וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 76:94 את מכבי ראשון לציון

הקבוצה של עודד קטש נראתה מצוין, שלטה בעניינים מהרגע הראשון והשיגה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. ג'יימס פלדין להט עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. צביקה שרף וקבוצתו עם שני הפסדים בשני משחקים

one

אנחנו רק באוקטובר, אפילו באמצע החודש, אבל נראה שלהפועל ירושלים יש קבוצה די מבטיחה. אחרי שניצחה במחזור הראשון את בני הרצליה ורשמה קאמבק מרשים וניצחון יפה מול א.א.ק אתונה בליגת האלופות של פיב"א במהלך השבוע, הצליחה הקבוצה מהבירה לנצח הערב (שבת) 76:94 גם את מכבי ראשון לציון של צביקר שרף במסגרת המחזור השני בליגת העל. אם לירושלים צריך להחמיא, בטח על 60 נקודות במחצית הראשונה, אז בצד השני שרף צריך לעשות חושבים אחרי הפסד שני בשני משחקי ליגה. קבוצה של צביקה שרף בדרך כלל יודעת לשמור הרבה יותר טוב ומשם, גם הרס"ר יגיד לכם, הכול מתחיל.

ג'יימס פלדין להט אצל ירושלים עם 25 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כשכריס ג'ונסון מוסיף 17 נקודות. המארחת שיחקה בצורה מפרגנת, הניעה את הכדור כמו שצריך ואפילו הציגה כמה דקות טובות בהגנה, כולל ספיגת 11 נקודות בלבד ברבע השלישי. אצל ראשון לציון אפשר לציין לחיוב בעיקר את קמרון לונג ודשון סטיבנס.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
אוהדי הפועל ירושלים התלוננו נגד ערוץ הספורט
הכול לקראת פתיחת העונה של פילדלפיה ב-NBA

ג'וש אוונס שחקן הפועל ירושלים מול דשון סטיבנס שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
אוונס/ברני ארדוב

המארחת פתחה את המשחק עם רבע התקפי פשוט מדהים של 34 נקודות כשבר טימור נועל אותו עם שלשה מטורפת על הבאזר וכריס ג'ונסון בולט עם 9 נקודות בעוד ג'וש אוונס קולע 4 וקולט 5 ריבאונדים ב-4:37 דקות בלבד בהן בילה על הפרקט. אחרי עשר דקות של כדורסל ו-10 נקודות של קמרון לונג זה 24:34 אדום.

ירושלים המשיכה לחגוג מן האין הגנה שמולה גם ברבע השני כשג'יימס פלדין נכנס חזק לעניינים ומוביל את הקבוצה שלו עם 16 נקודות ל-43:60 במחצית. בצד השני קמרון לונג הלך מעט לאיבוד, אבל איגור קולשוב נכנס לעניינים, אחרת עוד היה גרוע יותר מבחינת ראשון.

המארחת עשתה מה שהיא עושה גם ברבע השני כשכריס ג'ונסון, פלדין, אליהו ובראון מובילים אותה ל-54:80. ג'וש אוונס קרוב לדאבל-דאבל עם 9 נקודות ו-9 ריבאונדים. אצל ראשון לציון נזאר רק קמרון לונג וקצת דשון סטיבנס וזה ממש לא מספיק לקבוצה של צביקה שרף. הרבע האחרון היה גארבג' טיים של עשר דקות וזה נגמר ב-76:94.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פלדין/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 25 נקודות (10 מ-18 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, כריס ג'ונס 17, ליאור אליהו 11, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'ייקובן בראון 11, תמיר בלאט 9 ו-5 איבודים, ג'וש אוונס 9 ו-9 ריבאונדים, בר טימור 7, יוגב אוחיון 3, עידן רג'ואן 2. אלכס צ'וברביץ' (18:36 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: קמרון לונג 20 נקודות ו-4 איבודים, דשון סטיבנס 14 ו-6 ריבאונדים, עמית עבו 11, דייויד וויבר 10 ו-5 ריבאונדים, איגור קולשוב 8, עוז בלייזר 8, איתי שגב 5. מרקיס רייט (13:12 דקות) שותף, אך לא קלע.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פלדין להט/ברני ארדוב
יותם הלפרין מנהל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פרש בקיץ אחרי קריירה טובה. הלפרין/ברני ארדוב
יותם הלפרין מנהל הפועל ירושלים עם ליאור אליהו. ברני ארדוב
יותם הלפרין זכה לכבוד לפני המשחק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully