וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "אנחנו עדיין לא מכבי ת"א הגדולה". כעס במנהלת על הפארסה על הפרקט

13.10.2018 / 22:15

מכבי תל אביב התאוששה עם 70:83 באילת, ספאחיה כבר חושב על צסק"א: "הקבוצה הטובה באירופה". השחקנים התריעו מראש, במנהלת הליגה כעסו על הפארסה על הפרקט: "האירוע ייבדק והלקחים יופקו"

one

פארסה גדולה הערב (שבת) בליגת העל, כאשר המשחק בין הפועל אילת למכבי תל אביב (70:83 לאלופה) הופסק ליותר מ-40 דקות בגלל החלקות של שחקנים על הפרקט. שופטי המשחק עצרו את המשחק ברבע הראשון בגלל חשש לבריאות השחקנים והמתינו יחד עם אנשי הקבוצות לכך שהאחראים על האולם ידאגו להכשיר את הפרקט. אחרי עבודה רבה ואפילו שימוש בטרפנטין, הפרקט חזר למצב סביר והשופטים חידשו את המשחק.

הפועל אילת כלל לא התאמנה באולם שלה במהלך השבוע. בגלל הספורטיאדה שנערכה בעיר מאז יום שלישי, נאלצה הקבוצה לנדוד אל מחוץ לעיר ואנשי המועדון לא ידעו מה קורה באולם עד שחזרו אליו בסוף השבוע. בקבוצה זיהו את הבעיה וניסו לבצע תיקונים, כשהשחקנים התריעו מראש שיהיה מסוכן לשחק כך. לטענת המועדון, ההודעה הועברה גם לגורמים המוסמכים והייתה תקווה שהמדבקות שהוצבו על הפרקט כמה דקות לפני המשחק יפתרו את הבעיה, אך לא כך היה. בקבוצה היו מובכים מאוד מהסיטואציה, אך טענו כי לא היה להם מה לעשות מפני שהאחריות על האולם לא שלהם.

במנהלת הליגה הביעו כעס רב בעקבות ההתרחשויות, אך מנגד היו מרוצים מהדרך בה ניהלו השופטים את הסיטואציה. בהודעת המנהלת נכתב: "בשל הספורטיאדה המתקיימת באילת בימים אלה, התקיימו באולם בגין תחרויות בענפים אחרים. סימוני המגרש האחרים הורדו וגרמו להחלקות, שמסתבר ארעו גם באימוני הקבוצה בימים האחרונים ולא דווחו. כדי למנוע החלקות אלו, החליטו באולם ללא אישור המנהלת לשים מדבקות שלא הצליחו למנוע את ההחלקות. אי לכך המשחק הופסק עד שסודרה הבעיה בצורה שלא תסכן את המשתתפים המשחק ותאפשר את מהלכו התקין. המנהלת תבדוק את פרטי האירוע ותפיק לקחים בהקדם, כדי שלא יישנו מקרים דומים. אנו מתנצלים בפני צופי המשחק באולם ובטלוויזיה".

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר אחרי הניצחון: "אני שמח על 10 דקות טובות בהגנה. זה הספיק. במיוחד שבלאק חזר למשחק וזה היה המפתח לניצחון. אני לא חושב שאנחנו עדיין 'מכבי הגדולה', יש מקום להשתפר. תמיד קשה לנצח פה באילת. אבל הגיע לנו לנצח גם אם לא שיחקנו ב-100 אחוז שלנו". על צסק"א מוסקבה, אותה תפגוש מכבי תל אביב ביום שלישי במסגרת המחזור השני ביורוליג, אמר המאמן: "הולך להיות קשה, זו כנראה הקבוצה הטובה באירופה. אני מקווה שהשחקנים ישארו בריאים וננסה לעשות את המיטב".

טאריק בלאק, שבלט עם 14 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 חסימות, אמר: "אני חושב שמה שעשה את ההבדל היה העובדה שהצלחנו לרוץ ולנצל את האיבודים שלהם. אני חושב שאנחנו עדיין משתפרים ומתחברים כקבוצה. אני מצפה מאוד למשחק מול צסק"א. היא קבוצה מעולה. אנחנו צריכים לשחק חזק כדי לנצח אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully