וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס פלדין: "הקהל היה רועש, ושיחקתי כבר מול 22 אלף איש"

גארד הפועל ירושלים שהצטיין בניצחון על ראשון לציון פרגן לקהל האדום. המאמן עודד קטש היה מרוצה: "סגרנו מעגל מבחינת מוכנות והגעה למשחק". דשון באטלר צפוי להיות כשיר לליגת האלופות

one

הפועל ירושלים המשיכה אתמול (שבת) בפתיחת העונה המוצלחת שלה אחרי שהשיגה ניצחון שלישי ברציפות, 76:94 מול מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור השני של ליגת העל. ירושלים, שהפסידה לקבוצה של צביקה שרף בגביע הווינר, פתחה את העונה עם ניצחון חוץ בהרצליה והרשימה עם ניצחון חוץ גם על א.א.ק אתונה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש הודה אמש כי אחרי ההפסד בגביע ווינר ירושלים "סגרה מעגל מבחינת מוכנות והגעה למשחק". קטש הוסיף כי "החיבור בין השחקנים ועם הצוות היה מאוד מהיר ומיוחד, אך יהיו עליות וירידות".

עוד בנושא:

עודד קטש: "התרגשתי מהטקס ליותם הלפרין וגם מהקהל שלנו"
הפועל ירושלים הביסה 76:94 את מכבי ראשון לציון
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריס ג'ונסון שחקן הפועל ירושלים עם ג'יימס פלדין, עודד קטש. ברני ארדוב
פתיחת עונה מצוינת. פלדין עם קטש ובראון/ברני ארדוב

מי שזכה אמש למחמאות הוא ג'יימס פלדין הגארד החדש שהצטיין עם 25 נקודות. קשר פרגן: "ג'יימס היה מדהים, הרבה מהדברים הגיעו ממשחק קבוצתי. גם השלשות של כריס, גם ליאור, יש לנו הרבה מוסרים בקבוצה".

פלדין עצמו אמר: "חשבנו על ההפסד בראשון לציון ואמרנו שאי אפשר לשחק כמו ששיחקנו אז. ידענו שהפעם לא נשחק ככה. התחלנו חזק, כמו במשחק הזה, וראינו מה יכול לקרות ואיך זה מתפתח כשמתחילים חזק. זה התחיל בהגנה, שיחקנו הגנה ממש קשוח. אני מאמין שנהיה חזקים מאוד העונה".

השחקן שהגיע מהכוכב האדום בלגרד הוסיף: "הקהל היה רועש, ואני שיחקתי בעבר מול 22,000 איש. הם היו איתנו מהג'אמפ בול, זאת הפעם הראשונה שלי פה, אני התרגשתי וכל הכבוד להם. אני מקווה שימלאו את הארנה אפילו יותר".

ירושלים שיחקה ללא דשון באטלר, שסובב את הקרסול אך מאמינים שיהיה כשיר למשחק בליגת האלופות מול פוניבז' ביום שלישי. על המשחק באירופה הוסיף קטש: "עשינו ניצחון מרשים וחשוב ביוון, אסור לנו לנסות לקטלג כל משחק, חייבים לבוא בשיא המוכנות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully