וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל - אלבניה: הרצוג ערך שיחה עם עטר וסבע, חמד תורגל בהרכב

13.10.2018 / 23:30

המאמן שוחח עם השחקנים בעקבות העימותים ביניהם וחוסר הפרגון, חלוצה של ק.פ.ר עשוי לתפוס את מקומו של שהר הפצוע בליגת האומות (א', 21:45, ספורט 5), המאמן התייחס למעורבות של רוטנשטיינר: "הוא לא מעביר הוראות"

משחק 4הסתיים14/10/2018
נבחרת ישראל
  • חמד (8)
  • סבע (83)
0
    אלבניה
    צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: איתי עמרם

    נבחרת ישראל תנסה להעפיל מחר (ראשון, 21:45, ספורט 5) לראשות בית א' בדרג ג' של ליגת האומות, כשתארח באצטדיון טרנר בבאר שבע את נבחרת אלבניה, לה הפסידה 1:0 במחזור הפתיחה וגם 3:0 ביוני אשתקד במוקדמות המונדיאל. הנבחרת מעודדת מאוד מההופעה והניצחון 1:2 על סקוטלנד ביום חמישי, כשהמאמן אנדי הרצוג צפוי להמשיך עם שלושה בלמים ותרגל באימון את תומר חמד בהתקפה לצד מונס דאבור במקום בן שהר הפצוע. מי שזומן אמש במקום שהר הוא איתי שכטר, שהפך לנציג השמיני של מכבי תל אביב בסגל הנוכחי. בהתאחדות מצפים לאצטדיון מלא, במשחק הראשון אי פעם של הנבחרת בטרנר, אחרי שמעל 7,000 כרטיסים נמכרו ועוד כ-4,000 חולקו לילדים וחיילים.

    אנדי הרצוג המאמן החדש ערך שיחה עם אלירן עטר ודיא סבע בנוגע לעימותים ביניהם בדקות האחרונות של המשחק ועל כך שהם לא פרגנו אחד לשני. השניים ליבנו את העניינים ביניהם ומקווים לצאת לדרך חדשה. בנוסף, ברשת החברתית פורסם סרטון שבו עטר כביכול מסנן קללה גזענית. בסביבתו של עטר ובהתאחדות הכחישו את הדברים.

    עוד בנושא:
    בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט בעמוד האינסטגרם המתחדש שלנו
    לפני המשחק מול אלבניה: הנבחרת תערוך טקס לכבוד אליניב ברדה
    הניצחון הוא רק בונוס: נקודות האור מניצחון נבחרת ישראל על סקוטלנד
    בנבחרת מתכוננים לאלבניה, דן איינבינדר: "צריך לדעת לחגוג, אבל במידות הנכונות"
    ביברס נאתכו מגונן על אנדי הרצוג: "רק בישראל מבקרים את המאמן אחרי שלושה ימים"

    אנדראס הרצוג, מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
    יסתפק ככל הנראה בשינוי אחד. אנדי הרצוג/שלומי גבאי

    מאמן הנבחרת אנדי הרצוג אמר במסיבת העיתונאים: "שמחנו מהניצחון נגד סקוטלנד, אבל אמרתי לשחקנים שצריך להישאר מרוכזים כי המשחק מול אלבניה מגיע מיד לאחר מכן. זה רק שלושה ימים, אבל יש לנו אימון היום והוא היה טוב. אי אפשר לעבוד קשה מדי עם השחקנים ששיחקו. אנחנו צריכים לשחק שני משחקים בשבוע אם רוצים להצליח כי בשנים הקרובות זה הולך להיות כך. חשוב לדעת להתאושש מהר ולקבל החלטות נכונות. חשוב שהשחקנים יהיו חכמים מספיק כדי להתמודד עם המצב הזה. אני רוצה שהשחקנים שלי יגיעו ב-100% ושהאוהדים יהיו מאחורינו. יש לנו ניצחון אחד, זה כלום. היה משחק טוב, שמחנו, אבל זהו. אני מצפה יותר מהמשחק מחר. ברור שנעשה טעויות, עשינו גם נגד סקוטלנד. יהיה לאלבניה קשה להשיג נקודות".

    על היריבה אמר: "אלבניה היא נבחרת בסגנון שונה לחלוטין מזה של סקוטלנד. יש לה כמה שחקנים איכותיים, במיוחד בהתקפה. אני רוצה שהנבחרת שלי תצא ותראה שהיא הביתית ומכתיבה את המשחק. מחר אנחנו צריכים לשחק ב-20% טוב יותר מאשר נגד סקוטלנד כדי לנצח. חשוב שהשחקנים יכירו את המאמן, אני מכיר את השחקנים טוב יותר מכפי שהיה במשחק הראשון באלבניה".

    על וילי רוטנשטיינר והמעורבות שלו: "הוא יושב ביציע, הוא רואה דברים נוספים. גם באוסטריה ובארה"ב תמיד היה לנו מישהו שיושב ביציע, אז הוא נותן לך מידע. לא משהו שקשור לחילוף כזה או אחר. הוא לא נותן הוראות. אני חושב שלא יצרתי קשר עם וילי במהלך המשחק, אולי במחצית. זה מידע טוב בשבילי, אבל בסוף אני המאמן ואני מקבל את ההחלטות".

    הקפטן ביברס נאתכו אמר: "היה משחק מצוין מכל הבחינות ביום חמישי, אבל יש פה שחקנים מנוסים ואנחנו יודעים שאם מחר לא נעשה את העבודה שלנו אז מה שעשינו בחמישי יישכח מהר מאוד. יש לי קצת כאבים, אבל אני מאמין שהכול יהיה בסדר. בפעם שעברה אחרי ניצחון גדול היה רווח גדול בין המשחקים. הפעם יש לנו הזדמנות להמשיך משהו שהתחלנו ביום חמישי. לפני המשחק אמרו שהקהל רחוק מאיתנו, אבל עכשיו הכול התחבר. עכשיו זה הזמן שלנו להראות שהתחלנו תהליך וזו לא הבלחה חד פעמית. ביום חמישי היו בסביבות 10,000 צופים שעודדו ותמכו גם כשהיינו בפיגור. אני מקווה שמחר תהיה אותה רמת עידוד, גם אם יילך קשה. אנחנו צריכים את זה. עבדנו קשה ביום חמישי לא רק בשביל התוצאה, אלא גם כדי שהקהל יחזור אלינו".

    נאתכו התייחס למשחק הקודם מול אלבניה, שהסתיים בהפסד חוץ: "גם במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול סקוטלנד אמרתי שאני חושב שהיכולת באלבניה הייתה טובה, במיוחד המחצית הראשונה. היינו טובים והגענו למצבים, לא ניצלנו אותם ונענשנו. גם אם ננצח מחר, לא צריך לחשוב שכבר עלינו. זה תהליך שייקח זמן. בתוך המשחק אנחנו לא חושבים על הפרשי שערים, אבל ברור שזה יכול להיות משמעותי. גם נגד סקוטלנד לא חשבנו להגדיל את הפרש השערים, אלא רק איך לשמור על זה".

    עוד באותו נושא

    ארבע נקודות אמורות להספיק: סיכויי העלייה של נבחרת ישראל

    לכתבה המלאה
    ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
    "לפני המשחק אמרו שהקהל רחוק מאיתנו, אבל עכשיו הכול התחבר". ביברס נאתכו/שלומי גבאי

    אלבניה, מנגד, מגיעה אחרי 0:0 די מביך במשחק הידידות מול ירדן ביום רביעי. הניצחון על ישראל נשכח והביקורות על כריסטיאן פאנוצ'י צצות ביתר שאת. המאמן האיטלקי הצהיר שהוא מבין את המערך של נבחרת ישראל ומתכוון להמשיך עם השיטה שלו. ההתלבטות העיקרית היא בין אניס גבזאי לארמיר לניאני בעמדת הקיצוני השמאלי. בקים בלאי יהיה חלוץ החוד הפעם, אחרי ששותף כמחליף בניצחון על ישראל באלבסן.

    כריסטיאן פאנוצ'י אמר במסיבת העיתונאים: "ישראל שיחקה מצוין נגד סקוטלנד. זה היה שונה, כמו שסקוטלנד שיחקה נגדנו בגלזגו. יש לישראל איכויות רבות ושחקנים טובים, יהיה לנו משחק קשה, אבל גם להם כי שיחקו רק לפני שלושה ימים. ראיתי את השיטה של ישראל, מחר תראו את המערך שלנו. היה לי את ההרכב בראש אחרי שראיתי את המשחק בין ישראל לסקוטלנד. אני אופטימי כי ראיתי את הבחורים בימים האחרונים, זו התקופה הכי שמחה של הנבחרת מאז שהגעתי. המוראל גבוה. הלוואי שנוכל לשחזר את ה-0:3 מהשנה שעברה".

    הקפטן מרגים מבראי הוסיף: "אני מרגיש שאני מוכן לשחק ולתרום לנבחרת. אני מאמין שישראל השתנתה מאוד מהמשחק לפני שנה וחצי וגם מהמשחק הקודם. באופן טבעי הם חזקים יותר ומגיעים במוראל גבוה אחרי הניצחון על סקוטלנד. אנחנו מגיעים בביטחון גבוה ואני מאמין שנוכל לנצח. 0:1 תהיה תוצאה טובה מאוד".

    שחקן נבחרת אלבניה, בקים בלאי. AP
    יקבל קרדיט בהתקפה. בקים בלאי/AP

    הרכבי הקבוצות

    שופט: פאולו מאצולני (איטליה)
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 14950

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully