וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונדה ראוזי: "אנשים לא צריכים להיעצר כדי לקדם קרבות של UFC"

אגדת ה-MMA הצטרפה למצעד המבקרים אחרי המהומה שפרצה לאחר הקרב בין מקגרגור לנורמגונמדוב: "מבינה שצריך לקדם את הקרבות, אבל גבולות נחצו. מה שקונור עשה עם האוטובוס היה יותר חמור"

עריכת וידאו: מתן חדד

חביב נורמגונמדוב וקונור מקגרגור ספגו ביקורת מכל כיוון בעקבות המהומה המכוערת בינהם לאחר הקרב שבו חביב ניצח ונתן את האות למהומה המונית בהשתתפות המחנות של שני הצדדים. כעת, מי שהצטרפה למצעד המבקרים היא לא אחרת מאשר רונדה ראוזי, כוכבת ה-MMA הכי גדולה בכל הזמנים.

ראוזי, שעברה לזירת ה-WWE אחרי שנחלה שתי מפלות צורמות מול הולי הולמס ואמנדה נונייס, התייחס לתקרית הגדולה וביקרה את השניים כשאמרה: "אני מבינה שצריך לקדם קרבות ולמכור אותם, באמת שאני מבינה את זה. אבל אני לא חושבת שאנשים צריכים להיעצר כדי לעשות את זה. כבר הוכח בעבר שאפשר לקיים קרב מרתק ולגרום לאנשים לרצות לראות אותו מבלי לחצות את הגבול".

עוד בנושא:

כשהאלימות גולשת מחוץ לזירה, והקהל מתמוגג מכל רגע: על הקרב בין חביב למקגרגור
מקגרגור וחביב הושעו, הדאגסטני קיבל הצעה מה-WWE
נורמגמדוב מאיים לפרוש: "מקווה שהכסף שלי לא יתקע לכם בגרון"

רונדה ראוזי לוחמת MMA. GettyImages
"מפחדת שזה יהפוך לטרנד". רונדה ראוזי/GettyImages

למרות התקרית, ראוזי מאוד נהנתה מהקרב: "זה היה קרב נהדר, אבל היה פספוס אחרי הקרב. הם לא קיבלו מספיק קרדיט על הקרב הזה בגלל מה שקרה. אני מקווה מאוד שזה לא יהפוך לטרנד. אנשים צריכים להרגיש בטוחים לבוא עם הילדים שלהם לקרבות".

ראוזי גם מאמינה שתקרית האוטובוס של מקגרגור היא חמורה בהרבה מההתפרעות של חביב לאחר הקרב: "אני חושבת שהקפיצה של חביב מהאוקטגון אחרי הקרב לא היתה חמורה כמו לזרוק דברים על האוטובוס. אני חושבת שכולם צריכים לקבל טיפול שווה ויחס דומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully