וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן נבחרת סלובניה ביקר את יאן אובלק בפומבי ופוטר מתפקידו

תומאז' קאבצ'יץ' זעם אחרי טענות לכך ששוער אתלטיקו מדריד לקח הפסקה מהנבחרת בעצה אחת איתו וכינה אותו "שקרן". שעות לאחר מכן ההתאחדות המקומית הודיעה לו על סיום עבודתו

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן נבחרת סלובניה, תומאז' קאבצ'יץ', פוטר מתפקידו אחרי ביקורת על אי הגעתו של יאן אובלק למשחקים נגד נורבגיה וקפריסין בליגת האומות. שוערה של אתלטיקו מדריד ומי שנחשב לכדורגלן הסלובני הבכיר ביותר היום, טען שהוא מעדיף להישאר בספרד כדי להחלים מפציעה.

אובלק הודיע בסוף ספטמבר שהוא לוקח הפסקה של חצי שנה ממשחקי הנבחרת כדי "לטפל בבעיות פיזיות". הוא נפגש עם נשיא ההתאחדות, הודיע לו על ההחלטה ולאחר מכן יצאה הודעה רשמית. זה לא מנע ממנו להמשיך לשחק כרגיל באתלטיקו מדריד.

קאבצ'יץ' הגיב לטענות על כך שההחלטה על ההפסקה של אובלק התקבלה ביחד איתו: "יאן לא דיבר איתי. אני מרגיש שהונו אותי וזה עצוב. מבחינה אישית זה ההפסד הכי גדול שלי. הוא משקר, הוא לא התקשר אלי ממדריד. דיברתי עם נשיא ההתאחדות והוא הודיע לי על ההחלטה".

הטענות הפומביות של קאבצ'יץ' לכך שאובלק שיקר לו, הרגיזו את ראשי ההתאחדות ושעות לאחר מכן הוא פוטר מתפקידו. יש לציין שגם התוצאות של סלובניה היו מאוד מאכזבות תחת המאמן בן ה-64, ובשבעה משחקים תחתיו הנבחרת רשמה מאזן של הפסד, תיקו וחמישה הפסדים.

עוד בנושא:

נאום המוטיבציה של רן בן שמעון לפני המשחק בסלובניה
תיירי הנרי: "היה הגיוני עבורי להגיע למונאקו, למקום בו הכול החל"
מסע עולמי: לרגל יום הולדתו ה-42, כל הקבוצות של סבסטיאן אבראו

יאן אובלק שוער אתלטיקו מדריד. רויטרס
במוקד הסערה. אובלק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully