וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל פיב"א, פטריק באומן, מת בגיל 51 אחרי שעבר התקף לב

השוויצרי שנחשב לאחד מהאנשים החזקים בכדורסל העולמי, נכח בבואנוס איירס, שם מתקיימת אולימפיאדת הנוער. באיגוד הרכינו ראש: "הוא היה ידיד אמת של הכדורסל הישראלי"

פטריק באומן, מזכ"ל פיב"א המנוח. AP
מותו הכה את עולם הכדורסל בתדהמה. באומן/AP

מזכ"ל פיב"א, פטריק באומן, מת היום (ראשון) במפתיע אחרי אירוע לב. באומן שהה בארגנטינה, שם מתקיימת אולימפיאדת הנוער. התקף לב שעבר הכריע אותו בגיל 51 והכה בתדהמה אנשי כדורסל רבים ברחבי העולם.

באומן השוויצרי שיחק כדורסל בצעירותו ולאחר מכן שימש גם כמאמן וכשופט. הוא הצטרף לפיב"א בשנת 1994, מילא כמה תפקידים לאורך השנים ונחשב לאחד האנשים החזקים בענף. הוועד האולימפי כבר הודיע שהדגל בכפר האולימפי יורד לחצי התורן לשלושה ימים.

איגוד הכדורסל הוציא הודעה בה נכתב: "איגוד הכדורסל מרכין את ראשו עם לכתו בטרם עת של פטריק באומן מזכ"ל פיב"א, שנפטר בגיל 51 בארגנטינה. באומן היה ידיד אמת של הכדורסל הישראלי ובכל פגישה או קשר שהיה לו עם אנשי איגוד הכדורסל התקבל הרושם הזה. לא במקרה בתקופתו הגיעו לישראל כמה טורנירים יוקרתיים בהם היורובאסקט ואליפות אירופה עד גיל 20 שתתקיים בארץ בקיץ הקרוב. באומן ששימש בתפקידו מאז שנת 2002, ידע בשקט האופייני לו לקדם מהלכים משמעותיים כמו שינוי לוח המשחקים העולמי של פיב"א ועוד. איגוד הכדורסל משתתף בצערה של המשפחה ובצערם של אנשי פיב"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully