וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 17 שנה ב-NBA: ריצ'רד ג'פרסון הודיע על פרישה מכדורסל

הפורוורד שלבש את מדי דנבר בעונה החולפת, תולה את הגופיה בגיל 37: "בחודש האחרון התמודדתי עם שני אירועים משני-חיים, ההחלטה לפרוש ומותו של אבי". זכה באליפות ב-2016

ריצ'רד ג'פרסון חוגג אליפות עם קליבלנד קאבלירס ב-2016. AP
רגע השיא. ג'פרסון חוגג אליפות ב-2016/AP

ריצ'רד ג'פרסון הודיע אמש (שבת) על פרישה מכדורסל אחרי 17 שנים ארוכות ב-NBA, במהלכן זכה באליפות אחת וגם נבחר לייצג את נבחרת ארה"ב.

ג'פרסון בן ה-37 פרסם פוסט אינסטגרם ראשון בחשבון שלו, ספד לאביו שנהרג מירי מרכב חולף לפני כחודש וכתב: "בחודש האחרון התמודדתי עם שני אירועים משני-חיים: ההחלטה לפרוש ומותו הטרגי של אבי. התמיכה של משפחתי וחבריי הייתה ענקית".

ג'פרסון נבחר במקום ה-13 בדראפט 2001 על ידי ניו ג'רזי נטס ושיחק במדיה עד 2009. לאחר מכן פצח במסע נדודים שכלל את מילווקי, סן אנטוניו, גולדן סטייט, יוטה, דאלאס, קליבלנד ודנבר. ב-2016 זכה עם הקאבס באליפות, אם כי באותה תקופה כבר היה שחקן ספסל שתורם כ-18 דקות משחק בלבד. ב-2002 ו-2003 הגיע לגמר ה-NBA עם הנטס שהפסידו בשתי הפעמים.

ג'פרסון רשם שבע עונות של יותר מ-15 נקודות למשחק, אבל בשנים האחרונות הפך לשחקן משלים, מה שהוריד את ממוצעי הקריירה שלו. ב-1,181 משחקים בעונה הסדירה עם רשם 12.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-2 אסיסטים למשחק. ב-140 משחקי פלייאוף, הממוצעים שלו עמדו על 10.8 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים למשחק.

ג'פרסון היה חלק מנבחרת ארה"ב הכושלת של אולימפיאדת 2004. הפסים והכוכבים הפסידו שני משחקים בשלב הבתים, נכנעו לארגנטינה בחצי הגמר והסתפקו במדליית ארד. זו הפעם היחידה בשבע האולימפיאדות האחרונות בה ארה"ב לא זכתה בזהב.

עוד בנושא:

מחממים את הפרקט: גולדן סטייט
מחממים את הפרקט: לוס אנג'לס לייקרס
מחממים את הפרקט: יוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully