני עבורי להגיע למונאקו, למקום בו הכול החל"
מסע עולמי: לרגל יום הולדתו ה-42, כל הקבוצות של סבסטיאן אבראו

שיטפונות מאיורקה. רויטרס
השיטפונות במאיורקה בשבוע שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully