וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה רושמת שיאים שליליים, יוגי לב קיבל גיבוי, נוייר: "מאוד ממורמרים"

גרמניה הפסידה לצרפת והשלימה את השנה הקלנדרית הגרועה בתולדותיה ורצף שלילי שלא חוותה 20 שנה, יוגי לב, שזעם על הפנדל השערורייתי, קיבל תמיכה מההתאחדות. גריזמן חגג את המהפך: "בגלל זה אנחנו אלופי העולם"

תומאס מולר נבחרת גרמניה. רויטרס
לא מצליחים לצאת מזה. מולר/רויטרס

נבחרת גרמניה ממשיכה להידרדר. אתמול (שלישי) הפסידו הגרמנים 2:1 בפריס לאלופת העולם צרפת, והמשיכו את היכולת המאכזבת שלהם. גרמניה נותרת ללא ניצחון בארבעה משחקים רשמיים לראשונה זה 20 שנה. הפעם האחרונה ההיתה בין אוקטובר 1999 ליוני 2000 (משחק במוקדמות היורו ועוד שלושה בשלב הבתים), אבל כעת גרמניה ממשיכה את השנה הקלנדרית הגרועה ביותר שלה אי פעם, במהלכה הפסידה שש פעמים. בנוסף, גרמניה ניצחה רק 3 פעמים ב-13 המשחקים האחרונים שלה, בהם מאזן השערים שלה הוא 17:11.

מנואל נוייר נבחרת גרמניה. רויטרס
יוצאים מעודדים אחרי הפסד. נוייר/רויטרס

מנואל נוייר אמר בסיום: "אנחנו מאוד ממורמרים ומאוכזבים מההפסד. ליוגי ולצוות הייתה תוכנית ברורה וראינו אותה הערב. הפעם אנחנו פחות יכולים להאשים את עצמנו מאשר נגד הולנד. הובלנו והיה רושם שהתמודדנו היטב ושלטנו במשחק. היינו ראויים ליותר במחצית הראשונה".

גם המגן ניקו שולץ הסכים: "שיחקנו טוב הערב, אנחנו מאוכזבים מההפסד. הגנתית היינו הרבה יותר טובים מאשר נגד הולנד, לא ויתרנו, ומול צרפת זה ממש לא פשוט".

יואכים לב צפה שוב בפנדל השערורייתי של צרפת, הפעם על המסך, ואמר: "רואים בבירור שמאטס לא נוגע במטוידי. למעשה, הוא זה שדורך על מאטס אם כבר. זה בטח לא פנדל. באופן כללי אנחנו מאוכזבים, אבל בחלקים רבים במשחק היינו שווים לאלופי העולם. לא תוגמלנו על הופעה אמיצה".

ריינהרד גרינדל, נשיא ההתאחדות הגרמנית, גיבה את לב מול העיתונאים ואמר: "ראינו התחלה של שינוי, הנבחרת בתקופת מעבר. אנחנו יכולים לקחת דברים חיוביים מהמשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת האומות: צרפת קרובה לחצי הגמר אחרי פנדל שערורייתי ב-1:2 על גרמניה

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב מנוחם על ידי דידייה דשאן מאמן צרפת. רויטרס
לופ שלילי. לב/רויטרס

מנגד, אגב, אלופת העולם עם 15 משחקים ללא הפסד. אנטואן גריזמן, שעלה למקום ה-10 בטבלת כובשי כל הזמנים של צרפת עם 26 שערים (כמו סילבן וילטורד), נבחר למצטיין במשחק ואמר: "היה לנו קשה במחצית הראשונה, העובדה שהם שיחקו עם שלושה בלמים הקשתה עלינו. דיברנו ועשינו שניים-שלושה שינויים מבחינה טקטית, ואז זה היה יותר טוב. אמרנו דברים בשקט בהפסקה. הגענו להיות אלופי העולם כי אנחנו עובדים אחד בשביל השני". על השער אמר: "זה היה יפה בזכות ההרמה החזקה של לוקאס. ניסיתי בכלל לשים את המצח והכדור הלך לצד השני, אבל יצא לטובה".

המאמן דידייה דשאן, שחגג אמש את יום הולדתו ה-50, התגאה: "זו הייתה יופי של תגובה. היינו יותר אינטנסיביים במחצית השנייה, שלטנו בקצב. גרמניה פתחה מצוין והתעייפה לאחר מכן. עשינו את מה שצריך כדי לנצח. זו הייתה גרמניה טובה מאוד, הוגו לוריס השאיר אותנו במשחק במחצית הראשונה". על שינוי השיטה אמר: "תמיד קשה לשחק מול שלושה בלמים, אנטואן לא אוהב את זה, שחקני ההתקפה לא אוהבים את זה. אחר כך עשינו שינויים, בעיקר עם המעבר של קיליאן ואנטואן לצדדים, והיה לשחקנים יותר חופש פעולה".

דידייה דשאן מאמן נבחרת צרפת. רויטרס
בלתי מנוצחים. צרפת חוגגת/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully