וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חביב נורמגמדוב הזמין את מייוות'ר לקרב ("מלך יש רק אחד"), וחשף: היו לי התקפים לפני מקגרגור

אלוף ה-UFC מבקש לקיים קרב מול המתאגרף שפרש עם מאזן של 0:50: "אתה לא הצלחת להפיל את מקגרגור ואני כן". בראיון חשף את השיחה עם פוטין, הנזיפה מאבא והקונספירציה מאחורי התקרית האלימה עם קונור

עריכת וידאו: מתן חדד

אלוף ה-UFC חביב נורמגמדוב סימן כעת יעד חדש והזמין לקרב את המתאגרף פלויד מייוות'ר. מייוות'ר בן ה-41 מחזיק ברקורד של 0:50 בקרבות אגרוף מקצועיים. בפוסט שפרסם נורמגמדוב כתב הלוחם הדגסטני: "קדימה פלויד, אני מוכן לקרב! 50 הניצחונות שלך מול ה-27 שלי. שני בחורים שמעולם לא הפסידו ייפגשו. למה לא בעצם? בג'ונגל הזה יש רק מלך אחד וזה אני. אתה לא יכולת להפיל את מקגרגור, אני עשיתי את זה בקלות".

הפעם האחרונה בה מייוויתר עלה על הזירה הייתה באוגוסט 2017 כשפגש לקרב אגרוף את כוכב קונור מקגרגור. מייוות'ר ניצח את הקרב בסיבוב העשירי בנוקאאוט טכני והודיע לאחר מכן על פרישה מאגרוף. נורמגומדוב מצידו ניצחה את מקגרגור בשבוע שעבר בקרב המאה של ה-UFC ומאזנו עומד כעת על 0:27.

ברוסיה העריכו כי באמצעות ההזמנה לקרב מנסה נורמגמדוב לאתגר את ראשי ה-UFC. כזכור, נורמגמדוב ומקגרגור הושעו מחברות בארגון אומניות הלחימה בשל הקטטה בה השתתפו בסיום הקרב ביניהם. כך שייתכן שהלוחם הדגסטני מחפש זירות חדשות בהן יוכל להתחרות.

עוד בנושא
מקגרגור וחביב הושעו, הדאגסטני קיבל הצעה להצטרף ל-WWE
נורמגמדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא ייתקע לכם בגרון"
פלויד מייוות'ר הכריז: "השנה ייערך הקרב החוזר מול מני פאקיאו"

כמו כן, נורמגומדוב ערך אתמול ראיון ראשון ברוסיה, שבו חשף שעבר "התקפים" לפני הקרב, סיפר על השיחה שלו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין אחרי הניצחון על מקרגור ואף טען כי הנהלת ה-UFC עומדת מאחורי תקרית האוטובוס המפורסמת של האירי.

"לא ידעתי אם אנצח או לא, אבל היה לי ביטחון מלא ביכולת שלי", אמר, "אבל האמת היא שלא ציפיתי לכזאת פרובוקציה מצדו. כשניצחתי, רציתי לגרום לו להבין שהוא לא יכול להגיד דברים כאלה. הטראש טוק שינה את המשחק, אז אנחנו נשנה את זה חזרה. כל יריב שהיה לי לחץ לי ידיים, חוץ ממנו. הוא זה שהצית את המלחמה".

נורמגומדוב סיפר על השיחה שקיבל מפוטין מיד אחרי הקרב. "כמו שפוטין אמר לי, 'כשהם תוקפים אותנו מאחורה, אנחנו מחסלים אותם...'", אמר חביב, ובאותו רגע האולפן כולו החל למחוא כפיים בהתלהבות. עוד סיפר על מה שעבר עליו בהכנות: "בלילה שלפני הקרב ישנתי טוב מאוד, כי בלילה שלפני כן לא ישנתי בכלל. הייתה לנו את השקילה, ואיבדתי הרבה משקל והרגשתי רע מאוד. היו לי התקפים, והרגשתי מאוד חולה. אבל אם הייתי מפסיד, לא הייתי מספר על זה, לא הייתי משתמש בזה כתירוץ".

בהמשך העלה טענה די סנסציונית, ואמר שלדעתו ההתקפה של קונור מקגרגור על האוטובוס שלו הייתה בתיאום עם הנהלת ה-UFC. כזכור, האירי ופמלייתו התנפלו על האוטובוס שבו היה חביב בניו יורק, השליכו עליו דברים, והלוחם מדגסטאן לא יצא להתעמת איתם מאחר שהיה בנחיתות מול החבורה הגדולה של קונור. "נפגעתי מאוד שכל ההייפ לקרב הזה התמקד בזה שהוא תקף, ואני לא ירדתי מהאוטובוס. זה היה מצער, וביקשתי מאלוהים שהקרב יקרה ושיכניסו את שנינו לאותה זירה ויסגרו את הדלת כדי שכולם יוכלו לראות מי זה מי. מי באמת יושב באוטובוס, ומי לא.

"בנוגע לכל מה שקרה שם, היו איתי כל הזמן 20 אנשים מהקבוצה שלי, אבל דווקא ביום ההוא אמרו לי שאני צריך להגיע לבד. לא הייתי עם הקבוצה שלי, אלא רק עם המנהל שלי. כשאני חושב על זה, עולות לי הרבה שאלות. האם הם עשו את הכל בכוונה? לפי דעתי האישית, אני מרגיש שהתקרית עם האוטובוס הייתה מאורגנת בשיתוף פעולה עם ה-UFC. אני לא יכול להאשים אותם, אבל מעריך שהם עשו את זה. רציתי לרדת מהאוטובוס שם, וכולם יכולים לאשר את זה.

"הכל קרה כל כך מהר, תוך דקה או שתיים. הוא היה שם עם מצלמות וכל צוות יחסי הצביור שלו. ועוד משהו חשוב - זה אולם ענק, של 20 אלף איש, אבל הוא ידע בדיוק איפה נהיה. איך הוא ידע? איך הוא נכנס לשם עם כנופיה של 30-20 איש? בחייכם".

לסיום, חביב נשאל אם אביו אכן העניש אותו, כפי שאמר שיעשה אחרי ההשתוללות של בנו. "לא, אבל הייתה נזיפה", אמר נורמגומדוב, "אני תמיד רוצה לשמח אותו, הפעם הוא לא החמיא לי. הניצחון הזה מוקדש לו. אחרי הקרב הוא אמר שהתנהגתי בצורה לא נאותה. אני מסכים איתו, אבל עדיין הייתי עושה את זה שוב".

עוד בנושא
המאמן של קונור מקגרגור מודה בטעות טקטית, וטוען: "ההתנפלות של חביב? לא ביג דיל"
נורמגומדוב לדיינה וייט: "יש לך מזל שנתת לי את החגורה, או שהייתי מרסק לך את האוטו"
"הכל עסקים": מה קונור מקגרגור לחש לחביב נורמגומדוב בזירה?

עוד באותו נושא

האם קונור מקגרגור לחש לחביב באוזן באמצע הקרב "הכל בינזס?"

לכתבה המלאה

מה קרה בסיום?

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully