וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ספרד הביסה 1:4 את ויילס, צמד לפאקו. צרפת סחטה 2:2 מאיסלנד

החלוץ הלוהט של דורטמונד הפציץ פעמיים (8 ו-29), ראמוס (19) ובארטרה (74) השלימו. עצמי של איולפסון (86) ופנדל של אמבפה (90) סידרו לאלופת העולם תיקו. ארגנטינה הביסה 0:4 את עיראק

שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
שחקני ארגנטינה חוגגים/רויטרס

במקביל למשחקים בליגת האומות, נערכים הערב (חמישי) גם משחקי אימון בינלאומיים. ארגנטינה, עם סגל משני, ניצחה 0:4את עיראק במשחק שנערך בריאד. טורקיה ובוסניה נפרדו ב-0:0. ספרד חגגה 1:4 גדול מול ויילס, צרפת סחטה בקושי 2:2 ביתי מאיסלנד.

עוד בנושא:

נציגי רונאלדו טוענים למניפולציות בתיק האונס
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

פאולו דיבאלה שחקן נבחרת ארגנטינה לפני ג'לאל חסן שוער נבחרת עיראק. רויטרס
דיבאלה נהנה מהחיים/רויטרס

ארגנטינה - עיראק 0:4

האלביסלסטה קיימו משחק אימון שאפשר להגדיר אותו יותר כמשחק ראווה. שתי הנבחרות נפגשו בריאד שבערב הסעודית כשארגנטינה משחקת עם סגל משני ונטול אנחל די מריה, גונסאלו היגואין, סרחיו אגוארו, ניקו טגליאפיקו וכמובן ללא ליאונל מסי. הדרום אמריקאים כבשו את הראשון בדקה ה-18 כשלאוטארו מרטינס נגח יפה פנימה את ה-0:1 בעקבות הגבהה יפה של מרקוס אקונה משמאל. בדקה ה-53 הגיע השני כשפאולו דיבאלה מכניס כדור עומק לרוברטו פריירה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. חרמאן פסלה השלים את הניצחון הארגנטינאי בדקה ה-82 אחרי בישול של אדוארדו סאלביו. פרנקו סרבי הוסיף אחד בדקה ה-92.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פאקו אלקאסר שחקן נבחרת ספרד. GettyImages
הוא לוהט. פאקו/GettyImages

ויילס - ספרד 4:1

לה רוחה נראתה טוב והשלימה ניצחון שלישי בשלושה משחקים תחת לואיס אנריקה. אחרי 0:6 מול קרואטיה ו-1:2 בוומבלי נגד אנגליה, הגיע עוד ניצחון גדול לאלופת אירופה מ-2012, הפעם במשחק אימון מול הוולשים, שחסרו אמנם את גארת' בייל, אבל פרט לכך שיחקו בהרכב די חזק. פאקו אלקאסר, שנמצא בכושר נהדר בבורוסיה דורטמונד וכבש שלושער כמחליף רק ביום שבת, הפציץ הפעם צמד נהדר - שהיה השני שלו במדים הלאומיים (הראשון היה מול לוקסמבורג ב-2015) - בדקה השמינית וה-29. שניים מהבלמים ששיחקו, סרחיו ראמוס (19) ומארק בארטרה (74), השלימו את החגיגה הספרדית. סם ווקס צימק בדקה ה-89.

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. רויטרס
איזה מהלך ענק בשער הראשון. אמבפה/רויטרס

צרפת - איסלנד 2:2

הסקנדינבים היו קרובים לניצחון יוקרתי מאוד מול אלופת העולם בגנגאן, אבל שני שערים מאוחרים סידרו ללה בלו תיקו בסופו של דבר. בירקיר ביארנסון (30) וקרי ארנאסון (58) כבשו לזכות האורחת, אבל שער עצמי של הולמאר איולפסון חסר המזל בדקה ה-86 בתום מהלך ענק של קיליאן אמבפה ופנדל נוסף של כוכב פריס סן ז'רמן בדקה ה-90 קבעו 2:2 בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully