וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באילת נבוכים מהפרקט החלק, לנזל סמית' יעמוד לדין

14.10.2018 / 14:40

במועדון הדרומי לא אהבו את ההתרחשות במשחק נגד מכבי תל אביב: "לא ברור מה עשו על הפרקט בספורטיאדה שהוביל אותו למצב שבו היה". הגארד סימן אצבע משולשת לעבר עמית בלק והורחק בסיום

one

שחקנה של הפועל אילת לנזל סמית' יעמוד לדין משמעתי באיגוד הכדורסל ביום חמישי הקרוב לאחר שהורחק בסיום ההפסד של קבוצתו למכבי תל אביב אמש (שבת). דוח השיפוט שפך אור על הרחקתו של סמית': "בסיום המשחק, בזמן לחיצות הידיים ניגש שחקן הפועל אילת לנזל סמית' לשופט עמית בלק וסימן לעבר פרצופו תנועה מגונה (אצבע משולשת). השחקן והשופט היו במרחק של כמטר אחד מהשני ולא היה ספק שזה היה מכוון לעבור. בעקבות זאת השחקן הורחק".

בקבוצה היו נבוכים מאוד מהאירועים של המשחק נגד מכבי תל אביב, שהופסק לכמעט שעה לאחר שהתברר כי הפרקט חלק מאוד ושחקני שתי הקבוצות החליקו עליו. "אנחנו הקבוצה המארחת, אבל האולם לא באחריותנו", סיפרו בקבוצה, "לא היינו כאן במשך שבוע, ולא ברור מה עשו על הפרקט בספורטיאדה שהוביל אותו למצב שבו היה". כזכור, רק לאחר שמרחו טרפנטין על הפרקט הוא חדל להיות חלקלק.

על פי דוח השיפוט, כבר כ-17 דקות לפני המשחק ניגש שחקן אילת פרדריק בורדיון והודיע על כך שבשני מקומות על הפרקט קיימים שטחים חלקים, והשופטים פנו ליו"ר אילת נחי אינדיק שיטפל בנושא. עוד ציינו השופטים כי שחקני אילת סיפרו להם כי כבר באימון ביום שישי ידעו שהאולם חלק וביקשו לטפל בנושא.

עוד בנושא
מזכ"ל פיב"א, פטריק באומן, מת בגיל 51 אחרי שעבר התקף לב
מכבי תל אביב ניצחה את הפועל אילת 70:83 בחוץ במחזור השני
ספאחיה: "אנחנו עדיין לא מכבי ת"א הגדולה". כעס במנהלת על הפארסה על הפרקט

שחקן הפועל אילת לנזל סמית'. לירון מולדובן
יורחק לתקופה ממושכת? לנזל סמית'/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully