וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורן קוסיילני פרש בדמעות מנבחרת צרפת: "הזכייה במונדיאל גרמה לי נזק פסיכולוגי"

הבלם בן ה-33, שהחמיץ את הגביע העולמי בגלל פציעה, הודה בכנות: "חלק ממני קיווה שהנבחרת תפסיד, הזכייה פגעה בי יותר מהפציעה". על דשאן: "הוא אכזב אותי, התקשר אליי רק פעם אחת"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

לורן קוסיילני, בלמה הפצוע של ארסנל, הודיע הערב (ראשון) על פרישה מנבחרת צרפת. הבלם בן ה-33, שהחמיץ את המונדיאל בעקבות קרע בגיד אכילס שנגרם לו בחצי גמר הליגה האירופית מול אתלטיקו מדריד בתחילת חודש מאי, הבהיר בראיון גלוי לב ל"קאנאל פלוס" כי הוא כבר לא יחזור לסגל של אלופת העולם.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
רוסיה קרובה לעלייה בליגת האומות אחרי 0:2 על טורקיה
צרפת סחטה 2:2 ביתי מאיסלנד במשחק ידידות

לורן קוסיילני שחקן ארסנל. רויטרס
אנשים שכחו. לורן קוסיילני ברגע הפציעה במאי/רויטרס

"אני חושב שנתתי כל מה שאני יכול עבור הנבחרת", אמר קוסיילני. "אני כבר בן 33, שיחקתי פעמיים ביורו וגם במונדיאל. לנבחרת צרפת יש דור טוב מאוד עם שחקנים גדולים. הפציעה שלי לא שינתה את ההחלטה. זה נגמר עם הנבחרת. תמיד אתמוך בה ובשחקנים, אבל לא אלבש שוב את החולצה הכחולה. הזכייה של צרפת במונדיאל גרמה לי נזק פסיכולוגי גדול יותר מאשר הפציעה. חלק ממני קיווה שהנבחרת תפסיד".

על הפציעה אמר בדמעות: "היה קשה לעכל את הפציעה. התוצאה הייתה קשה עוד יותר כי הם זכו בגביע העולמי. היה בי צד אנוכי, אני לא זכיתי. זה יישאר במוחי לעד. אבל חייבים להמשיך לחיות, אף אחד לא יכול לשים את עצמו במקומי. שמחתי מאוד עבור החברים, אבל במקביל גם הייתי מדוכא. אתה לא מרגיש כאלוף עולם. התחושה מוזרה: רציתי שיעפילו ויצליחו, אבל חלק ממני גם רצה שיפסידו. בסופו של דבר אני שמח בשבילם כי מתחו עליהם ביקורת, אבל הם ידעו להישאר יחד, להילחם ולהראות את האיכויות שלהם עד הסוף. הלכתי לגמר כי הרגשתי שאני צריך להיות שם. זה אני".

עוד באותו נושא

דיווח באיטליה: מילאן עשויה לשחרר מיידית את טיימואה בקאיוקו

לכתבה המלאה

הבלם גם תקף את מאמן הנבחרת דידייה דשאן: "הוא התקשר אלי פעם אחת ביום ההולדת שלי בספטמבר. חוץ מזה, לא דיברנו. הרבה אנשים איכזבו אותי, לא רק המאמן. זה הרגיש כמו מכה בעורף. כשאתה בכושר טוב, יש לך הרבה חברים, אבל כשאתה נפצע... אחרי זמן מסוים, אתה כבר נשכח".

על עתידו אמר: "אני עדיין רוצה לשחק כדורגל, זו האהבה שלי, זה מה שנותן לי לחייך מדי יום. המשפחה שלי תמיד הייתה שם עבורי, ברגעים הטובים וברגעים הקשים. זה רגע קשה, אבל זה אפשר לי להיות בבועה משלי ולעבוד קשה כדי לחזור מהר ככל האפשר. אני רוצה להמשיך בארסנל, לחזור ללבוש את החולצה, להרגיש את הדשא. אני לא יודע באיזו רמה אני כי עדיין לא חזרתי להתאמן, אבל אני רוצה לחזור טוב יותר".

לורן קוסיילני עם דידייה דשאן נבחרת צרפת מרץ 2016. AP
כמו מכה בעורף. לורן קוסיילני עם דידייה דשאן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully