וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע נקודות אמורות להספיק: סיכויי העלייה של נבחרת ישראל

11.10.2018 / 23:47

התכולים חגגו אחרי ה-1:2 על סקוטלנד. הרצוג: "הגיע לנו לנצח", כיאל: "המשכנו להאמין גם אחרי שספגנו". הבית של ישראל הכי צפוף בדרג ג' בליגת האומות: תמונת מצב אחרי מחצית הדרך

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ניצחון ראשון כמאמן הנבחרת. אנדי הרצוג/ברני ארדוב

בנבחרת ישראל חגגו הערב (חמישי) את ה- 1:2 על סקוטלנד בחיפה, במה שהיה הניצחון הראשון בעידן אנדי הרצוג. החבורה של המאמן האוסטרי הציגה יכולת גבוהה והשיגה נקודות ראשונות בבית א' - דבר שסיבך את העניינים ופתח את הבית לחלוטין.

אחרי שני משחקים (כלומר אחרי מחצית הדרך), לכל נבחרת בבית א' יש ניצחון בית והפסד חוץ. כרגע זה הבית הכי צמוד בדרג ג' - היחיד שבו אחרי שני מחזורים יש שוויון נקודות מוחלט.

ניצחון על אלבניה באצטדיון טרנר ביום ראשון יקפיץ את ישראל לפסגת בית א' ואז תיקו בחוץ נגד סקוטלנד בנובמבר עשוי להספיק בשביל עליית שלב. חשוב לציין שהדברים עשויים להיות תלויים בהפרש שערים.

טבלת הבית:

1. סקוטלנד, 3 נקודות (הפרש שערים 2:3)
2. ישראל, 3 נקודות (הפרש שערים 2:2)
3. אלבניה, 3 נקודות (הפרש שערים 2:1)

המשחקים שנותרו בבית א':

14.10: ישראל - אלבניה
17.11: אלבניה - סקוטלנד
20.11: סקוטלנד - ישראל

עוד בנושא:

נבחרת ישראל השיגה ניצחון בכורה בעידן אנדי הרצוג עם 1:2 על סקוטלנד
גם הנבחרת הצעירה חגגה עם 1:3 על נבחרת אירלנד

מאמן הנבחרת, אנדראס הרצוג, אמר: "אני חושב שהיה לנו משחק טוב היום, השחקנים השקיעו הרבה ואני חושב שהגיע לנו לנצח. בסוף המשחק לא הייתי מרוצה כי עם שחקן יותר מהיריבה צריך לקבל החלטות טובות יותר. כולם שמחים מאוד עכשיו בחדר ההלבשה כי ניצחנו".

בירם כיאל אמר אחרי המשחק: "אני רוצה להודות לחברים שלי ולקהל שהגיע. חזרנו למשחק בצורה טובה והמשכנו להאמין אחרי שספגנו מפנדל שלא היה. אני שמח מאוד שהצלחנו לנצח. אני נהנה מכדורגל, טוב לי פה. אני נותן את כל כולי למען הנבחרת כמו תמיד. אני משחק קבוע בברייטון וזה עוזר לי להגיע בכושר טוב לנבחרת. אני שמחתי שעזרתי לנבחרת לנצח".

מאמן נבחרת סקוטלנד אלכס מקליש אמר לאחר המשחק:: "שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה. אם הייתי משחק עם ארבעה בהגנה, אתם (התקשורת) הייתם אומרים לי לשחק בשיטה אחרת. אני יודע איך זה עובד. אף פעם לא קל לשחק עם עשרה שחקנים. אנחנו עדיין מחפשים עקביות, אנחנו מנסים לבנות את זה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
נאתכו חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully