וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאום המוטיבציה של רן בן שמעון: "אנחנו משחקים עם הדגל של קפריסין בלב"

ההתאחדות הקפריסאית הציגה את הכינוס לפני המשחק בסלובניה (1:1). המאמן: "בני המשפחה יהיו גאים בכם אם לא תישברו, שחקו בשבילם"

רן בן שמעון מאמן נבחרת קפריסין עם תומאז' קאבצ'יץ' מאמן נבחרת סלובניה. רויטרס
רן בן שמעון עם המאמן הסלובני/רויטרס

גאווה גדולה בקפריסין לאחר ה-1:1 של נבחרתם אמש (שלישי) בחוץ מול סלובניה, במשחק בו האורחת ספגה את השוויון בדקה ה-83 וסיימה בסופו של דבר בתשעה שחקנים. רן בן שמעון, המאמן הישראלי של קפריסין, כינה את שחקניו "לוחמים" והוסיף: "הם ראויים לכבוד, מה שהם עשו היה בלתי ייאמן".

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
צרפת ניצחה 1:2 את גרמניה בליגת האומות
נבחרת גרמניה רושמת שיאים שליליים, יוגי לב קיבל גיבוי
לרגל יום הולדתו ה-42, כל הקבוצות של סבסטיאן אבראו

צפו בנאום המוטיבציה

היום, ההתאחדות הקפריסאית הציגה את "הגורם" לאותה מלחמה חסרת פשרות של הנבחרת אמש: נאום המוטיבציה שערך להם בן שמעון רגע לפני המשחק בלובליאנה. "ברגעים כאלה אנחנו בדרך כלל מדברים על כדורגל, אבל אולי יש משהו גדול יותר", פתח המאמן הישראלי את דבריו. "אנחנו מחוץ לבית כבר שבוע. יש לנו משפחות, הילדים שלנו צופים בנו. הם יושבים לראות את המשחק. אנחנו חייבים לגרום להם גאווה, והם יהיו גאים לא בגלל ניצחון או הפסד. הם יהיו גאים אם לא תישברו, אם תיתנו את המיטב שלכם. האנשים שקשורים אלינו וחשובים לנו, אלה שלא ראינו כבר שבוע.

"הדבר השני: אנחנו אף פעם לא בוחרים איזה משחק חשוב ואיזה לא. אנחנו משחקים עם הדגל בלב, הדגל של קפריסין בלבנו. בכל משחק בינלאומי אנחנו נותנים את הכול. אני בוטח בכם, בואו נעשה את זה חבר'ה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully