וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 75:79 את דרושאפקה, פנאתינייקוס דרסה

הרוסים התקשו מול הטורקים, אבל הצליחו לחזור מפיגור 9 ונעזרו בעבירת תוקף של ריי מקולום כדי לשמור על מאזן מושלם. היוונים הביסו 87:102 את גראן קנאריה. ברצלונה ניצחה 73:83 את באיירן

ננדו דה קולו, שחקן צסק"א מוסקבה. ברני ארדוב
דה קולו ימשיך להפציץ?/ברני ארדוב

המחזור השלישי ביורוליג והשני השבוע יצא היום (חמישי) לדרך. צסק"א מוסקבה ניצחה בקושי 75:79 את דרושאפקה, פנאתינייקוס הביסה 87:102 את גראן קנאריה וברצלונה הצליחה להשיג ניצחון ראשון עם 73:83 מול באיירן מינכן.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 89:86 לצסק"א מוסקבה
למרות ההפסד נבן ספאחיה עדיין אופטימי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

שחקן צסק"א מוסקבה קורי היגינס. GettyImages
היגינס בלט/GettyImages

צסק"א מוסקבה - דרושאפקה 75:79

האימפריה הרוסית, שהתקשתה לנצח את מכבי תל אביב ביום שלישי, הצליחה הפעם לעשות את זה בצורה די קשה באופן מפתיע מול יריבה חלשה יחסית ועוד בבית. כך או אחרת, צסק"א מוסקבה רשמה ניצחון שלישי בשלושה משחקי יורוליג העונה ושמרה על מאזן מושלם בעוד דרושאפקה נותרה עם 2:1. באופן מפתיע הטורקים הובילו לאורך רוב המחצית הראשונה וגם בפתיחת הרבע השלישי היא הייתה ב-33:42, אבל הרוסים השלימו 10:26 ברבע הזה. דרושאפקה לא נשברה והמשיכה לשחק עד הסוף כשהיא מגיעה בפיגור 4 בלבד וכדור ביד ל-25 השניות האחרונות, אבל אז ריי מקולום עשה עבירת תוקף מטופשת שהפסידה לקבוצה שלו סופית את המשחק.

קורי היגינס הוביל את קלעי צסק"א עם 14 נקודות, ניקיטה קורבאנוב קלע 13 וקלט 8 כדורים חוזרים, סרחיו רודריגס קלע 11, כולל כמה קליעות של מאני טיים, ננדו דה קולו הסתפק ב-10 וקייל היינס קלע 8 וקלט 6 ריבאונדים. את הטורקים הוביל סטנטון קיד עם 15 נקודות כשגם מייקל אריק קולע 15 ומוסיף 11 ריבאונדים, ריי מקולום קלע 14 וקלט 7 כדורים חוזרים.

ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
קלאתיס ופאו חזרו לנצח/GettyImages

פנאתינייקוס - גראן קנאריה 87:102

היוונים, שספגו הפסד 80:79 כואב מאוד מול באיירן מינכן ביום שלישי, חזרו הביתה ודרסו את הקבוצה מהאיים הקנארים שכרגיל מראה הבדלים גדולים מאוד ביכולת בין משחקי הבית לבין משחקי החוץ. פאו שיפרה את מאזנה ל-1:2 בעוד הספרדים עם 2:1. קית' לנגפורד הוביל את קלעי פאו עם 16 נקודות, לוקאס לקאביצ'יוס קלע גם הוא 16, יאניס פפאפטרו הוסיף 15 ו-7 כדורים חוזרים וניקוס פפאס קלע 13, ניק קלאתיס קלע 4 ותרם 9 אסיסטים. את המפסידה הוביל מרכוס אריקסון עם 15 נקודות (5 מ-6 משלוש) וכריסטופר אוואנס קלע גם הוא 15, קלבין האנה תרם 12 ומסר 6 אסיסטים.

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
משחק נהדר של אנטה טומיץ' הוביל את ברצלונה לניצחון/GettyImages

ברצלונה - באיירן מינכן 73:83

סבטיסלב פשיץ' הוותיק הצליח לנצח את האקסית ואת הקבוצה בה בנו עדיין משמש כמנהל המקצועי ולרשום ניצחון יורוליג ראשון אחרי שני הפסדים מתחילת העונה. ברצלונה עכשיו עם מאזן 2:1, ממש כמו באיירן מינכן שהצליחה לחזור לעניינים בגדול ברבע השלישי אבל לא שמרה על עקביות ברבע האחרון ואיבדה את המשחק. אחד הנתונים שניצחו עבור בארסה את המשחק היה זה של ריבאונד ההתקפה כשהיא קוטפת 12 כאלה מול 2 בלבד של באיירן מינכן כשגם אחד מאלה היה עמוק בגארבג' טיים.

אנטה טומיץ' הוותיק הוביל את בארסה עם 18 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס סינגלטון קלע 15 נקודות וקלט 5 כדורים חוזרים, קווין פאנגוס קלע 12 ויאקה בלאז'יץ' הוסיף 11 ו-5 ריבאונדים. את באיירן הוביל מאודו לו במשחק מצוין עם 16 נקודות (6 מ-6 מהשדה), ולדימיר לוצ'יץ' תרם 12, דנילו בארתל 11 וניהאד ג'דוביץ' קלע 9 מול האקסית. דרק וויליאמס סיים עם 6 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully