וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "התרגשתי מהטקס ליותם הלפרין וגם מהקהל שלנו"

13.10.2018 / 23:12

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה אחרי ה-76:94 הקליל מול מכבי ראשון לציון החלשה: "כולם היו מחויבים מאוד". צביקה שרף מבין: "אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו כבר במשחק הבא"

ברני ארדוב

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את הניצחון השלישי שלה ברציפות עם 76:94 מול מכבי ראשון לציון במסגרת המחזור השני של ליגת העל. האדומים רשמו ניצחון שני בשני מחזורים בעוד הקבוצה של צביקה שרף נותרה ללא ניצחונות.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש אמר אחרי המשחק: "ברבע השלישי שמרנו מצוין, התקפית הדברים זרמו. הצלחנו לקלוע 60 נקודות במחצית הראשונה ולקלוע מבחוץ טוב. היינו שם מבחינת האנרגיות ולמדנו את הלקח מההפסד בגביע ווינר. הקהל פה, במשך שנים, עוד ממלחה, מבין כדורסל ויודע מה צריך לעשות כדי לנצח. אלה הדברים שמנצחים במשחקים. היה מרגש הטקס ליותם והיה מרגש גם לשחק מול הקהל הזה. סגרנו לריבאונד וכולם היו מחויבים". לקראת ליגת האלופות: "אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד, ממחר נתחיל להתכונן כבר למשחק הקרוב".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף אמר: "אני מחלק את המשחק לשני חלקים, ירושלים הייתה במיטבה ואנחנו לא. לא הצלחנו להתמודד עם ירושלים בשום דבר. לא הצלחנו להשתוות אליה. כנראה שירדנו בביטחון ובכושר אחרי ההפסד לנס ציונה וירושלים קיבלה ביטחון משני הניצחונות שלה. אנחנו צריכים לעבוד עד המשחק הבא כדי לשפר את הדברים. התפקיד של המאמן הוא לקחת אחריות, אבל אני לא יכול לקלוע ולא יכול לשמור אז גם לשחקנים יש חלק בזה. אני לא רוצה להשמיץ אף שחקן באופן אישי. אנחנו צריכים להרים את הרמה שלנו לקראת המשחק הבא".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה 76:94 את מכבי ראשון לציון
מכבי תל אביב ניצחה 70:83 את הפועל אילת
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

כריס ג'ונסון שחקן הפועל ירושלים עם ג'יימס פלדין, עודד קטש. ברני ארדוב
קטש עם פלדין וג'ונסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully