וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס של דיוויד בלאט ניצחה 74:77 את קימיס

קבוצתו של המאמן הישראלי שמרה על מאזן מושלם העונה בכל המסגרות עם ניצחון ליגה שני. חובנטוד של שון דאוסון הובסה 92:69 על ידי ריאל מדריד, הפורוורד קלע 11 נקודות ב-20 דקות

שחקן חובנטוד בדאלונה שון דאוסון. טוויטר רשמי חובנטוד בדאלונה, אתר רשמי
הפסד לבלאנקוס. דאוסון/אתר רשמי, טוויטר רשמי חובנטוד בדאלונה

חובנטוד בדאלונה של שון דאוסון הפסידה היום (ראשון) 69:92 לריאל מדריד במשחק במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית. הפורוורד הישראלי פתח בחמישייה וסיים את המשחק עם 11 נקודות (5 מ-11 מהשדה) ב-20:49 דקות של משחק. בנוסף היו לדאוסון שלושה אסיסטים ושני איבודי כדור. המשחק היה צמוד במשך שלושה רבעים לעשר הדקות האחרונות התייצבה רק קבוצה אחת וזו הייתה ריאל מדריד שטסה 7:29 כל הדרך לניצחון משכנע. פקונדו קמפאצו וגבריאל דק הארגנטינאים הובילו את קלעי הבלאנקוס, ששיחקו ללא סרחיו יוי, עם 15 נק' כ"א. בן ארצם, ניקו לפרוביטולה סיים כקלע המוביל של חובנטוד עם 12 נקודות משלו. ריאל מדריד עדיין מושלמת בליגה העונה עם ארבעה ניצחונות. בדאלונה, מנגד, עם שני הפסדים, ניצחון אחד בלבד ומשחק חסר.

* דיוויד בלאט ואולימפיאקוס המשיכו את פתיחת העונה הטובה שלהם ורשמו ניצחון רביעי העונה מתוך ארבעה משחקים בכל המסגרות. האדומים-לבנים ניצחו 74:77 את קימיס במשחק חוץ במסגרת המחזור השני בליגה. המשחק היה צמוד לכל אורכו ואף קבוצה לא הצליחה להוביל ביתרון דו ספרתי, אך 15 נקודות של נייג'ל וויליאמס-גוס (שהוסיף גם 6 אסיסטים), ו-14 של ניקולה מילוטינוב (6 ריבאונדים) שמרו על המאזן המושלם של בלאט.

* טורק טלקום וסילבן לנדסברג הפסידו 80:72 בבית לסגנית אלופת היורוליג, פנרבחצ'ה. לנדסברג הפציץ 20 נקודות (7 מ-10 מהשדה) כשוולדימיר שטימאץ הוותיק קולע 19 וקולט 10 ריבאונדים. אצל הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' ארבעה שחקנים סיימו בספרות כפולות של נקודות. את כולם הוביל יאן וסלי, שקלע 16 וקלט 6 ריבאונדים, ניקולה קאליניץ' קלע 13 ומסר 6 אסיסטים. בעקבות הניצחון, פנרבחצ'ה שיפרה את מאזנה לשני ניצחונות בעוד לנדסברג וחבריו עם 1:1.

עוד בנושא
ג'רמי פארגו ייעדר מהמשחקים נגד צסק"א מוסקבה ובודוצ'נוסט
באילת נבוכים מהפרקט החלק, לנזל סמית' יעמוד לדין
ג'יימס פלדין: "הקהל היה רועש, ושיחקתי כבר מול 22 אלף איש"
ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 76:94 את מכבי ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully