וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת מתכוננים לאלבניה, איינבינדר: "צריך לדעת לחגוג, אבל במידות הנכונות"

12.10.2018 / 20:32

שחקני ההרכב נשארו לטיפולים במלון, המחליפים ערכו אימון בכפר גלים. בן ביטון: "עם העוצמה של טרנר, נשיג מה שאנחנו רוצים". לפני המשחק ייערך טקס הוקרה לאליניב ברדה לעיני הקהל הביתי

צילום ועריכה: אדריאן הרבשטיין

ההתאחדות לכדורגל תערוך טקס הוקרה לאליניב ברדה לפני שריקת הפתיחה למשחק מול אלבניה ביום ראשון באצטדיון טרנר, כך נודע היום (שישי). ברדה בן ה-36 עוד לא הודיע רשמית על פרישה ממשחק פעיל, אבל כבר משמש כעוזר מאמן וסקאוט בהפועל באר שבע. ברזומה שלו יש 38 הופעות ו-12 כיבושים במדים הלאומיים, והופעתו האחרונה הייתה במרץ 2016 מול נבחרת קרואטיה.

כמובן שעבור ברדה תהיה זו סגירת מעגל מרגשת, שכן הטקס ייערך באצטדיון הביתי של קבוצתו הנצחית הפועל באר שבע. "נבחרת ישראל היתה ולעולם תהיה הפסגה עבור כל שחקן", אמר ברדה בתגובה להחלטה לקיים את טקס ההוקרה. "חלמתי עליה כילד והיתה לי הזכות להגשים את החלום, ללבוש את המדים הלאומיים ולייצג את המדינה יחד עם חברים טובים ומוכשרים. אני שמח שהנבחרת מגיעה לטרנר ותהנה מהאווירה המדהימה בו ובהחלט נרגש מהמחווה לכבודי. לעולם אשאר אוהד של נבחרת ישראל".

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ הוסיף: "הגעת נבחרת ישראל לבאר שבע ולאצטדיון טרנר הנפלא היא יום חג והזדמנות מצוינת לומר תודה לאליניב ברדה במקום שהוא ביתו. ברדה תרם רבות לנבחרת ישראל, לכדורגל שלנו, ואני בטוח שימשיך להיות דמות מובילה גם בעתיד".

עוד בנושא

עם מהפך מתוק: נבחרת ישראל ניצחה 1:2 את סקוטלנד בליגת האומות
ארבע נקודות אמורות להספיק: סיכויי העלייה של נבחרת ישראל
הרצוג: "הגיע לנו לנצח". כיאל: "המשכנו להאמין גם אחרי שספגנו"

אליניב ברדה שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
הרבה זכרונות. אליניב ברדה במדי הנבחרת/ברני ארדוב

בינתיים, ההכנות לאלבניה נמשכות: נבחרת ישראל אמנם רשמה אמש (חמישי) מהפך יפה מול סקוטלנד והשיגה נקודות ראשונות, אבל אין לה את הפריבלגיה לנוח יותר מדי כשכבר בראשון ייערך המשחק המכריע בטוטו טרנר. שחקני ההרכב הפותח נותרו היום במלון לטיפולים, ואילו המחליפים ערכו אימון בכפר גלים. איתי שכטר זומן לסגל הנבחרת, במקום בן שהר שנפצע אתמול במהלך המשחק.

בן ביטון שלא שותף, אמר: "ברור שאני רוצה לשחק, אבל הנבחרת בשבילי זה כבוד וגאווה. שיצטרכו אותי, אתן את המאה אחוז. נראינו טוב ואני שמח על כך אבל זה כבר מאחורינו ואנחנו מתרכזים ביום ראשון. מאמין שעם העוצמות של טרנר נוכל להשיג את מה שאנחנו רוצים".

דן איינבינדר, ששותף כמחליף, אמר: "האוהדים יצאו מרוצים וזה אחד הדברים הכי חשובים, להחזיר את אמון הקהל. אנחנו רוצים להילחם ולהראות מחויבות ביום ראשון. אנחנו כבר עם רגליים על הקרקע, שואפים לשחק טוב, לקחת את הנקודות ולהמשיך לתת לגרום לקהל הרגשה טובה". על הרצוג: "הוא בא לאמן וזה מה שחשוב. שמחים שיש אווירה טובה. לא חווינו הרבה ניצחונות, אבל צריך לדעת לחגוג במידות הנכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully