וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמי פארגו ייעדר מהמשחקים נגד צסק"א מוסקבה ובודוצ'נוסט

14.10.2018 / 21:18

הפציעה של שחקן מכבי תל אביב בגבו עלולה להשבית אותו לפחות לשבועיים והוא בכל מקרה לא ישתתף בשני משחקי היורוליג. הצהובים לא יגישו תלונה אחרי הפארסה באילת: "דברים כאלו קורים"

one

ג'רמי פארגו שסובל מכאבים בגבו ונעדר מהמשחקים נגד פנאתינייקוס והפועל אילת, לא ישחק במדי מכבי תל אביב גם נגד צסק"א מוסקבה (שלישי) ובודוצ'נוסט (חמישי) ביורוליג. הפציעה של האמריקאי קשורה בדיסק וייתכן שהוא ייעדר לפחות שבועיים, אם לא למעלה מזה. המועדון הוציא הודעה רשמית בה הודיע: "ג'רמי פארגו עבר היום בדיקות, הוא סובל מכאבי גב ומטופל באופן שמרני (פיזיותרפיה). הגארד יחמיץ את המשחק הקרוב ביום שלישי ולאחריו תתקיים הערכת מצב נוספת".

במכבי תל אביב הבהירו אמש שאין בכוונתם להגיש תלונה רשמית בעקבות המאורעות במשחק החוץ אתמול (שבת) נגד הפועל אילת (ניצחון 70:83). פחות מארבע דקות אחרי הפתיחה, המשחק הופסק בגלל החלקות חוזרות ונשנות של השחקנים. עד מהרה התברר שההחלקות נובעות מסימונים חדשים על הפרקט שנעשו בגלל האוניברסיאדה והמשחק חודש רק אחרי למעלה מ-40 דקות. "חבל, אבל אלו דברים שיכולים לקרות", אמרו במכבי תל אביב.

ג'וני אובריאנט שקלע 16 נקודות ב-14 דקות סיכם: "היה עיכוב במשחק והיינו צריכים להתחיל מחדש, אבל יצאנו טוב אחר כך. זה קצת פגע בנו, אבל אנחנו קבוצה מאוד מוכשרת וזה עשה את ההבדל מבחינתנו. זו הפעם הראשונה שאשחק נגד יריבה כה קשה. אומרים שהם כמו מכונה משומנת, אז אני נרגש לקראת המשחק הזה".

עוד בנושא:

ספאחיה: "אנחנו עדיין לא מכבי תל אביב הגדולה"
זעם במנהלת הליגה על פארסת הפרקט באילת
הפועל ירושלים הביסה את מכבי ראשון לציון

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
הצהובים יתגעגעו. פארגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully