וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע עולמי: לרגל יום הולדתו ה-42, כל הקבוצות של סבסטיאן אבראו

בקיץ הוא נכנס לספר השיאים של גינס, וכעת אקס בית"ר ירושלים כבר הספיק לעבור לקבוצה מספר 27 בקריירה המופלאה שלו, שהתפרשה על פני 11 מדינות ו-23 שנה. אז הנה תמונה מכל קבוצה

סבסטיאן אבראו בפעולה/יוטיוב

בבית"ר ירושלים שיחק סבסטיאן אבראו שבועות ספורים, כשהצטרף באוגוסט 2008 לצהובים-שחורים לפני מוקדמות ליגת האלופות, שותף בשלושה משחקי גביע הטוטו ובצמד המשחקים מול ויסלה קרקוב, אולם לאחר ההדחה המשפילה שוחרר מהקבוצה מהבירה, בלי שזכה לרשום ולו דקה בליגת העל. אך הקדנציה הקצרה בבירת ישראל היא רק כוכבית קטנה בתוך קריירה עצומה, שהתפרשה על פני 27 קבוצות מקצועניות, ב-11 מדינות, לאורך 23 שנה.

מדובר, למקרה לתהיתם, בשיא גינס. בקיץ האחרון זכה החלוץ האורוגוואי שזכה לכינוי "אל לוקו" (המשוגע) לכבוד ונכנס לספר השיאים - עוד הישג כביר בקריירה בלתי נגמרת: "בכנות, לא ניסיתי להגיע לשיא אבל לשבור אותו משמח אותי מאוד. העובדה ששחקן מעיירה קטנה באורוגוואי הוא הכדורגלן היחיד בכל הזמנים שעושה דבר כזה גורם ללב שלי להתפוצץ מרוב גאווה".

את הופעת הבכורה שלו רשם אבראו ב-1995 בדפנסור האורוגוואית, בעוד את הנוכחית פתח בדפורטס מגאלאנס, מהליגה השנייה בצ'ילה, ולעת עתה יש לו שני שערים בארבעה משחקים. לצד 70 הופעות ו-26 שערים בנבחרת אורוגוואי יש לו שתי זכיות בקלאוסורה בארגנטינה, ארבע זכיות באליפויות אורוגוואי וזכייה אחת בקופה אמריקה (2011).

אז הנה, לרגל יום הולדתו ה-42, רשימת הקבוצות המלאה בה שיחק. קחו נשימה עמוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully